1. leht 9-st
bmw 325i (2,7)T M-technik II 89 - S3nder
Postitatud: 12.04.2010 12:15
Postitas s3nder
Panen ka löpuks oma auto siia foorumisse.tehnika koha pealt siis niipalju
*325e plokk
*325i 885 plokikaan
*Wiseco 84,5mm kolvid
*Eagle H-profiil kepsud
*Holset super hx40
*Tial 44mm WG
*Cometic kaanetihend ja ARP kaanepoldid
*TiAL Sport BV 50mm
*Vems V3.6
*Intercooler 600x300x75 mm in 3" out 3"
*Walbro kütusepump
*Siemens deka 006 pihustid
*AAN korv ja bmw V8 ketas
veermik hetkel stock kuid tulevikus panen coiloverid.
möned pildid ka !
ja üks halva graafikaga video ka :P
http://www.youtube.com/watch?v=oZQhRcM9BWE
Postitatud: 12.04.2010 12:29
Postitas digimarket
Välimuselt väga ilus ja korralik auto, aga kapoti all võiks ka asi sama ilus välja näha.
Postitatud: 12.04.2010 12:49
Postitas s3nder
digimarket kirjutas:Välimuselt väga ilus ja korralik auto, aga kapoti all võiks ka asi sama ilus välja näha.
selleni veel jöuab, kuna aega autoga tegeleda eriti pole olnud nüüd.
hm
Postitatud: 12.04.2010 18:04
Postitas 635Driver
Ahsaa korralik M-Tech rullnokk

.Juppide järgi on asi päris uhke ning programeerimis võimalused täitsa ok aga oled sa mõelnud palju rõhku sa orig sisuga lasta julged!!Või on tulemas mingid uhkemad kolvid millega võiks asja veel kärtsumaks ajada????Igaljuhul edu ehitamisel ning ära pilli käest lase:):):)
Re: hm
Postitatud: 12.04.2010 18:37
Postitas s3nder
635Driver kirjutas:Ahsaa korralik M-Tech rullnokk

.Juppide järgi on asi päris uhke ning programeerimis võimalused täitsa ok aga oled sa mõelnud palju rõhku sa orig sisuga lasta julged!!Või on tulemas mingid uhkemad kolvid millega võiks asja veel kärtsumaks ajada????Igaljuhul edu ehitamisel ning ära pilli käest lase:):):)
ups:D unustasin et sees on wiseco kolvid ja eagle kepsud. ise tahaks esialgu sinna 500hp kanti jöuda,aga naq öeldakse süües kasvab ise :D
Postitatud: 12.04.2010 20:43
Postitas zoom1
Pildi järgi täpselt ca18 wiseco kolb
Ilus ja potensiaali on

Postitatud: 12.04.2010 20:49
Postitas Raceboy
Praeguse seisuga võiks autol umbes 450 hj olla, arvestades laaderõhku ja konkreetsete pihustite koormust.
Edasi käis isegi kolme inimesega pardal ja vaid 1,1bariga väga mõnusalt.
Postitatud: 13.04.2010 21:13
Postitas 635Driver
Kaua see AAN i korv vastu peab ja mis väänet ta kinni suudab hoida????
Ning ennast huvitab kas kolle on tehtud kõik kuus toru kokku või 3ja3 kuna kuumaosa peaks olema ju kahe kojaga ning mis pöördel 1bar saavutatakse
Postitatud: 13.04.2010 21:48
Postitas s3nder
635Driver kirjutas:Kaua see AAN i korv vastu peab ja mis väänet ta kinni suudab hoida????
Ning ennast huvitab kas kolle on tehtud kõik kuus toru kokku või 3ja3 kuna kuumaosa peaks olema ju kahe kojaga ning mis pöördel 1bar saavutatakse
Korvi koha pealt täpelt et eiteagi aga sinna 500nm kanti pidavat kestma vöibolla targemad siin suudavad anda vastuse :D,
jep twinentriga turbo ja ka flants oli aga vedasin köik 6 sinna mitte eraldi ,kusjuures ei olegi veel ise jälgind kuna 1 bar saabub aga 3000rpm pealt hakkab juba elama asi :D
Postitatud: 13.04.2010 22:24
Postitas hents99
Päris kena auto. Minu, kui bmw võõra inimese jaoks.
Sisselaske torustiku võiks mingi aeg uue teha ( sebin sulle hea hinnaga alumiiniumtorud, paari RV põlve hinnaga)
Aga kui Tartus oled mõnikord, võiks MK`ga veerandmiili proovida, kui poole maaga eest ära ei sõida, siis on väga jõuetu ja vaja rõhku peale keerata või kaane voolavust parandada.
Edit: Kui siduri jõudlusest väheseks jääb, siis mul on selle vastu rohtu - pakun 3 kettalisi racing sidureid(kasutatuid) ja hea raha eest saaksid mu enda 3-kettalise sachs race engineeringu siduri, hetkel on see bmw nuutidega (see on muidugi tutikas)
Postitatud: 14.04.2010 0:39
Postitas Kiin
Audiklubist leidsin AAN korvi kohta sellise lause-Aave kataloogi andmetel kannatab originaal AAN siduri korv 580nm.
Postitatud: 14.04.2010 15:13
Postitas s3nder
hents99 kirjutas:Päris kena auto. Minu, kui bmw võõra inimese jaoks.
Sisselaske torustiku võiks mingi aeg uue teha ( sebin sulle hea hinnaga alumiiniumtorud, paari RV põlve hinnaga)
Aga kui Tartus oled mõnikord, võiks MK`ga veerandmiili proovida, kui poole maaga eest ära ei sõida, siis on väga jõuetu ja vaja rõhku peale keerata või kaane voolavust parandada.
Edit: Kui siduri jõudlusest väheseks jääb, siis mul on selle vastu rohtu - pakun 3 kettalisi racing sidureid(kasutatuid) ja hea raha eest saaksid mu enda 3-kettalise sachs race engineeringu siduri, hetkel on see bmw nuutidega (see on muidugi tutikas)
anna teada kui leiad alumiin torud sisselaske jaoks siis vöib ymber teha kll selle:D, 1mail proovin osaleda tartu dragi äkki seal saab sis proovida tolle mk-ga,see 855 kaan mis peal on sellel voolavus originaalis niigi hea et käppida pole mötet enam .
Postitatud: 14.04.2010 15:21
Postitas ivar
MK?
Postitatud: 14.04.2010 15:41
Postitas Raceboy
ivar kirjutas:MK?
Üks Tartus pesitsev MK Motorspordi 2.7 mootoriga varustet E30, vabalthingav.
Postitatud: 01.05.2010 20:12
Postitas Raceboy
Palju õnne Tartus saavutatud 3. koha puhul

Aeg oli täiesti ok arvestades rehve (13.0), aga lõppkiirus (204 km/h !) lausa super!