1. leht 1-st

Turbo rõhk?

Postitatud: 15.04.2010 22:40
Postitas vipman
Tere

Küsimus selles, et mis põhjustab turbo rõhu kadumise? (ise olen suht võhik sellel teemal)
Kui palju peaks olema norm rõhk mis auto välja puhub?
Nädik näitab ,et hetkel mx rõhk on 0,3Bar-i.
Autoks on audi a4 b5 1.8T mootori tüüp on AEB.

Postitatud: 15.04.2010 23:23
Postitas Astrona
Mingi avariireziim, aju ei julge rohkem rõhku keerata - muidu läheb laiali. Lase diagnost teha.

Postitatud: 15.04.2010 23:50
Postitas vipman
Veakoode pole. Kiskusin auto laiali. Voolikud olid korras.

Postitatud: 16.04.2010 1:52
Postitas Astrona
No kui minul üle 1.5bar ei läinud, aitas WG vedru-hoova pingutamine :) Tava 0.7bar vedru hoidis kõva 1.8 stabiilselt kui ta 2cm'ne käik tõmmata eelpingega 1-0.5cm'ni.

Vii auto remonti :)

Algatuseks pane turbo-heitklapi-aktuaaori-boosti-voolik kinni ja vaata mis teeb. Ole ettevaatlik, boost võib liiga kõrgele ei tõusta.
Kui rõhk tõusis kiirelt üles, võid oletada, et sinna voolikusse lastakse liiga vara boost peale. Boost-kontrolleri viga.
Või, aktuaatori vedru võib olla katki (harv juhus). Ürita käega tõmmata, see peab raskelt liikuma.
Kui rõhk ikka ei tõuse, kui aktuaatori voolik kinni, ja vedru on tugev, siis on turbo sisemine hetiklapp katki.

Re: Turbo rõhk?

Postitatud: 16.04.2010 7:37
Postitas RFL
vipman kirjutas:Tere

Küsimus selles, et mis põhjustab turbo rõhu kadumise? (ise olen suht võhik sellel teemal)
Kui palju peaks olema norm rõhk mis auto välja puhub?
Nädik näitab ,et hetkel mx rõhk on 0,3Bar-i.
Autoks on audi a4 b5 1.8T mootori tüüp on AEB.
Endal oli ka A4 TQ-ga sama probleem ja tuli välja, et wastegate oli kinni kiilunud lahtisesse olekusse. Puhus ka vaid 0,2 bari.

Postitatud: 16.04.2010 10:03
Postitas vipman
Ise kahtlustan sama.

Postitatud: 17.04.2010 11:12
Postitas puna
sel autol oli eraldi rõhuklapp ka vist miski plastmassist.
Võibolla see surnud.