1. leht 1-st

BMW 325TD turbo bypass klapi asend

Postitatud: 18.02.2010 14:10
Postitas martinjev
lugu selline et sai mootor kokkulapatud ja selgus et auto uimane ja minekut pole. Gaasi andes turbo lõdvik läks küll pisu tugevamaks aga kõvaksminemisest oli asi kaugel. muuhulgas võtsin turbo maha ja selgus et selle bypass klapp on nö. vabas olekus kah ca 3mm avatud. Kas peabki see klapp siis niimoodi läbi laskma natuke??? või peab ta ikka kinni olema?
Kui kinni, siis kas varda reguleerin täpselt nii et klapp on parasjagu kinni või reguleerin varrast niiipalju pikemaks et ta ikka surub lausa klapi kinni?

Jutt vähe segane aga ehk saab aru :)

Postitatud: 18.02.2010 16:36
Postitas murjam
Ilmselt räägid wastegate klapist, mitte by-pass'ist. Lõdviku pehmuse järgi rõhku määrata ei saa. Wastegate peab olema tihkelt suletud ja avanema alles rõhu all (kiirendades).

Postitatud: 18.02.2010 16:49
Postitas martinjev
wastegate siis ok :-D (algaja alles no)
Aga asi selge. Klapi reguleerin ikka korralikult kinni nagu ma ise ka arvasin.