1. leht 2-st

diffri keevitamine, kas on asjal mõtet

Postitatud: 02.03.2010 0:58
Postitas nisjanik
olen kuulnud et driftimiseks kasutatakse aga kuidas on kasutus autol millega sõidad vahel rahulikult ka linnas. auto tagaveoline algul plokkdiffer töötas enam mitte. andke nõu mis kasulik mis kahjulik

Postitatud: 02.03.2010 1:16
Postitas sallu
no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.

Postitatud: 02.03.2010 8:56
Postitas 635Driver
Mina soovitaksin lasta teha endale korralik lukk.Ma ei kujuta hästi ette kuidas selle keevitatud difriga toime tulla kui suurtematel kiirustel perset viskama hakkab ,pealekauba see linnas kindlasti vastikult rapsib ja lõhub keret pöörates ning rehve kulutab ka ikka sitaks.

Postitatud: 02.03.2010 11:43
Postitas Master003
Kas keegi parandab LSD diffreid eestis?
On nad üldse remonditavad?

Postitatud: 02.03.2010 11:52
Postitas hents99
Margiesindusest ostad uued friktsioonkettad ja vahetad ümber, pole eriti keeruline.

MB kasutab 10 friktsioonketast ja tükihind on ca 500.-
Ilmselt teistel markidel (esindustel) jupp maad odavam.

Postitatud: 02.03.2010 18:59
Postitas Aare
BMW-l on ainult 2 friktsioonketast, aga bmw on ju mersu kõrval tagasihoidlik säästuauto. 3000sel sai 7,6K eest juba terve LSD diferentsiaalimehhanismi esindusest osta.

Postitatud: 02.03.2010 19:01
Postitas Aare
sallu kirjutas:no kui sul on lsd differ hetkel, siis sa keevitada seda ei saagi, vii parem remonti. Mis autost täpsemalt jutt käib? Üldiselt 100% kempi lukuga on linnas niru sõita, aga võimalik.
loll jutt

pooltelgi vahetad siis kord kuus. mul läks kunagi üks differ nihu (tegin lõtke kokku liites arvutusvea) ja tekkis selline 100% lukk. Pöörates oli valus kuulata, kuidas poolteljed ja difri kinnitused raksusid.

Postitatud: 02.03.2010 20:45
Postitas tann15
Vabalt saab s6idetud linnas,üks 2.9 sierra juba 2a sellisega ringi lasknud.

Postitatud: 02.03.2010 21:49
Postitas sallu
aare, usu mind, on normaalne sõita, nii linnas kui maanteel :D olen pool oma elu sõitnud keevis difritega ringi :D

Postitatud: 02.03.2010 22:29
Postitas cobra
terve pool suve sõitsin e30-ga ringi plokk all, saab hakkama. Nüüd uuel e30 all sama differ talvel, ikka pole probleemi :)

Postitatud: 03.03.2010 9:29
Postitas jeff01
635Driver kirjutas:Mina soovitaksin lasta teha endale korralik lukk.Ma ei kujuta hästi ette kuidas selle keevitatud difriga toime tulla kui suurtematel kiirustel perset viskama hakkab ,pealekauba see linnas kindlasti vastikult rapsib ja lõhub keret pöörates ning rehve kulutab ka ikka sitaks.
Suurel kiirusel lappama lastes umbes nagu torsen......Unusta pedaalid ja keskendu roolile. (Gaasi maha lastes selline tunne nagu se oleks ikka veel peal)

Postitatud: 03.03.2010 13:02
Postitas taxu
Igas kurvis üks tagaratastest libiseb. Ehk et pidamine kurvides viletsam kui avatud diffriga. Asfaldil kindlasti kulutab rehve rohkem. Aga kui ongi tarvis kurvis libistada, siis jälle eelis- mõlemad rattad veavad.
Pakun, et rehvikulumisele minevad summad ületavad ruttu võimaliku LSD soetamise hinna.

Postitatud: 03.03.2010 15:38
Postitas tann15
Rehvid ei maksa tänapäeval tänaval liiklevale autole enam midagi(vähemalt minu autodele)jutt siis 14-16" .

Postitatud: 03.03.2010 15:40
Postitas Aare
Vabandage, aga kui keegi väidab, et linnas on tore sõita mingi blokeeritud difriga ja üldse on nii änksa drifting style, siis minge arenege kuskil striitreissi või auto24 foorumis natuke. :badgrin:

Postitatud: 03.03.2010 18:05
Postitas zoom1
Aare jutus on pointi (arenemis teema välja jätta), isegi sõitsin 100% plokk diffriga ja ega eriti meeldiv polnud. Mina ostsin lsd diffri. Samas minu autole seda lihtne leida, ja saan täiesti aru neist kellel see nii lihtne ja odav pole.