Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Küss siis selline mis vahe on 4 ja 6 labalisel siduri kettal.
Ja mida soovitaksite audi s4 2,2 turbole.Mis ei ole puhtalt dragi masin vaid ikka igapäevaselt linna masin ka.
Kuulsin jutte 6 labalisest leevendiga kettast.Oskab keegi kommida.
Ja hetkel on olemas sach,i racing korv millega peaks see ketas alla minema.
Ootaks teadjamate soovitusi.
Terv.Olev.
Ja mida soovitaksite audi s4 2,2 turbole.Mis ei ole puhtalt dragi masin vaid ikka igapäevaselt linna masin ka.
Kuulsin jutte 6 labalisest leevendiga kettast.Oskab keegi kommida.
Ja hetkel on olemas sach,i racing korv millega peaks see ketas alla minema.
Ootaks teadjamate soovitusi.
Terv.Olev.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 11.06.2008 18:10
- Asukoht: tallinn
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
kasutan ise 6 labalist leevendusega sidurit.ütleme nii et saab sõita normaalselt aga see on ikka veidi äkilisem kui tava kettas ning tipptunnil ummikus seista ja 1m kaupa liikuda pole just eriti hea.kui ülekandes mingid lõtkud on siis ka neid kuuleb kenasti.... 

sky is the limit
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Nissani kogemus 6 labalisega, kannatab linnas sõitmist.
Audi kogemus sellise komplektiga, kannatas veel linnas sõitmist:
http://www.034motorsport.com/clutches-f ... 21074.html
Audi kogemus sellise komplektiga, kannatas veel linnas sõitmist:
http://www.034motorsport.com/clutches-f ... 21074.html
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Mul on endal nissanil hoopis ketas sidur mis on tööpinna materjalilt sama mis labadega siduril peab kuni 800nj ja linnas kannatab kah kenasti sõita..minimaalselt kannatab ka libistamist.
Silvia...
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Sachsi race korv korv ja sachsi 4 labaga ketas. Ei ole mingit probleemi linnas sõita ja vähemalt 3 järgmist aastat ei pea sellele mõtlema!
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Labadega ketas kulub linnasõidul ime kähku.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Äkki kuluvad erinevad kettad teistmoodi. e30 alla paigaldatud ketas mingi 3-4 aastat tagasi töötab veel kenasti.
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Sachs-i 4 labaga ketas on minul mingi 5a. vastu pidanud. Sõidetud nii tänaval kui võistlustel. Kulumine minimaalne.
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Kui kulub, siis on midagi valesti. Need sidurid on suht on-off tüüpi, libistada ei saa/või. Võib sõltuda ka materjalidest ja tootjatest. Sachs oleks vast kindlapeale minek.
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
kuluma hakkab 4 laba puhul hooratta tööpind,suht eba on sõita ka linnas,6 laba juba parem lahendus.
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Ilmselt tuleb siin vahe sisse ka kasutaja poolelt. Siiani pole mina veel ühtegi paigaldatud labadega sidurikomplekti uuesti vahetama pidanud.
Sierraga sai sõidetud igapäevaselt ja mingi 10k km ikka, Polo peaks juba mingi 20k niimoodi sõitnud olema ja kestab ilusti.
Labadega ketast ei tohi sihilikult libistada, siis ta lõikab jah nagu noaga hooratta ja korvi tööpinda sisse.
Trossiga süsteemi puhul on labadega kettaga sõita suhteliselt ebamugav aga täiesti sõidetav ja igati etem kui libiseva siduriga.
Hüdraulilise süüsteemi puhul ei pruugi kogenum juht väga arugi saada, et midagi muutunud on (kui tead siduri haakumispunkti).
Mulle tundub lihtsalt veidi linnalegendina see, et ühekettalise labadega siduriga ei saa linnas normaalselt sõita ja kõik on ON-OFF.
Trossiga on see tõesti keerulisem aga hüdraulika puhul on küll vahe tavasiduriga väga väike.
Sierraga sai sõidetud igapäevaselt ja mingi 10k km ikka, Polo peaks juba mingi 20k niimoodi sõitnud olema ja kestab ilusti.
Labadega ketast ei tohi sihilikult libistada, siis ta lõikab jah nagu noaga hooratta ja korvi tööpinda sisse.
Trossiga süsteemi puhul on labadega kettaga sõita suhteliselt ebamugav aga täiesti sõidetav ja igati etem kui libiseva siduriga.
Hüdraulilise süüsteemi puhul ei pruugi kogenum juht väga arugi saada, et midagi muutunud on (kui tead siduri haakumispunkti).
Mulle tundub lihtsalt veidi linnalegendina see, et ühekettalise labadega siduriga ei saa linnas normaalselt sõita ja kõik on ON-OFF.
Trossiga on see tõesti keerulisem aga hüdraulika puhul on küll vahe tavasiduriga väga väike.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Mu tänavamasinal on Spec Stage 3+ komplekt (korv, kuue labaga ketas ja survelaager ning 4 aasta jooksul pole mingit probleemi olnud. Kannatab linnaliikluses libistada, naine jaksab vajutada (trossiga sidur) ja kui aasta tagasi lahti võttes vaatasin, olid tööpinnad ideaalsed.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
kust ma peaks uurima seda komplekti oma audile.Ja mis on hinnaklass.Raceboy kirjutas:Mu tänavamasinal on Spec Stage 3+ komplekt (korv, kuue labaga ketas ja survelaager ning 4 aasta jooksul pole mingit probleemi olnud. Kannatab linnaliikluses libistada, naine jaksab vajutada (trossiga sidur) ja kui aasta tagasi lahti võttes vaatasin, olid tööpinnad ideaalsed.
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
Siit saad sobiva valida (vähemalt Stage III): http://www.specclutch.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
2.2 20VT mootorile maksab Stage 3 479 usd+saatmine (reaalselt umbes 100-125 usd)+maksud (käive+toll).
Üks E30 3.5 turbomootoriga (Andry Rütkineni oma) sõidab ka Stage 3+ siduriga praeguse seisuga umbes 2 aastat. Siiani mingeid probleeme.
2.2 20VT mootorile maksab Stage 3 479 usd+saatmine (reaalselt umbes 100-125 usd)+maksud (käive+toll).
Üks E30 3.5 turbomootoriga (Andry Rütkineni oma) sõidab ka Stage 3+ siduriga praeguse seisuga umbes 2 aastat. Siiani mingeid probleeme.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Küsimus.4-6 labaga siduri kettad
SACHS (ZF SRE) 4-labaga ketas - 280euri
SACHS (ZF SRE) korv - 320euri
Ilmselt tuleb sama kallis kui usast tellida, kuid peab kindlasti paremini. Need siis praegu eestis olemas lao seisu järgi.
SACHS (ZF SRE) korv - 320euri
Ilmselt tuleb sama kallis kui usast tellida, kuid peab kindlasti paremini. Need siis praegu eestis olemas lao seisu järgi.