bmw 524TD-Jõudu Juurde...
bmw 524TD-Jõudu Juurde...
Tere Foorumi Mehed..
Küsimus siis selline Mida oleks vaja teha,et jõud juurde saada-(ehk siis BMW 524TD).....
Ehk siis turbo rõhku suuremaks kerida jne.....
Selles suhtes juttu olen kuulnud päris palju,et midagi peaks piirama midagi kruvima aga ise ei tea mida....
Ehk siin on tarkasi mehi palju ja saavad nõu anda....
ärge kohe jalaga näkku lõõge olen allgaja mees...
Küsimus siis selline Mida oleks vaja teha,et jõud juurde saada-(ehk siis BMW 524TD).....
Ehk siis turbo rõhku suuremaks kerida jne.....
Selles suhtes juttu olen kuulnud päris palju,et midagi peaks piirama midagi kruvima aga ise ei tea mida....
Ehk siin on tarkasi mehi palju ja saavad nõu anda....
ärge kohe jalaga näkku lõõge olen allgaja mees...
Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
Pinguta tagarataste polte natuke peale ja vaheta auto ära! 

Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
vot sellis juttu ma tahtsingi teada
v2ga naljakas...
v2ga naljakas...
Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
Kuskandis asud,kui tallinnas siis ma võin sul seda mingi mõistliku tasu eest natukene kiiremaks teha.
56616539
56616539
Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
Alustaks enne pihustite kontrolliga ja et muud asjad korras oleks. Siis rõhu ja küttekruvi kallale. Rõhku saab juurde wastegate varda pikkuse reguleerimisega. 2,4 TD on vist Boschi VE pump ja selle kruvimise kohta netis infot küll. 

Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
amazon86 kirjutas:Alustaks enne pihustite kontrolliga ja et muud asjad korras oleks. Siis rõhu ja küttekruvi kallale. Rõhku saab juurde wastegate varda pikkuse reguleerimisega. 2,4 TD on vist Boschi VE pump ja selle kruvimise kohta netis infot küll.
aga seda varda pikkust regullisin... aga mull pump ei ole mehaaniline.....
ta on elektroonile.... (ehk siis gaas ei ole trossiga),see mehaniiline pump on trossiga ja seisab e28kerel aga mull on e34...
Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
Chip maksab 60 euri,see annab palju juurde,muidugi mina installisin omale üldse meh. pumba kuna seda on võimalik palju normaalsemalt reguleerida,enne rõhu tõstmist installi intercooler ja siis on vaja suuremat turbot kuna originaal on täiesti mõtetu,liiga väike.
Siis kui need asjad on tehtud peaks seal julgelt üle 100kw olema,plokikaane portimine annab sellele ka tohutult juurde kuna originaalis on väljalase täiesti kinni poodud mingite seintest väljaulatuvate takistustega originaalpordi läbimõõt ca 20x15mm ja peale portimist ca35x30mm,enda omal tegin ära kõik eelneva va intercooler ning bmw 3,0v8 eest ära enam ei saa,maha ka ei jää,kui cooler külge panna siis saab mööda bensukast
Siis kui need asjad on tehtud peaks seal julgelt üle 100kw olema,plokikaane portimine annab sellele ka tohutult juurde kuna originaalis on väljalase täiesti kinni poodud mingite seintest väljaulatuvate takistustega originaalpordi läbimõõt ca 20x15mm ja peale portimist ca35x30mm,enda omal tegin ära kõik eelneva va intercooler ning bmw 3,0v8 eest ära enam ei saa,maha ka ei jää,kui cooler külge panna siis saab mööda bensukast

Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
_siim_ kirjutas:Chip maksab 60 euri,see annab palju juurde,muidugi mina installisin omale üldse meh. pumba kuna seda on võimalik palju normaalsemalt reguleerida,enne rõhu tõstmist installi intercooler ja siis on vaja suuremat turbot kuna originaal on täiesti mõtetu,liiga väike.
Siis kui need asjad on tehtud peaks seal julgelt üle 100kw olema,plokikaane portimine annab sellele ka tohutult juurde kuna originaalis on väljalase täiesti kinni poodud mingite seintest väljaulatuvate takistustega originaalpordi läbimõõt ca 20x15mm ja peale portimist ca35x30mm,enda omal tegin ära kõik eelneva va intercooler ning bmw 3,0v8 eest ära enam ei saa,maha ka ei jää,kui cooler külge panna siis saab mööda bensukast
peaks siis hakkama neid asju tegema ja sebima k6ike vajaliku...
aga mis turbo panid vahele ja kui suure cooleri intallisid....ehk teaks mida sebida..
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
Bõmmidele peaks sobima hästi:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=9086" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=11&t=9086" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
Mul sama töömahuga Volvo 940, D24T Volkswageni R6, originaalis oli peal Garrett T3. Külmkoda A/R 0.42, kuumkoda 0.38. Hästi töötavad T3/T4 hübriidid. Ise aretasin peale Garretti GT2052V ja igati rahul. Kiire spool ja hakkab madalalt puhuma. Muidugi hingamine teha nii vabaks kui võimalik, nii sisselaskes kui väljalaskes. Just ehitasin omale otseläbi summuti ja vahe tuntav, eriti maanteel.
Powered by diesel
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Volvo 940 2,4 TIC 100 kw/308 Nm @ wheel
Volvo S60 2,4 D5 134 kw/477 Nm @ wheel
Volvo V70 2,5 TDI
Toyota Hilux 2,4 D
Re: bmw 524TD-Jõudu Juurde...
Üldiselt alusta jah mehaanilise pumba paigaldusega.