audi a6 2.7L (184kw) biturbo 2000a. automaat

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

audi a6 2.7L (184kw) biturbo 2000a. automaat

Postitus Postitas Marko »

oskab keegi selle auto puuduseid ja nõrkadest külgedest midagi pajatada?! kuna igapäevaliikur läheb vahetusse ja täna jäärajal olles jättis selline isend väga hea mulje :? siis head-halvad kokkupuuted teretulnud.

M-Tech rääkis, et on saada chip millega hobuseid tuleb suures koguses juurde ja tava seades 0,6bar-i tõstetakse rõhku 1,0...1,1barile mis on juba suht raju tõus.
kas automaat kast kannatab sinna 500+hp ehitamist
Viimati muutis Marko, 13.02.2006 14:24, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
Miki
Postitusi: 31
Liitunud: 08.02.2005 18:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Miki »

ma usun, et sul on kasulikum sellist asja otsida aadressilt http://foorum.audiclub.ee :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Automaat tapab palju sellest mõnust, mida manuaalkast pakub.
Ja 184kw mootor tuli minu arust alles facelift-iga. (2002 aastast)
2000a autodel peaks 169kw olema.
169kw variant peaks pärast chippimist sama jõu saavutama, mis 184kw variant (osad lehed väidavad, et sama, teised et vähem).

Mina soovitan igatahes manuaali ja (sport)nahksisuga varianti.

See paistab päris kena eksemplar olevat:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Mina soovitaks 4,2 vabalthingavat - kütusekulu praktiliselt sama ja linnavahel kindlasti mõnusam liigelda...

See V6 biturbo ei ole minu arvates just kõige paremini õnnestunud mootor - kõigil on pidevalt mingid jamad nendega.

A6 2,7: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 0&cache=no

A6 4,2: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 1&cache=no
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Omast kogemusest 2.7T 184kw manuaal küttekulu (isa kasutuses, minu kasutuses linn +2L otsa):
Linn: 13.5L/100km (ei sõida ainult nagu penskar, vajutab ka paar korda päevas ikka)
Maantee: 8.5L/100km@95km/h@naelrehvidega,talvel

Kas 4.2 V8 on tõesti ka sama ökonoomne?
Kubatuur tahab siiski ju toitmist ja õhust need jõud ei tule.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

500+hi natuke aega kast ikka kannatab!
Turbo auto
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

168kw ja 184kw mootorites ju mingeid erinevusi pole. sama moto ka s4 kasutuses oleva 2.7 195kw. eks neid chipe ole erinevaid :)

sellega nõus, et manual rohkem fanimiseks :lol:

v8 4.2 jääb kindlasti kaalukausilt kõrvale kuna hetkel igapäeva sõitudeks e39 540 ja see pole enam see, midagi kiiremat oleks vaja... kuna avant peale ei lähe siis olekski see a6 2.7 biturbo nagu mugavuse, ruumikuse ja kiirenduse suhtes norm. kuna turbo mootor siis edasi arendamisega niivõrd probleeme ei tohiks olla, see muidugi lambist võetud järeldus :?
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Kas WRX universaal jääks väikseks? ES-Tuning pakkus mingit aju jullat, mis WRX-i mootori STI näitajateni viis.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Taavi kirjutas:Kas WRX universaal jääks väikseks? ES-Tuning pakkus mingit aju jullat, mis WRX-i mootori STI näitajateni viis.
:lol: täistunnil kulgemiseks subaru väga ebamugav, vaja just kiiret ja suht-koht mugavat... 4wd ning turbo on nõudmised, et saaks suht mõistliku summaga kiiremaks kui tehas ette nägi.

universaali ei vaata kuna välimuselt ei istu :(
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Saab 9.5 aero, sellel peaks varu olema kuni 300hi !
Turbo auto
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

ok ok, ärge palun hakake teisi automarke pakkuma. huvitab just see konkreetne masin ;)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mugavust on Audis tõesti täie raha eest (ja samas ka sportlikust).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Kogu raha ja osta RS6 kui audi niiväga meeldib.

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
rmm
Postitusi: 18
Liitunud: 04.05.2005 17:11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas rmm »

Ma olen küll väga rahul oma biturboga (S4). Chipiga saab päris palju jõudu juurde, kuigi A6'le vist mitte niipalju kui S4'le.
Puuduseid (siiani) avastanud pole, aasta jooksul vahetanud vaid mootori temperatuuri anduri ja aku (ja bypass'id seoses chipiga).
Kui ehitamise plaan, siis vast ikka manuaal.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Audiophile kirjutas:Kogu raha ja osta RS6 kui audi niiväga meeldib.

M
http://www.mobile.de/SIDL69Fzh8y0H3nFGb ... 1197268541&

aga markus kui nüüd tagasi maapeale tulla siis selle rahaga saab 3 norm masinat või 2 kiiret autot ;) saad küll hea auto kuid raha tuleb väärtustada...

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=24835
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Vasta