Nii, pöördusin siia kuna huvitas, mis vidin see siis täpsemalt on ja kuidas see töötama peaks? Kaks juhet ühendub ka taha ja mass on toodud veel mootori küljest.(juhtmed on poolelt juhtmetunnelist välja tõmmatud). Need kuhu juhtmed kinnituvad annab välja keerata, mingi andurite moodi, ja sees on liikuvad nõelklapid. Teiselpool vidinat saab keerata kahte düüsi moodi pulka, mis otstega jõuavad siis nende eelnevatega kokku. Voolikutest tuleb sinna otsikusse üks ja mujale ei annagi toppida. Süsteem siis selline, et turbost ja wastegate-st tulevad voolikud on ühendatud kolmikuga ja siis kolmikust edasi suundubki sinna vidinasse.
Koodi peal ei ole, ainult nimi Castelli Milano. Rõhk on normis, aga viimasel ajal tahab kõrgematel pööretel liiga madalale tulla. aa nende kahe juhtme lahti ühendamisel midagi ei muutu, samamoodi käitub., Sai nüüd pikk jutt, äkki keegi oskab midagi öelda. Auto toodud itaaliast ja originaal regulaatorit peal ei olnud. volvo 850 T5

Shot with
SAMSUNG at 2010-03-24

Shot with
SAMSUNG at 2010-03-24