1. leht 1-st
S14 200sx põhja gaasil jõnksutab
Postitatud: 22.04.2010 21:23
Postitas tormentor
Tere,
mure selline, et kiirendades põhja gaasiga käib mingi hetk autost läbi jõnks ja raputus nagu keelduks liikumast. Olen seda praeguseks täheldanud 2 ja 5 käiguga, samas poole gaasiga kiirendades säärast probleemi esinenud ei ole. Kas peaksin omal pilgu kohe süütepoolidele keerama või pruugib asi olla hoopis küünaldes, küünlajuhtmetes või hoopis millegis neljandas? Ehk on kellegil sarnast viga esinenud.....
Kuna olen nii turbo autodele, kui ka Nissanile uus, siis loodan, et ei tundu väga rumal küsimus

Postitatud: 22.04.2010 21:41
Postitas zoom1
Ilmselt tegu fuel cutiga, ehk liiga palju rõhku orig. aju jaoks mis keerab kütuse kinni. S13 puhul algas fuel cut 1bar juurest, sul umbes sama rõhk?
Lahendus keera rõhku vähemaks, või paigalda chip. Kõige mõistlikum oleks muidugi chip lasta asjatundjal ise kirjutada vastavalt rauale.
Postitatud: 22.04.2010 22:11
Postitas OKS
Teine variant, et bensupump hakkab saba panema.
Postitatud: 22.04.2010 23:15
Postitas murjam
Võib ka olla midagi väga ohtlikku ja tekib detonatsioon, mistõttu originaalaju kohe süüte eelnurka maha võtab..
Postitatud: 22.04.2010 23:59
Postitas tormentor
zoom1 kirjutas:Ilmselt tegu fuel cutiga, ehk liiga palju rõhku orig. aju jaoks mis keerab kütuse kinni. S13 puhul algas fuel cut 1bar juurest, sul umbes sama rõhk?
Lahendus keera rõhku vähemaks, või paigalda chip. Kõige mõistlikum oleks muidugi chip lasta asjatundjal ise kirjutada vastavalt rauale.
Kuna endal autos lisanäidikud puuduvad ei oska hetke boosti kommenteerida aga usun, et 0.7-0.8 bar. Mingihetk sai proovitud ka boosti näidikuga ning vahel oli ka manuaalne boost controller millega rõhk 1.2 bar, peale selle eemaldamist sõitsin 0.8 bar ja nii ka jätsin. Seega justkui ei tohiks asi rõhus olla.
Postitatud: 23.04.2010 0:03
Postitas tormentor
OKS kirjutas:Teine variant, et bensupump hakkab saba panema.
Pump viimaste andmete kohaselt töötas normilt aga eks pakutud varianti saab kinnitada või välistada, kui teha test-drive värske/värskema pumbaga.
Postitatud: 27.04.2010 23:00
Postitas KaroK
Kütterõhku saab ka ju mõõta - kolmik vahele ja voolikuga manomeeter klaasile või salongi.
Postitatud: 28.04.2010 12:14
Postitas Astrona
tormentor kirjutas:Kuna endal autos lisanäidikud puuduvad ei oska hetke boosti kommenteerida aga usun, et 0.7-0.8 bar.
Jüri vanasõna: "Eeldamine on per*ekukkumiste isa"