Probleem Volvo s70 T5 176kw
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.08.2006 11:12
Probleem Volvo s70 T5 176kw
Tere, Ehk siis mure järgmine avastasin ostes järgmine päev et kapotialune õli täis, niisiis puhastasin ära ja peale päev otsa sõitmist enam seda sinna tekkinud polnud. Niisiis päev hiljem täna avastasin et wastegate varras on üldse lahti, huvitav järelikult turbot polnud järgigi mingi aeg järelikult, ühendasin siis varda külge tagasi. Nüüd juhtus see et gaas põhja lüües teeb pmst iga tuhande pöörde tagant tõmmab hinge kinni ning päris lõppu ka ei käi, järgmine käik jälle nagu algus on mingi minek siis hakkab jälle hakkima sedasi.
Tegin siis selle mõne km ringi ära ning tagasi jõudes mis ma nägin terve kapoti alune jälle õli täis, ehk siis kui turbo taha pmst panin hakkas see pull peale, õli kork tundub päris tummine olevat. Siit ka siis kaks küsimust millest ta sedasi hakib? ning millest õli lärakad kapoti alla tekivad.
Päris korralikult loobib mootori ette ja taha ju siis ikka pressib sealt korgi vahelt.
Niisiis asjad mida ma juba teinud olen, 1.karteri tuulutuse kõik voolikud kopsikud ära puhastanud, 2.coolerit kontrollinud, umbes see pole, 3.turbo lõtku katsunud suht minimaalne ning 4. silindri surved mõõtnud kõik suht 12 kanti. Mõistus otsas esimene Volvo samuti, oskab keegi nõu anda? Asi mida veel muidu avastasin pihusti latti maha võttes, et 3mel pihustil rõngastihenditel väiksed tükid väljas. eks ta sealt võta kindlasti lisaõhku ka usun.
Tegin siis selle mõne km ringi ära ning tagasi jõudes mis ma nägin terve kapoti alune jälle õli täis, ehk siis kui turbo taha pmst panin hakkas see pull peale, õli kork tundub päris tummine olevat. Siit ka siis kaks küsimust millest ta sedasi hakib? ning millest õli lärakad kapoti alla tekivad.
Päris korralikult loobib mootori ette ja taha ju siis ikka pressib sealt korgi vahelt.
Niisiis asjad mida ma juba teinud olen, 1.karteri tuulutuse kõik voolikud kopsikud ära puhastanud, 2.coolerit kontrollinud, umbes see pole, 3.turbo lõtku katsunud suht minimaalne ning 4. silindri surved mõõtnud kõik suht 12 kanti. Mõistus otsas esimene Volvo samuti, oskab keegi nõu anda? Asi mida veel muidu avastasin pihusti latti maha võttes, et 3mel pihustil rõngastihenditel väiksed tükid väljas. eks ta sealt võta kindlasti lisaõhku ka usun.
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Õlilekke kohad peaks ju ikka avastavad olema.
Üüri õli päritolu kõigepealt välja, siis hakka hakkimisele edasi mõtlema.
Üüri õli päritolu kõigepealt välja, siis hakka hakkimisele edasi mõtlema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Uus õlikork või siis vähemalt tihend! Esinfus paneb igal õlivahetusel uue õlikorgi, kuna see lihtsalt ei pea õli. Kõigi Volvode "probleem".
http://farm4.static.flickr.com/3297/324 ... 35.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;
http://farm4.static.flickr.com/3297/324 ... 35.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Äkki on konkreetsel juhul mõni karterituulutuse voolik valesti ja lased boosti otse karterisse?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.08.2006 11:12
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Niisiis sain lõpuks kindlaks tehtud et siiski õlivarda august peksab õli välja, ju siis surve karteris.
Sain teada veel et karteri tuulutusel pidi kusagil olema vooliku sees sõel, oskab keegi täpsemalt ka mainida millise vooli vahel täpsemalt? Või on veel mõni põhjus miks karterisse surve tekib
Sain teada veel et karteri tuulutusel pidi kusagil olema vooliku sees sõel, oskab keegi täpsemalt ka mainida millise vooli vahel täpsemalt? Või on veel mõni põhjus miks karterisse surve tekib
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.08.2006 11:12
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Uurisin järgi et pole jah sõela, kuna puhastasin täna uuesti, st. võtsin kollektri maha jne, karteri tuulutus lõppeb turbo lõdvikus ja nüüd avastasin et sealt oli tõesti umbes, puhastasin ära kõik, panin kokku. Nüüd see katkumine tunduvalt vähemaks jäänud, aga ikka siiamaani õli surub välja pole täpselt aru saada kas siis vardast või alt karteri juurest kuhu varda toru tihendiga kinnitub igalt poolt sealt õli mögaga koos.
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
See "katkumine" kõlab pigem selle moodi, et probleem süüte või kütuse osas.
Volvopower @400+
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Kas tuulutus on ühendatud enne turbot või pärast turbot?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.08.2006 11:12
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Ikka enne turbot muidu suruks ju rõhu otse karterisse , vaatasin just et õli vardal üleval tihendit ka pole, samas pole ka sealt mingit soont näha kuhu tihendit panna ja nii palju kui endal nendega kogemusi olnud siis pole korras mootoriga auto ka ilma tihendita sealt sedasi õli välja peksnud.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.08.2006 11:12
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Panin ajutiselt vardale kaltsu ümber, et vaadata kas muutub midagi, sain mõne km sõita kui tundsin õli kärsakat, läksin tõstsin siis kapoti üles ning vaatasin oli õlikorgi minema löönud pealt, ei mõista enam, karterituulutus puhas ning surved silindrites olemas.
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
variant:
a) kas õli tuleb aja jooksul juurde (bensiin karteris)? => mootor viimseni hõre
b) mõni turbolõdvik valesti ühendatatud ja puhubki karterisse
a) kas õli tuleb aja jooksul juurde (bensiin karteris)? => mootor viimseni hõre
b) mõni turbolõdvik valesti ühendatatud ja puhubki karterisse
rats
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Esimesena pakuks ikkagi jah, et mootor hõre, aga kui surved on head, siis ilmselt ikka ei ole..
Tavaliselt tehasest tulles on karterituulutus erinevaid teid pidi sisselaskega ühendatud, mõnel juhul ka rõhu alla jääva sisselaske osaga (näiteks kollektoriga) - sellistel puhkudel on seal loomulikult alati ühesuunaklapp vahel, mis ei lase sisselaskerõhul karterisse minna. Ilmselt on üks selline klapp oma aja ära elanud või on voolikud ühendatud üldse sellest klapist mööda.
Tavaliselt tehasest tulles on karterituulutus erinevaid teid pidi sisselaskega ühendatud, mõnel juhul ka rõhu alla jääva sisselaske osaga (näiteks kollektoriga) - sellistel puhkudel on seal loomulikult alati ühesuunaklapp vahel, mis ei lase sisselaskerõhul karterisse minna. Ilmselt on üks selline klapp oma aja ära elanud või on voolikud ühendatud üldse sellest klapist mööda.
Lauda nitro
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.08.2006 11:12
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Pull ongi selles et õli juurde ei tule karterisse, ma mõõdan igaksjuhuks seepärast surved ära, kuna enda käes pole veel jõud mõõta, käisin mõõtsin siis kui masinat vaatama läksin ning ära tõin ta 4päeva hiljem, ei saa kindel olla, et seal selle ajaga midagi ei juhtunud, uurin asja ja annan teada.
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 03.08.2006 11:12
Re: Probleem Volvo s70 T5 176kw
Mõõtsin siis hetk tagasi surved üle kõik on ühtlased 11bari, ei teagi palju tal täpselt olema peaks , aga 11 kohta ei saaks öelda just hõre või mis.