Vaja abi turboga

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
pisuhand
Postitusi: 4
Liitunud: 18.07.2010 17:48
Asukoht: Kuusalu vald

Vaja abi turboga

Postitus Postitas pisuhand »

Pöördun siia et saada veidi abi targemate poolt.Maasturil läks turbo läbi(õlitus kuna kõik sisselasketorud olid väga õlised),ja nüüd oleks vaja uus panna/või siis vana ära remontida? kumba oleks mõistlikum teha?Lõtkud on mõlemat pidi olemas aga labad pole õnneks korpust puutunud.Täpset turbo märki ka ei oska öelda,peal vaid kirjad Garret A/r 51.Oskab keegi kuidagi aidata või nõu anda?:oops:
Pilt[/img]
Pilt[/img]
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

Räägi täpsemalt mis masinaga tegu, siis osatakse rohkem infot sulle anda.
Ja turbo pealt otsi ka veel mingeid koode, kindlasti on.
pisuhand
Postitusi: 4
Liitunud: 18.07.2010 17:48
Asukoht: Kuusalu vald

Postitus Postitas pisuhand »

cthen kirjutas:Räägi täpsemalt mis masinaga tegu, siis osatakse rohkem infot sulle anda.
Ja turbo pealt otsi ka veel mingeid koode, kindlasti on.

Autoks on Toyota landcrusier 2.4t diisel.1990.Turbo pole originaal.Eelnev omanik oli tõstnud rõhku(uue turbo panekuga) ja pumpa peale keeranud.Seda "plekki" turbo peal polnud,ainsad mida nägin olid mingid kirjad kuumakoja peal.Need üritan homme siis panna
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

pisuhand kirjutas:
cthen kirjutas:Räägi täpsemalt mis masinaga tegu, siis osatakse rohkem infot sulle anda.
Ja turbo pealt otsi ka veel mingeid koode, kindlasti on.

Autoks on Toyota landcrusier 2.4t diisel.1990.Turbo pole originaal.Eelnev omanik oli tõstnud rõhku(uue turbo panekuga) ja pumpa peale keeranud.Seda "plekki" turbo peal polnud,ainsad mida nägin olid mingid kirjad kuumakoja peal.Need üritan homme siis panna
Aga eelmise omaniku käest pole võimalik välja uurida mis turbo ta sinna vahele lükkas?
pisuhand
Postitusi: 4
Liitunud: 18.07.2010 17:48
Asukoht: Kuusalu vald

Postitus Postitas pisuhand »

Nüüdseks eelmise omanikuga ka räägitud ja sain teada et vahel on MB sprinteri 2.9 turbo.Uurides sain mudeliks GT2538C Link
Enam polegi vist midagi muud kui hakata uut turbot uurima.Siit tekib uus loll küsimus-kust vaadata/tellida/osta ja kas tasub kasutatud turbo poole vaadata?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Kui tiivik pole koda puutunud, on remontimine kindlasti mõttekam. Vii turbo kuskile üle vaatamiseks / remonti. Siin foorumis remondikohaseid teemasid küll. Hr Kuul on põhitegija.
Lauda nitro
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Õli sisselaskes võib ka hoopis muudest vigadest tingitud olla, mitte tingimata turbost. Karterituulutus näiteks umbes. Vmt, mis takistab õlil turbost õiget teed pidi lahkuda. Eriti veel, kui ise vahele aretatud turbo.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Vasta