ET Drag 5 seeria baierlasele
ET Drag 5 seeria baierlasele
Tahaks see nädal midagi asist ära tellida. Piilumine M/T lehele tekitas esialgu 3 küsimust.
Mõõt
Tehase rehvi mõõdud on 225/55 16'', 275/35 18'' ehk ca 65cm kõrged. Seega drag slick võiks olla 26'' kõrge. 15'' minimaalne velg mis taha mahub. Laius ... 8.5'' võiks OK olla. Suurim mis alla võiks mahtuda oleks 26x10,5x15 aga sellise laia slicki kasutegur on kaheldav. 26.0'' x 8.5'' - 15'' ilmselt ideaalne mõõt ?
Segu
L8 Kiltsile piisavalt pehme või annab pehmem L4 miski eelise ?
Tellimine
Keegi Eestis/Euroopas ka mõistlikke hindu pakub või tuleb nagu enamus kaupa ikka otse USAst tellida ?
Väike inff autost veel juurde: ca 280 whp, Quaife ATB differ, tulevikus plaanis tsentrifugaalkompressor või NOS. Tühimass passis 1660kg.
Mõõt
Tehase rehvi mõõdud on 225/55 16'', 275/35 18'' ehk ca 65cm kõrged. Seega drag slick võiks olla 26'' kõrge. 15'' minimaalne velg mis taha mahub. Laius ... 8.5'' võiks OK olla. Suurim mis alla võiks mahtuda oleks 26x10,5x15 aga sellise laia slicki kasutegur on kaheldav. 26.0'' x 8.5'' - 15'' ilmselt ideaalne mõõt ?
Segu
L8 Kiltsile piisavalt pehme või annab pehmem L4 miski eelise ?
Tellimine
Keegi Eestis/Euroopas ka mõistlikke hindu pakub või tuleb nagu enamus kaupa ikka otse USAst tellida ?
Väike inff autost veel juurde: ca 280 whp, Quaife ATB differ, tulevikus plaanis tsentrifugaalkompressor või NOS. Tühimass passis 1660kg.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
RFL oma ~650kg taguotsaga ja 400+whp (1,6kg/whp) pidas isegi piirajast startides 8" ET'ga.
Sul 50:50 kaalujaotuse puhul 1660+ juht jm.sodi = ~1800kg. 900kg / 280whp = 3,2kg/whp.
Nii et kohal seistes on sul taga juba topelt raskus. Nüüd kui õige amordi ja vedru kah leiad, peaks 8" nii lahjale ja raskele masinale õige burnoutiga olema enam piisav.
Puhas teooria.
Sul 50:50 kaalujaotuse puhul 1660+ juht jm.sodi = ~1800kg. 900kg / 280whp = 3,2kg/whp.
Nii et kohal seistes on sul taga juba topelt raskus. Nüüd kui õige amordi ja vedru kah leiad, peaks 8" nii lahjale ja raskele masinale õige burnoutiga olema enam piisav.
Puhas teooria.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Selge, pmst siis isegi 800kg taguotsaga ja väikse nitrosüstiga tulevikus max 2 whp/kg hätta ei tohiks jääda.
Amort ja vedru amatöörile kohaselt aukliku tänava jaoks ehk vedrud progresseeruvad Eibachi -30 ja amortideks Koni FSD. Kindlasti on dragi jaoks palju asisemat kraami. Ok nüüd siis küsimus kelle kaudu tellida...
Amort ja vedru amatöörile kohaselt aukliku tänava jaoks ehk vedrud progresseeruvad Eibachi -30 ja amortideks Koni FSD. Kindlasti on dragi jaoks palju asisemat kraami. Ok nüüd siis küsimus kelle kaudu tellida...
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Ära üle jah pinguta...kui jõudu vähe ja massi palju siis liiga suur slikk võib ET-d ka parandamise asemel kehvemaks muuta (Meelis viese on seda vist kunagi ka tõestanud) Võtaksin 8-8,5 laia 15" ja kõrguselt nii et ülekanne hea saaks kui diffrit vahetama ei hakka (Kui plaanis differ vahetada siis võta nii kõrge kui mahub ja ülekanne säti nii, et lõpetaksid neljanda käigu lõpus.
Seda perse kaalu pole mõtet kohe valemisse pista sest lisaks staatilisele kaalujaotusele mõjub ka dünaamiline.
Sõitsin kunagi 5" slikkidega ....Just nii laialt olid slikid peale esimest starti kulunud sest sild oli nii kohutavalt lääpas
( 1000-1100kg millest seistes vaid 400kg tagasillal /
230-240hp /330-350NM ) Sellest piisas, et 3500rpm startida kuna üle selle oli liiga palju wheelspinni. Burnout teisega kuni 110km/h ja peale ühte hooaega oli 1 serv kulunud alla 1mm ja teine serv peaaegu 4mm. Aga sellest piisas et e30nega 1,9s 60 feete teha) Ei kujuta ettegi mis oleksolnud terve sliki pidamise korral 6k pealt strtides 
Ette kergelt välja käivad ja taha kergelt kokku käivad amordid ja tehase vedrud
Seda perse kaalu pole mõtet kohe valemisse pista sest lisaks staatilisele kaalujaotusele mõjub ka dünaamiline.
Sõitsin kunagi 5" slikkidega ....Just nii laialt olid slikid peale esimest starti kulunud sest sild oli nii kohutavalt lääpas



Ette kergelt välja käivad ja taha kergelt kokku käivad amordid ja tehase vedrud

Viimati muutis jeff01, 15.03.2010 18:32, muudetud 2 korda kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kordan, see on teoori, liigagi lihtustatud.

Arvan jah, et see 450whp on selline piir, kus veel kolmandaga on natuke roolimist. Kui need konid sul väga jäigad pole, siis tasub proovida.
Mis mõttes progresseeruvad vedrud? Et muidu pehmem kui tehase vedru, aga kui päris august läbi sõita, siis muutub jäigemaks? Kui nii, siis võib isegi toimida, aga kui nad n.ö. sama jäigad või jäigemad kui tehase omad, siis ei hakka perze vajuma/nina tõusma. Mõistlik võib olla katsetada mingite vanade pehmete tehase vedrudega nagu Mardi bauer http://www.youtube.com/watch?v=DXepVDthxe0
Pidasid silmas vist ikka 2kg/rwhp ~450whp mitte 1800whpUltron kirjutas:Selge, pmst siis isegi 800kg taguotsaga ja väikse nitrosüstiga tulevikus max 2 whp/kg hätta ei tohiks jääda.
Amort ja vedru amatöörile kohaselt aukliku tänava jaoks ehk vedrud progresseeruvad Eibachi -30 ja amortideks Koni FSD. Kindlasti on dragi jaoks palju asisemat kraami. Ok nüüd siis küsimus kelle kaudu tellida...

Arvan jah, et see 450whp on selline piir, kus veel kolmandaga on natuke roolimist. Kui need konid sul väga jäigad pole, siis tasub proovida.
Mis mõttes progresseeruvad vedrud? Et muidu pehmem kui tehase vedru, aga kui päris august läbi sõita, siis muutub jäigemaks? Kui nii, siis võib isegi toimida, aga kui nad n.ö. sama jäigad või jäigemad kui tehase omad, siis ei hakka perze vajuma/nina tõusma. Mõistlik võib olla katsetada mingite vanade pehmete tehase vedrudega nagu Mardi bauer http://www.youtube.com/watch?v=DXepVDthxe0
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
2 kg/rwhp ikka jah mitte
FSD Konid on kahe klapiga. Teine klapp avaneb ning amort muutub pehmeks siis, kui tunnetab teatud sagedusel vibratsiooni nagu näiteks auku tee peal, kruusateed vms. Frequency Selective Damping peaks asja kenasti kokku võtma. Tava asendis on umbes sama jäik nagu Koni Sport reguleeritud kõige pehmema seade peale.
Eibachi vedrud on valmistades kasutades erinevat karastusastet. Näiteks väike osa vedrust on hästi pehme, neelab pisemad mügarikud teel hästi. Järgmine osa vedrust jäigem ja viimane osa päris jäik. Koos amortidega võiks anda parima hambaplagina ja kurvisuutlikuse suhte oma hinna eest.
Suht kindel et nii head tagumiku langetust nagu Mart oma turbolestaga sai, mul teha ei õnnestu. Mingit 1,75s 60ft aega pole ilmselt reaalne praeguses konditsioonis saavutada.
Naza OT aga üldse kaalust ja selle jaotusest rääkidest, siis vana Cartesti järgi peaks 56% olema see kriitiline piir, kus kiirenduse ajagraafik läheb peaaegu noolena üles.

Graafikut vaadates pole ime, et stockist kergem väljalase, kärukonks, tagavara rehv, 10L kütet, tagaistmed välja jms annab esimeste sekundite pidamisel tunda vs raske auto. Mitte et see graafik absoluutsele tõele jällegi pretendeeriks.
Ahjaa, slickide kohta tuli vahepeal arvamus, et tuleks ligi võtta nii laiad kui mahuvad. Hiljem jõudu juurde peaks tekkima, siis pole muret. Ei kujuta muidugi ette palju seda jõudu peaks tekkima, et 8½ lai jalgu hakkaks jääma

FSD Konid on kahe klapiga. Teine klapp avaneb ning amort muutub pehmeks siis, kui tunnetab teatud sagedusel vibratsiooni nagu näiteks auku tee peal, kruusateed vms. Frequency Selective Damping peaks asja kenasti kokku võtma. Tava asendis on umbes sama jäik nagu Koni Sport reguleeritud kõige pehmema seade peale.
Eibachi vedrud on valmistades kasutades erinevat karastusastet. Näiteks väike osa vedrust on hästi pehme, neelab pisemad mügarikud teel hästi. Järgmine osa vedrust jäigem ja viimane osa päris jäik. Koos amortidega võiks anda parima hambaplagina ja kurvisuutlikuse suhte oma hinna eest.
Suht kindel et nii head tagumiku langetust nagu Mart oma turbolestaga sai, mul teha ei õnnestu. Mingit 1,75s 60ft aega pole ilmselt reaalne praeguses konditsioonis saavutada.
Naza OT aga üldse kaalust ja selle jaotusest rääkidest, siis vana Cartesti järgi peaks 56% olema see kriitiline piir, kus kiirenduse ajagraafik läheb peaaegu noolena üles.
Graafikut vaadates pole ime, et stockist kergem väljalase, kärukonks, tagavara rehv, 10L kütet, tagaistmed välja jms annab esimeste sekundite pidamisel tunda vs raske auto. Mitte et see graafik absoluutsele tõele jällegi pretendeeriks.
Ahjaa, slickide kohta tuli vahepeal arvamus, et tuleks ligi võtta nii laiad kui mahuvad. Hiljem jõudu juurde peaks tekkima, siis pole muret. Ei kujuta muidugi ette palju seda jõudu peaks tekkima, et 8½ lai jalgu hakkaks jääma

M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Tänud Fogile info eest aga eesmärk on pigem dragtimesi tabelisse lihtsalt hea aeg sõita. Ilmselt midagi 13 keskele vabalt hingavana. Suve alguses üritab NOS abil 12s sisse murda, kui väga hästi läheb siis äkki õnnestub Jimmy 12,723 aeg üle sõita ja tabeli esikoht Eestisse tuua aga eks elab ja näeb mis reaalselt saama hakkab.
Ametliku dragi võistluse jaoks mul liiga raske auto. Esialgu ei plaani elektri istmetest jms loobuda aga never say never. Vbla tuleks üldse Alastaro liimirada külastada aga eks elab ja õpib. Muidu ainukesed ametlikud üritused siiani miili sõidud olnud, millest osa võtnud. Dragidel ainult nö rajapäevadel. Usun seal pole probleem mis suss autol all.
Ametliku dragi võistluse jaoks mul liiga raske auto. Esialgu ei plaani elektri istmetest jms loobuda aga never say never. Vbla tuleks üldse Alastaro liimirada külastada aga eks elab ja õpib. Muidu ainukesed ametlikud üritused siiani miili sõidud olnud, millest osa võtnud. Dragidel ainult nö rajapäevadel. Usun seal pole probleem mis suss autol all.
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Vaata parem siia:
http://www.mickeythompsontires.com/stri ... tem=ETDrag
Kui on olemas "S" lõpuga, siis vali see. "Stiff sidewall" ehk jäik külgsein, sobib raskemale autole.
Ja arvesta kontaktpinna ja profiili laiuse erinevusi. ET Dragil on mõõdus kontaktpind, ET Streetil profiil.
Ostnud oleme Top Partsist.
http://www.mickeythompsontires.com/stri ... tem=ETDrag
Kui on olemas "S" lõpuga, siis vali see. "Stiff sidewall" ehk jäik külgsein, sobib raskemale autole.
Ja arvesta kontaktpinna ja profiili laiuse erinevusi. ET Dragil on mõõdus kontaktpind, ET Streetil profiil.
Ostnud oleme Top Partsist.
Sama listi sai jah jälgitud ja omast tarkusest sai tellitud #3052 ehk 26.0/8.5-15 L8 seguga. Võimalik et mõtekam oleks olnud #3053S 26.0/10.0-15S M5ga nabida. Loodab et need külgseinad väga kiiresti ära ei väsi ja 8½ teenib hästi.
Nüüd peaks paar 15'' velge kusagilt vaatama. Ilmselt mida kergem ja odavam seda parem. Milline oleks sellele 15'' veljele parim laius antud slickile ?
Nüüd peaks paar 15'' velge kusagilt vaatama. Ilmselt mida kergem ja odavam seda parem. Milline oleks sellele 15'' veljele parim laius antud slickile ?
M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
Pole enne slickiga sõitnud aga vaim on mingil määral kergeks ujumiseks valmis. Võimalik, et rooli tuleb äkki ka kasutada. Plaan ette jätta 225/55-16 tänavarehvid, sõidu ajal ca 3bar rõhuga. Lisaks raskele kaalule võiks stabiilsust juurde anda 2,83 m pikkune teljevahe. Ladal vist teljed ca 40cm lähemal.
Üldiselt huvitab mis käigukast, kardaan ja poolteljed stardis tegema hakkavad
Üldiselt huvitab mis käigukast, kardaan ja poolteljed stardis tegema hakkavad

M62B44 & 2x HX35
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile
11,09@1/4 mile
300km/h@1mile