Karterist leitud imelike jubinate tuvastus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Karterist leitud imelike jubinate tuvastus

Postitus Postitas Raybert »

Autoks mitsu eclipse GST mootor 4G63T
juhtus siis selline asi 2 aastat tagasi, et auto jäi seisma kuna plokikaane tihend ja differ lendasid laiali.
1 aasta tagasi sai lahti võetud mootor.
Täna hakkasin siis karterit õlist ja muust mustusest puhastama ning äkki vaatan, et karteri põhjas on metallist poldid?hülsid?pead? ühesõnaga ei tea ning ei tea isegi kust need pärit võiksid olla.
Kõik need jubinad oli kildudeks. neid oli seal mitu ning kahes neist ma tegin pilti ka. plokki ning kaane küljes ka midagi imeliku ei leidnud.
Samuti oli ka metallist rõngad nagu splindid vms nende hulgas.
siin on 2 pilti neist:
http://nagi.ee/photos/Raybert/15491293/
http://nagi.ee/photos/Raybert/15491291/

Ehk teist keegi oskab öelda kust need pärit võivad olla
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kilplane »

See traat võib olla kepsusõrme otsa splint. Kuidas muidu mootor paistab? Kolvid on terved?
Või siis eelmine remondimees on sulle lihtsalt tünga üritanud teha. :-D
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

kilplane kirjutas:See traat võib olla kepsusõrme otsa splint. Kuidas muidu mootor paistab? Kolvid on terved?
Või siis eelmine remondimees on sulle lihtsalt tünga üritanud teha. :-D
Mootor paistab visuaalselt korras ning kolvid olid ka terved, viimased sai eelmine aasta mahamüüdud.
karter oli muidu silikoniga tihendatud kuna ta oli veidi deformeerunud.

auto ostsin 4 aastat tagasi, kõik oli megaheas korras ning karterit ega mootorit ei ole minu käes olles lahti võetud kuni eelmise aastani kui mootori pulkadeks võtsin.
Ning nüüd kui hakkasin asju puhastama ning kokku panema tulevad sellised jubinad karteri põhjast õli alt välja.

Need jubinad panevad muretsema, et kust kohast need pärit võivad olla...
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Raybert kirjutas:
kilplane kirjutas:See traat võib olla kepsusõrme otsa splint. Kuidas muidu mootor paistab? Kolvid on terved?
Või siis eelmine remondimees on sulle lihtsalt tünga üritanud teha. :-D
Mootor paistab visuaalselt korras ning kolvid olid ka terved, viimased sai eelmine aasta mahamüüdud.
karter oli muidu silikoniga tihendatud kuna ta oli veidi deformeerunud.

auto ostsin 4 aastat tagasi, kõik oli megaheas korras ning karterit ega mootorit ei ole minu käes olles lahti võetud kuni eelmise aastani kui mootori pulkadeks võtsin.
Ning nüüd kui hakkasin asju puhastama ning kokku panema tulevad sellised jubinad karteri põhjast õli alt välja.

Need jubinad panevad muretsema, et kust kohast need pärit võivad olla...
Kui ma seda autot Viitnal paar aastat tagasi nägin siis suitses sinist küll nagu vanakurat ise.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

Ragnar kirjutas:
Raybert kirjutas:
kilplane kirjutas:See traat võib olla kepsusõrme otsa splint. Kuidas muidu mootor paistab? Kolvid on terved?
Või siis eelmine remondimees on sulle lihtsalt tünga üritanud teha. :-D
Mootor paistab visuaalselt korras ning kolvid olid ka terved, viimased sai eelmine aasta mahamüüdud.
karter oli muidu silikoniga tihendatud kuna ta oli veidi deformeerunud.

auto ostsin 4 aastat tagasi, kõik oli megaheas korras ning karterit ega mootorit ei ole minu käes olles lahti võetud kuni eelmise aastani kui mootori pulkadeks võtsin.
Ning nüüd kui hakkasin asju puhastama ning kokku panema tulevad sellised jubinad karteri põhjast õli alt välja.

Need jubinad panevad muretsema, et kust kohast need pärit võivad olla...
Kui ma seda autot Viitnal paar aastat tagasi nägin siis suitses sinist küll nagu vanakurat ise.
Kust sa nii täpselt tead, et see mina olin? :-D
Kui ma Viitnal käisin siis vana turbo(T28) lekkis õli, sellepärst oli ka sinist veits...
nüüd on Mitsu TD05H Big 16G.
See et ta sinsit viskas sellest pole see...

2 aastat tagasi maardus kiirendades läks MBC lolliks ning viskas 1,8 Bar rõhku mootorisse 1,1 asemel - ning plokikaane tihend läks puruks 2 ja 3 silindri vahelt. tagant lõi leeke ning siis oli ainult detonatsiooni ja ebakõla mootoris...ma sõitsin temaga veel edasi 2 kuud ning rahulikult sõites polnud häda midagi aga kui boost läks üle 0,8 siis jätis mootor vahele.

Kas tõesti keegi pole kunagi leidnud midagi sarnast karterist?
Äkki hakkan mina lolliks minema ning panin ise need sinna karterisse kui karter kapipeal oli :lol: aga samas jällegi kes see loll paneks mingid puruks jublakad karterisse kus on veel 2 cm õli sees.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

mis mõõtu need on? pildi pealt ei saa midagi aru. Imelik on see, et ma ei mäleta küll ei plokis ega ploki kaanes olevat midagi sellist, mis selline välja näeb - keegi tegi äkki nalja sulle veits?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Raybert
Postitusi: 80
Liitunud: 15.12.2007 13:24
Asukoht: Tallinn, viimsi

Postitus Postitas Raybert »

Fos kirjutas:mis mõõtu need on? pildi pealt ei saa midagi aru. Imelik on see, et ma ei mäleta küll ei plokis ega ploki kaanes olevat midagi sellist, mis selline välja näeb - keegi tegi äkki nalja sulle veits?
Nad on muidu umbes 10 x 10 x 7 (mm).

Ma ka ei leidnud ega mäletaks et kusagil võiksid sellised asjad nagu olla.
Ma ei tea, ehk teebki keegi nalja...
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Raybert kirjutas:
Ragnar kirjutas:
Raybert kirjutas: Mootor paistab visuaalselt korras ning kolvid olid ka terved, viimased sai eelmine aasta mahamüüdud.
karter oli muidu silikoniga tihendatud kuna ta oli veidi deformeerunud.

auto ostsin 4 aastat tagasi, kõik oli megaheas korras ning karterit ega mootorit ei ole minu käes olles lahti võetud kuni eelmise aastani kui mootori pulkadeks võtsin.
Ning nüüd kui hakkasin asju puhastama ning kokku panema tulevad sellised jubinad karteri põhjast õli alt välja.

Need jubinad panevad muretsema, et kust kohast need pärit võivad olla...
Kui ma seda autot Viitnal paar aastat tagasi nägin siis suitses sinist küll nagu vanakurat ise.
Kust sa nii täpselt tead, et see mina olin? :-D
Kui ma Viitnal käisin siis vana turbo(T28) lekkis õli, sellepärst oli ka sinist veits...
nüüd on Mitsu TD05H Big 16G.
See et ta sinsit viskas sellest pole see...

2 aastat tagasi maardus kiirendades läks MBC lolliks ning viskas 1,8 Bar rõhku mootorisse 1,1 asemel - ning plokikaane tihend läks puruks 2 ja 3 silindri vahelt. tagant lõi leeke ning siis oli ainult detonatsiooni ja ebakõla mootoris...ma sõitsin temaga veel edasi 2 kuud ning rahulikult sõites polnud häda midagi aga kui boost läks üle 0,8 siis jätis mootor vahele.

Kas tõesti keegi pole kunagi leidnud midagi sarnast karterist?
Äkki hakkan mina lolliks minema ning panin ise need sinna karterisse kui karter kapipeal oli :lol: aga samas jällegi kes see loll paneks mingid puruks jublakad karterisse kus on veel 2 cm õli sees.
Rääkisime veel juttu ka nii, et mäletan :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Vasta