K:keps kolvi sisse

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

K:keps kolvi sisse

Postitus Postitas Kuuno »

kuidas võiks se protsess käia kui ei ole ujuv sõrm...
tuleb mingi rakis teha mis ei lase sõrme sisse pressides teatud kohast edasi minna?

tnud!
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

rakis tuleb jah teha. Ega sõrme ei pressita sisse, vaid kolvid aetakse kuumaks ja siis läheb sõrm lihtsalt sisse
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Opelil on ka pressitud ja külmalt, jääb vabalthingaval ka kestma aga turboautol ei soovitaks, pidi mingid mikromõrad tekitama. Seep´ se ongi, miks ma kolbe koos kepsuga treisin :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ei aeta kolvi kuumaks vaid keps ikka...
kolvi sees liigub vabalt kepsu sisse tuleb pressida vms
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

No sellisel juhul vastasid sa iseenda küsimusele. Lased kepsu soojaks ja siis lükkad sõrme sisse ja nii et jääks kolvil ilusti keskele.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

aga probleem selles et keps liigub ju kolvi sees väheke...aga kuidas saada sõrm kepsu suhtes keskele? :)
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

ai jah läks vähe sassi, kepsud pannakse ikka ahju jah, mitte kolvid. selleks tehakse selline paigaldus abinõu, et täpselt keskele saada
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

niih..vahepeal kuulsin veel et on ka ilma kuumutamatta pandud sõrme kepsu sisse ja nii ma tegingi...jube tuhin peal mudu, aga sõrm paistis väljatulles kah ilus ja arvan etm idagi paha ei teinud...
kolvile panin alla puu paku et pind oleks pehmem ja usun et oli õige valik..metalli peal oleks vist lössi vajutanud kuigi sõrm läks suht kergelt sisse...

mis ma veel tegin siis...

kaalusin ära kõik kepsu mutrid ja sellega sain kepsud yhte kaalu enamvähem...ajasin oma kymnendikke ja sajandikke taga..nüüd peaks olema grammi täpsusega väga paremini ei suutnud...
aga meeldib selline väikeste asjade taga-ajamine :)
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Kuumapuhuriga, kasvõi fööniga oleksid võinud ikka kepsu soojaks ajada :)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

lihtsam on teine pool (sõrm) jahutada. Analoogselt hülsitakse plokke.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Raiki
Postitusi: 120
Liitunud: 04.07.2005 19:33
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Raiki »

ja külmutamise jaoks müüakse poes freezerit mis on aerosoolis ning jahutab -43 kraadini
www.shadowz.ee
www.db-hp.ee - sound and tuning (tartu poest saab ka tellida tavavaruosasid)
Vasta