Probleem seisneb selles, et pistiku ühendamine on käkitegu aga ei oska kuidagi asja kalibreerida. Aru sain niipalju, et 02in ja 07out toimub kalibreerimine, aga kus ja mida ei saanud aru.
Kindlasti on kellegil selline töö seljataga, äkki oskate kalibreerimisega aidata?
Ette tänades,
Herkko
Z32 MAFi ühendamine ja kalibreerimine S13 nissaniga
Re: Z32 MAFi ühendamine ja kalibreerimine S13 nissaniga
Kasutaja nnmmm ehk Jevgeni Nistune Team of Estonia 58 36 41 47
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Z32 MAFi ühendamine ja kalibreerimine S13 nissaniga
imo tuli S13 CA 3 otsa (mass, pluss ja signaal) ühendada vastavate otstega ja siis ülejääv pruun juhe lihtsalt kerre keerata.
Ajus oleks vaja siis VQ tabelisse Z32 sisu panna.
Ajus oleks vaja siis VQ tabelisse Z32 sisu panna.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Z32 MAFi ühendamine ja kalibreerimine S13 nissaniga
ST3 kiip peaks ka asja lahendama?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Z32 MAFi ühendamine ja kalibreerimine S13 nissaniga
Seal jah Z32 MAF ja 444cc pihustid. Aga sellega tuleks ettevaatlik olla, kuna ma enam nende lehelt ei leia märget, et baas-süüdet kästi keerata kuhugi (vist varasemaks) paar kraadi.kilplane kirjutas:ST3 kiip peaks ka asja lahendama?
Üldse ei liikunud masin sellega nii nagu custom chipiga. Ja lõpuks oli väljalaskeklapp sulanud koos kolbidega, aga noh see võis ka muust olla.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Z32 MAFi ühendamine ja kalibreerimine S13 nissaniga
Tänud! ST3 chip ja 444cc pihustid olemas, eks teeb proovi mingiaeg, üks komplektne varumootor, paar varukaant jne. garaažis olemas juhul kui laiali käib 
