1. leht 3-st
rõhk kadus ära :S
Postitatud: 12.02.2006 11:02
Postitas Toivoku
no mida ******, ykshetk oli rõhk norm ming i1,5 bari ja värki ja nyy dyle 1 ei saa , turbost kadus lõtk ka iseenesest ära. voolikud kõik tibens tobens, mingi võimalus,et turbo laseb ise kuskilt läbi? sest sisinat on kuulda kui ta läbi laseb.
edit by panter-leim
Postitatud: 12.02.2006 14:21
Postitas Silwer
Arvatavasti viga ikka voolikutes...
Postitatud: 12.02.2006 19:36
Postitas Toivoku
Viga ei olnud voolikutes vaid lahtises turbos kollektori peal
Postitatud: 12.02.2006 19:44
Postitas labe
niiet nüüd kõik korras jälle?

Postitatud: 12.02.2006 20:45
Postitas Toivoku
pole veel proovima jõudnud, pesin filtrit.
Postitatud: 12.02.2006 22:11
Postitas Kuuno
v hea kui korda said, aga ära palun kunagi siin foorumis sellist sõnavara kasuta nagu esimeses postis!
Postitatud: 13.02.2006 17:15
Postitas Toivoku
panter kirjutas:v hea kui korda said, aga ära palun kunagi siin foorumis sellist sõnavara kasuta nagu esimeses postis!
vabandused, lihtsalt ylimalt vihale ajas kuna just natukese aega tagasi ol iju kala selle turboga ja olin suthkoht vihane,et pean jälle mingi miljon raha kulutama. nii keeraisn kinni, aga jah sealt tihend on veitsa läbi omadega, õhtul panen tihendi kah kui linnast tuleb
siit ka yks teine kysimus ,kas turbodele pole olemas remont komplekte, kuna noh praegune turbo sai enda lollusest vitsa ära rikutud :S sest yks voolik lasi veitsa õli löbi ja noh tekkis turbole lõtk sisse, nyyd laseb see läbi, aga mingit ilgelt palju pappi kulutada ei tahaks selle remondiks, katse jäneseks võtaks oma vana originaal 524td turbo

et selle peal prooviks ja kui tuleb kenasti välja siis võiks ka uue turbo korda teha

sest vaja oleks ju ainult neid vask pukse.
Postitatud: 13.02.2006 17:37
Postitas Mihkel
Pärast remonti tuleb turbo võll ka tasakaalustada.
Kuidas sa seda kavatsed teha, näpu vahel?
Tartus ju 1,5k remonditakse turbosid, pole nii väga hingehind.
Kui arvad, et on siis vaata korra tutikate turbode hindu!
Postitatud: 13.02.2006 17:41
Postitas Marko
las turbosi remondivad ikka vähe kogenenumad inimesed... kui hetkel saab remontida siis võib juhtuda, et pärast sinu üritamisi teed rohkem kahju kui head.
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=119
Postitatud: 13.02.2006 17:57
Postitas Toivoku
mul pole seda 1500 eeki, ja midagi enam myya ma ei taha (polegi enam miskit myya) lihtsalt tahaks proovida

ja ytlesin juba,et prooviksin enne mvana turbo peal

kui persse läheb eks viin siis uue turbo kuskile remonti ,agajah hetkel on 1500 natukese palju minu jaoks , pole hetke lsöögi rahagi, aa kui keegi tööd pakub siis pakkuge

Postitatud: 13.02.2006 18:12
Postitas Mihkel
Probleem ongi just selles, et see ei ole kodus põlveotsas tehtav.
Turbo võll pöörleb üle 100 000 pöörde minutis, see on keskmiselt 15x kiiremini kui väntvõll.
Postitatud: 13.02.2006 18:17
Postitas Toivoku
M-Tech kirjutas:Probleem ongi just selles, et see ei ole kodus põlveotsas tehtav.
Turbo võll pöörleb üle 100 000 pöörde minutis, see on keskmiselt 15x kiiremini kui väntvõll.
tean

, aga proovimise isu on, ja mis saab juhtuda kõige rohkem? turbo läeb peeti ,selle jaoks mul vedelebki siin yks vana turbo

, siiski ootan vastust, kas on oleams remont komplekti? ehk siis kogu see pukside staff? turbo labad on korras.
Postitatud: 13.02.2006 18:21
Postitas Kuuno
Toivoku kirjutas:M-Tech kirjutas:Probleem ongi just selles, et see ei ole kodus põlveotsas tehtav.
Turbo võll pöörleb üle 100 000 pöörde minutis, see on keskmiselt 15x kiiremini kui väntvõll.
tean

, aga proovimise isu on, ja mis saab juhtuda kõige rohkem? turbo läeb peeti ,selle jaoks mul vedelebki siin yks vana turbo

, siiski ootan vastust, kas on oleams remont komplekti? ehk siis kogu see pukside staff? turbo labad on korras.
see remont komplekt maksab kõvasti rohkem kui turbo remont tartus

Postitatud: 13.02.2006 18:28
Postitas Toivoku
tõsiselt? mingi vask puksi junn maksba rohkem kui remont? kuidas see saab võimalik olla?
Postitatud: 13.02.2006 19:32
Postitas Mihkel
Olen ühe K26 omal käel pilbasteks kiskunud ja ei ütleks et see pronkspuks ainult "pronksjunn" on.
Puksil on veel õlituskanalid ja täpsus peab ka suur olema.
Kuna tegu oli juba väga vigase turboga ei hakanud asjade järjekorda väga täpselt meelde jätma aga
jubinaid pudenes sealt võlli ümbert ära omajagu ning ega ma ei oleks osanud seda pärast ilmselt õieti kokku panna.
Arvesta veel sellega, et ega need jupid ei hiilga ka just oma suurusega.
Ühesõnaga suht LEGO on see sisu.
Kui tahad kindlasti ise teha, siis proovi esialgu see vana turbo pulkadeks võtta ja
vaata kas sa saad aru, mis asjad seal sees on ja mis otstarbeks mingi asi on.