1. leht 4-st

Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 27.02.2011 19:16
Postitas attention
Plaan sis turbotada 325 m50b25 vanos mootor. Sisu jääks stock ja mingit ulmelist jõulisa ei oota. Plaan siis suht säästukas.
Ajuks plaaniks panna MSi. Originaal ajuga vist pole erilist lootust toimima saada seda? Kas see sobib ja mis mudeli peaks valima? Kellegil äkki pakkuda ka mõistliku hinnaga MSi? Siis veel kas on vaja ka suuremaid pihusteid või piisab selle ajuga ka originaalidest? Tarvis ka ilmselt paigaldada map sisselaskesse? Plaanis ka paigaldada kindlasti lairiba lambda lc1 ga. Turbot pole veel suutnud valida. Kas sobiks näiteks audi s4 oma?
Auto siis jääks ikkagi igapäevasõiduks, sellepärast ka ei taha mingit suurt jõudu välja sealt kruttida.
Auto elektrit ja mootoriehitust jagan muidu suht hästi, aga selline projekt esmakordne.
Ootaks siis soovitusi ja nõuandeid, ning ärge kohe kurjaks saage, et plaanin teha säästuprojekti :D

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 27.02.2011 23:11
Postitas Mihkel
Kui tahad, et asi normaalselt töötaks, siis vaja juhtimise poolelt kindlasti progeaju, wideband lambdat, suuremaid pihusteid.
K24 jääb IMO veidi väikseks sellele mootorile, kindlasti lõpu otsas just.
Kui tõesti seda tahad kasutada pead elektrooniliselt boosti juhtima ja lõpus seda päris palju langetama.

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 27.02.2011 23:36
Postitas murjam
Eriti, kuna tahad autot igapäevaselt kasutada, soovitan alustada kindlasti progeaju paigaldusest. Ehk pane asi vabalthingavana Megasquirtiga käima ja timmi paika.

Kui Sulle Megasquirt I v2.2 sobib, siis mul üks selline - kordagi kasutamata - on hetkel niisama seismas.

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 28.02.2011 0:18
Postitas Mihkel
M50 puhul on vaja ka 6x süütedraivereid juurde.

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 28.02.2011 12:22
Postitas mart154
Mihkel kirjutas:M50 puhul on vaja ka 6x süütedraivereid juurde.
No tegelikult piisab ka kolmest :)

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 28.02.2011 15:22
Postitas Mihkel
mart154 kirjutas:
Mihkel kirjutas:M50 puhul on vaja ka 6x süütedraivereid juurde.
No tegelikult piisab ka kolmest :)
Jah, kui on soov stock COP süsteem wasted spark poolile ja küünlajuhtmetele ringi ehitada.
Usu, see tuleb kordades kallim, kui need 3 lisa süütedraiverit. :-D

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 28.02.2011 17:26
Postitas attention
murjam kirjutas:Eriti, kuna tahad autot igapäevaselt kasutada, soovitan alustada kindlasti progeaju paigaldusest. Ehk pane asi vabalthingavana Megasquirtiga käima ja timmi paika.

Kui Sulle Megasquirt I v2.2 sobib, siis mul üks selline - kordagi kasutamata - on hetkel niisama seismas.

Teema alguses siis kirjas ka et plaanis paigaldada MS. Aga pane mulle ps mis Sul pakkuda oleks.
Tänud:)

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 28.02.2011 17:27
Postitas attention
Mis turbot siis keegi soovitaks või on kellegil midagi mõistlikku kasutatud pakkuda?
Ja millised pihustid peaksin hankima? Kas sobiksid mõne suurema mootoriga bmw omad?

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 28.02.2011 20:39
Postitas Mihkel
Teise mudeli originaal pihustitega jebida on IMO suht pointless osaliselt, kuna kui süües isu kasvab,
siis saad asja jälle ringi ehitada, see sääst ei tule pihustite arvelt nii suur ja kui sa seadistust ise ei tee,
siis tuleb kokkuvõttes kallim, kuna hiljem tuleb fuel map uuesti üle käia terves ulatuses.

Eelarvena võid arvestada juppidele 30+k, kui sa päris prügikastikaubast asja kokku ei taha ehitada.
99% inimesi ei usu mind aga kohe algul õigesti/korralikult ehitada on kordades odavam, kui hiljem igat sõlme ringi ehitada.

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 01.03.2011 2:20
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:99% inimesi ei usu mind aga kohe algul õigesti/korralikult ehitada on kordades odavam, kui hiljem igat sõlme ringi ehitada.
Nii kaugele enamus projektid ei jõua :)
Esimese projekti puhul on tähtis korra liikuma saada, hammas verele, küll siis väärtushinnangud muutuvad ja raha jookseb reisufondist garaazi :)

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 01.03.2011 10:41
Postitas hents99
Mul on pakkuda M50 väljalaske kollektori flantsi, kui tegemiseks läheb.

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 01.03.2011 20:06
Postitas attention
hents99 kirjutas:Mul on pakkuda M50 väljalaske kollektori flantsi, kui tegemiseks läheb.
Plaan oli muidu usast lähiajal tellida terve kollektor, aga pane ps mitu raha küsid:)

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 01.03.2011 20:09
Postitas attention
Astrona kirjutas:
Mihkel kirjutas:99% inimesi ei usu mind aga kohe algul õigesti/korralikult ehitada on kordades odavam, kui hiljem igat sõlme ringi ehitada.
Nii kaugele enamus projektid ei jõua :)
Esimese projekti puhul on tähtis korra liikuma saada, hammas verele, küll siis väärtushinnangud muutuvad ja raha jookseb reisufondist garaazi :)
Nii see paruku on, ei vaidle vastu:D Omasin kunagi 200sx ja tean mis turbo auto omamine tähendab, pidevalt on tahtmine ikka kusagilt jõudu juurde saada ja siis jälle laiali :lol:

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 01.03.2011 20:57
Postitas Mihkel
No osaliselt mõtlesin oma eelmise lausega ka töökindlust.
Kui korralikult ehitada (see ei tahenda imekalleid ja sepisjuppe), siis ei ole üldiselt ka kestvusega probleeme.
Lihtsalt tuleb teha ka kodutööd, et mida ja kuidas ehitada.

Re: Bmw m50 turbotamiseks paluks natuke abi

Postitatud: 01.03.2011 22:00
Postitas IvarR
attention kirjutas: Nii see paruku on, ei vaidle vastu:D Omasin kunagi 200sx ja tean mis turbo auto omamine tähendab, pidevalt on tahtmine ikka kusagilt jõudu juurde saada ja siis jälle laiali :lol:
Ptui ptui ptui aga ma pole õnneks ühtegi mootorit laiali lasknud siiani 7a jooksul mil nende külge kätt olen pannud.
Mihkel kirjutas:No osaliselt mõtlesin oma eelmise lausega ka töökindlust.
Kui korralikult ehitada (see ei tahenda imekalleid ja sepisjuppe), siis ei ole üldiselt ka kestvusega probleeme.
Lihtsalt tuleb teha ka kodutööd, et mida ja kuidas ehitada.
100% tõsi. Kodutöö + teiste ebaõnnestumised on need mida oleks mõislik analüüsida

Pole ju mõtet minna 2bari peale keerama kui on teada et juba 1.5bari pealt kepsud murduvad jne. Kui jõudu juurde vaja siis kasvõi jupphaaval mootorit täiustada mõttekas. Kõikidel pole 100K kohe mootori alla panna.

IvarR