Küsimus nimelt Simons kaubamärki kandvatest resonaatoritest, just roostevaba sari.
Keegi omab kogemust, tasub investeeringut, kestvus, töötavus?
Kõik info teretulnud!
K: Simons resonaatorid
K: Simons resonaatorid
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Mul oli Simonsi sport summutijooks all Corradol ostes (mitte rooste vaba).
Igatahes see KIT mida täies pikkuses kataloogis pakuti tundus küll suht umbne olevat.
Uue rv väljalaske ja kahe otseläbi resonaatoriga on hingamine hoopis teine.
Enne oli kiirendades kuulda majade peegeldustest, et gaasid nagu surutaks jõuga välja torustikust mitte nad ei tule sealt vabalt välja.
Igatahes see KIT mida täies pikkuses kataloogis pakuti tundus küll suht umbne olevat.
Uue rv väljalaske ja kahe otseläbi resonaatoriga on hingamine hoopis teine.
Enne oli kiirendades kuulda majade peegeldustest, et gaasid nagu surutaks jõuga välja torustikust mitte nad ei tule sealt vabalt välja.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Selle peale küsiks et kas dünos ka käisid mõõtmas?M-Tech kirjutas:Mul oli Simonsi sport summutijooks all Corradol ostes (mitte rooste vaba).
Igatahes see KIT mida täies pikkuses kataloogis pakuti tundus küll suht umbne olevat.
Uue rv väljalaske ja kahe otseläbi resonaatoriga on hingamine hoopis teine.
Enne oli kiirendades kuulda majade peegeldustest, et gaasid nagu surutaks jõuga välja torustikust mitte nad ei tule sealt vabalt välja.
Hääl on hääl. Jõud on jõud. Persetunne on petlik, kujutad endale ette et nüüd auto palju kiirem jne.
Gaasi tunnetus muutus ikka päris korralikult, teravus on hoopis teine.
Simonsi jooksuga käisin dynos küll aga uue süsteemiga ei saa võrrelda, kuna vahepeal on kapitaalselt asjad muutunud.
Dynos käies oli motorile ainult torukolle lisatud ning simonsi jooks, tulemus 118,4kw (tehaseandmed originaalis 118kw).
Peale koonuse lisaks panekut oli 121,1kw.
Nüüd aga teine summmutijooks, uus suur cooler, suurem ülelaaderõhk, progetav aju, uus cooleri torustik koos muudatustega.
Kahjuks ei ole ilmselt enam midagi võrrelda.
Simonsi jooksuga käisin dynos küll aga uue süsteemiga ei saa võrrelda, kuna vahepeal on kapitaalselt asjad muutunud.
Dynos käies oli motorile ainult torukolle lisatud ning simonsi jooks, tulemus 118,4kw (tehaseandmed originaalis 118kw).
Peale koonuse lisaks panekut oli 121,1kw.
Nüüd aga teine summmutijooks, uus suur cooler, suurem ülelaaderõhk, progetav aju, uus cooleri torustik koos muudatustega.
Kahjuks ei ole ilmselt enam midagi võrrelda.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.