oskab keegi selle auto puuduseid ja nõrkadest külgedest midagi pajatada?! kuna igapäevaliikur läheb vahetusse ja täna jäärajal olles jättis selline isend väga hea mulje siis head-halvad kokkupuuted teretulnud.
M-Tech rääkis, et on saada chip millega hobuseid tuleb suures koguses juurde ja tava seades 0,6bar-i tõstetakse rõhku 1,0...1,1barile mis on juba suht raju tõus.
kas automaat kast kannatab sinna 500+hp ehitamist
Viimati muutis Marko, 13.02.2006 14:24, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Automaat tapab palju sellest mõnust, mida manuaalkast pakub.
Ja 184kw mootor tuli minu arust alles facelift-iga. (2002 aastast)
2000a autodel peaks 169kw olema.
169kw variant peaks pärast chippimist sama jõu saavutama, mis 184kw variant (osad lehed väidavad, et sama, teised et vähem).
Mina soovitan igatahes manuaali ja (sport)nahksisuga varianti.
Omast kogemusest 2.7T 184kw manuaal küttekulu (isa kasutuses, minu kasutuses linn +2L otsa):
Linn: 13.5L/100km (ei sõida ainult nagu penskar, vajutab ka paar korda päevas ikka)
Maantee: 8.5L/100km@95km/h@naelrehvidega,talvel
Kas 4.2 V8 on tõesti ka sama ökonoomne?
Kubatuur tahab siiski ju toitmist ja õhust need jõud ei tule.
168kw ja 184kw mootorites ju mingeid erinevusi pole. sama moto ka s4 kasutuses oleva 2.7 195kw. eks neid chipe ole erinevaid
sellega nõus, et manual rohkem fanimiseks
v8 4.2 jääb kindlasti kaalukausilt kõrvale kuna hetkel igapäeva sõitudeks e39 540 ja see pole enam see, midagi kiiremat oleks vaja... kuna avant peale ei lähe siis olekski see a6 2.7 biturbo nagu mugavuse, ruumikuse ja kiirenduse suhtes norm. kuna turbo mootor siis edasi arendamisega niivõrd probleeme ei tohiks olla, see muidugi lambist võetud järeldus
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Taavi kirjutas:Kas WRX universaal jääks väikseks? ES-Tuning pakkus mingit aju jullat, mis WRX-i mootori STI näitajateni viis.
täistunnil kulgemiseks subaru väga ebamugav, vaja just kiiret ja suht-koht mugavat... 4wd ning turbo on nõudmised, et saaks suht mõistliku summaga kiiremaks kui tehas ette nägi.
universaali ei vaata kuna välimuselt ei istu
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Ma olen küll väga rahul oma biturboga (S4). Chipiga saab päris palju jõudu juurde, kuigi A6'le vist mitte niipalju kui S4'le.
Puuduseid (siiani) avastanud pole, aasta jooksul vahetanud vaid mootori temperatuuri anduri ja aku (ja bypass'id seoses chipiga).
Kui ehitamise plaan, siis vast ikka manuaal.