küsimus k26 kohta
küsimus k26 kohta
Kui suur peab olema nö. oil feedline'i piiraja auk?
Re: küsimus k26 kohta
kas tegu üldse kuullaager turboga? neil on restriktorid.
kui saaledel, siis lase niiaplju kui torust tuleb.
üldjuhul kui turbodel vaja piirata õli pealevoolu, on neil restriktor endal sees.
olen ka kuulnud lugusid et tuleb panna mingi lelu vahele..
pidavat ka meil ühele pisikesele turbole seda vaja minevat.
provisime.. turbo ei saanud piisavalt õli ja võll prunes.
peale seda panime nii suure toru kui sai ja siiani töötab.. ei tossa ega midagi.
pole ka ekspert seega ärge näkku lööge kui eksin.
kui saaledel, siis lase niiaplju kui torust tuleb.
üldjuhul kui turbodel vaja piirata õli pealevoolu, on neil restriktor endal sees.
olen ka kuulnud lugusid et tuleb panna mingi lelu vahele..
pidavat ka meil ühele pisikesele turbole seda vaja minevat.
provisime.. turbo ei saanud piisavalt õli ja võll prunes.
peale seda panime nii suure toru kui sai ja siiani töötab.. ei tossa ega midagi.
pole ka ekspert seega ärge näkku lööge kui eksin.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: küsimus k26 kohta
0.8mm peaks olema see restrictori auk. CA mootoril stockis mingi 2-3mm ava, ja see on ~10x liiga suur. Ehk teoorias voolab 2-3mm avast 100x väiksema rõhuga sama palju kui sealt 0,8mm avast norm rõhuga.
Üldiselt on pigem nii, et kui kuullaagerturbole pealevoolu ei piira, siis masin suitseb ja lõpuks võib laagrid kah ära lõhkuda. Ma pole veel näinud, et see restrictor oleks mõnel turbol kaasas olnud.
Pole ka ekspert seega ärge näkku lööge kui eksin - võiks selle endale iga postituse alla panna
Võll võis teil mille iganes peale puruneda!kilplane kirjutas:kas tegu üldse kuullaager turboga? neil on restriktorid.
kui saaledel, siis lase niiaplju kui torust tuleb.
üldjuhul kui turbodel vaja piirata õli pealevoolu, on neil restriktor endal sees.
olen ka kuulnud lugusid et tuleb panna mingi lelu vahele..
pidavat ka meil ühele pisikesele turbole seda vaja minevat.
provisime.. turbo ei saanud piisavalt õli ja võll prunes.
peale seda panime nii suure toru kui sai ja siiani töötab.. ei tossa ega midagi.
pole ka ekspert seega ärge näkku lööge kui eksin.
Üldiselt on pigem nii, et kui kuullaagerturbole pealevoolu ei piira, siis masin suitseb ja lõpuks võib laagrid kah ära lõhkuda. Ma pole veel näinud, et see restrictor oleks mõnel turbol kaasas olnud.
Pole ka ekspert seega ärge näkku lööge kui eksin - võiks selle endale iga postituse alla panna

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: küsimus k26 kohta
ühesõnaga mis ma teen siis? :D teen 2-3mm avaga või panen niisuurega kui mahub? :D ei tahaks nagu turbot tagumenti ka keerata..
Re: küsimus k26 kohta
ma ei kujuta nüüd ettte päris hästi, et kuda see rõhk seal langeb, kui panna jämedam voolik??
pigem kui jämedam voolik, siis on rõhk isegi suurem mis turboni jõuab, kuna restriktor on takistus..
mõtle nüüd ise.. summuti n sul 3" eksole ja kui reso on 1" läbimõõduga, mis siis juhtub??
ja kui summuti lõppu panna punn ette, ehk pmtselt turbo, siis ligineb rõhk peale restriktorit taas kaanest/plokist tulevale õlirõhule.
jämeda voolikuga, on pigem see, et liiga palju õli üritatakse korraga süsteemi panna.
ja mis lõpuks regullib, palju tõrboõlitusel rõhku taga on, ei ole mitte voolik aga turbo enda saalede vahe.. ses suhtes, et rõhk ei saa olla üle õlipumba oma see loogiline.
mida ma mõtlen selle all, et restriktor endal sees on see et restriktor on nagu turbo enda sees. õlikanali suurus, mis on turbole puuritud, ongi ju restriktor.
ja see on sarnane sinu öelduga, et turbodega pole kunagi restriktoreid kaasa pandud, küsimus siis miks ei ole? kas turbo tootjad, et taha, et nende turbod kestaksid? mina arvan, et kas A: neid pole vaja, või B: need on turbodesse sisse ehitatud.
siinkohal oleks mõne eksperdi sõna vaja.
kui paned suure vooliku, siis kindel et õlituse puudujääki ei saa olla. kui tossama hakkab, siis võid proovida neid lelusid.. tossamise tõenäolisem põhjus on aga et miski hakkab järgi andma turbol (need rõngad, mis õli kinni hiavad.)
pigem kui jämedam voolik, siis on rõhk isegi suurem mis turboni jõuab, kuna restriktor on takistus..
mõtle nüüd ise.. summuti n sul 3" eksole ja kui reso on 1" läbimõõduga, mis siis juhtub??
ja kui summuti lõppu panna punn ette, ehk pmtselt turbo, siis ligineb rõhk peale restriktorit taas kaanest/plokist tulevale õlirõhule.
jämeda voolikuga, on pigem see, et liiga palju õli üritatakse korraga süsteemi panna.
ja mis lõpuks regullib, palju tõrboõlitusel rõhku taga on, ei ole mitte voolik aga turbo enda saalede vahe.. ses suhtes, et rõhk ei saa olla üle õlipumba oma see loogiline.
mida ma mõtlen selle all, et restriktor endal sees on see et restriktor on nagu turbo enda sees. õlikanali suurus, mis on turbole puuritud, ongi ju restriktor.
ja see on sarnane sinu öelduga, et turbodega pole kunagi restriktoreid kaasa pandud, küsimus siis miks ei ole? kas turbo tootjad, et taha, et nende turbod kestaksid? mina arvan, et kas A: neid pole vaja, või B: need on turbodesse sisse ehitatud.
siinkohal oleks mõne eksperdi sõna vaja.
kui paned suure vooliku, siis kindel et õlituse puudujääki ei saa olla. kui tossama hakkab, siis võid proovida neid lelusid.. tossamise tõenäolisem põhjus on aga et miski hakkab järgi andma turbol (need rõngad, mis õli kinni hiavad.)
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 
