1. leht 1-st
Vaja abi turboga
Postitatud: 18.07.2010 19:05
Postitas pisuhand
Pöördun siia et saada veidi abi targemate poolt.Maasturil läks turbo läbi(õlitus kuna kõik sisselasketorud olid väga õlised),ja nüüd oleks vaja uus panna/või siis vana ära remontida? kumba oleks mõistlikum teha?Lõtkud on mõlemat pidi olemas aga labad pole õnneks korpust puutunud.Täpset turbo märki ka ei oska öelda,peal vaid kirjad Garret A/r 51.Oskab keegi kuidagi aidata või nõu anda?:oops:

[/img]

[/img]
Postitatud: 18.07.2010 21:17
Postitas cthen
Räägi täpsemalt mis masinaga tegu, siis osatakse rohkem infot sulle anda.
Ja turbo pealt otsi ka veel mingeid koode, kindlasti on.
Postitatud: 18.07.2010 21:25
Postitas pisuhand
cthen kirjutas:Räägi täpsemalt mis masinaga tegu, siis osatakse rohkem infot sulle anda.
Ja turbo pealt otsi ka veel mingeid koode, kindlasti on.
Autoks on Toyota landcrusier 2.4t diisel.1990.Turbo pole originaal.Eelnev omanik oli tõstnud rõhku(uue turbo panekuga) ja pumpa peale keeranud.Seda "plekki" turbo peal polnud,ainsad mida nägin olid mingid kirjad kuumakoja peal.Need üritan homme siis panna
Postitatud: 18.07.2010 22:39
Postitas cthen
pisuhand kirjutas:cthen kirjutas:Räägi täpsemalt mis masinaga tegu, siis osatakse rohkem infot sulle anda.
Ja turbo pealt otsi ka veel mingeid koode, kindlasti on.
Autoks on Toyota landcrusier 2.4t diisel.1990.Turbo pole originaal.Eelnev omanik oli tõstnud rõhku(uue turbo panekuga) ja pumpa peale keeranud.Seda "plekki" turbo peal polnud,ainsad mida nägin olid mingid kirjad kuumakoja peal.Need üritan homme siis panna
Aga eelmise omaniku käest pole võimalik välja uurida mis turbo ta sinna vahele lükkas?
Postitatud: 19.07.2010 9:58
Postitas pisuhand
Nüüdseks eelmise omanikuga ka räägitud ja sain teada et vahel on MB sprinteri 2.9 turbo.Uurides sain mudeliks GT2538C
Link
Enam polegi vist midagi muud kui hakata uut turbot uurima.Siit tekib uus loll küsimus-kust vaadata/tellida/osta ja kas tasub kasutatud turbo poole vaadata?
Postitatud: 19.07.2010 12:24
Postitas murjam
Kui tiivik pole koda puutunud, on remontimine kindlasti mõttekam. Vii turbo kuskile üle vaatamiseks / remonti. Siin foorumis remondikohaseid teemasid küll. Hr Kuul on põhitegija.
Postitatud: 19.07.2010 13:18
Postitas taxu
Õli sisselaskes võib ka hoopis muudest vigadest tingitud olla, mitte tingimata turbost. Karterituulutus näiteks umbes. Vmt, mis takistab õlil turbost õiget teed pidi lahkuda. Eriti veel, kui ise vahele aretatud turbo.