1. leht 1-st
O: r/v toru VL 42.4, 3mm seinaga (AISI 304)
Postitatud: 09.02.2010 14:59
Postitas sx200
Tervitus,
Kellegil äkki seisab kollektori ehitusest alles jäänud mingi jupp toru. Või oskab keegi peale Italinox-i mingit kohta soovitada kus saaks väiksemas koguses seda (max 2m). Italinox-s selline mõõt tellimise peale ja vaevalt nad alla 6m tellida tahavad :roll
Postitatud: 09.02.2010 15:22
Postitas hents99
Miks üldse 3mm seinaga ?
Postitatud: 09.02.2010 16:08
Postitas sx200
Kas õhemast seinast piisab kollektori tegemiseks? Võib-olla on sul mingeid näiteid tuua?
Ise arvan, et pigem 3mm on selline turvaline mõõt. Ei hakka pärast mõrasid tekkima!
Postitatud: 09.02.2010 16:20
Postitas sink
sx200 kirjutas:Kas õhemast seinast piisab kollektori tegemiseks? Võib-olla on sul mingeid näiteid tuua?
Ise arvan, et pigem 3mm on selline turvaline mõõt. Ei hakka pärast mõrasid tekkima!
Terv. Ardi

Eeldan, et torukollet plaanitakse valmistada turboga autole. Aga turbo raskus ei toetu torukollele - kui kasutatakse torukollet siis tuleb lisaks tuua lisa kinnitused/toed mootorilt kollektorile, et turbo raskust lisaks toetada, ning hea oleks kasutada ka summuti osana sukka - igasugune torustiku paisumine millimeetrites soosib ka pragude tekkimist torukolles, mille eest sukk peaks säästma. Nii et jah tavalisest summutitorust peaks piisama valmistada torukollet, vähemalt see on minu praegune teadmine.
Sorry algse teema OT pärast, aga ehk oli kasu.
Postitatud: 09.02.2010 16:51
Postitas hents99
Miks sa pead üldse turbokollektorit tavaroostevabast tegema? Lõhki tõmbamise risk ei olene materjali paksusest.
Kollektori jaoks on hoopis teine roostevaba teras aga see on kallis ja saab tellimise peale enivei.
Postitatud: 09.02.2010 16:55
Postitas sx200
Ei vaidle vastu!
Loomulikult tulevad ka toed ehitada kollektorile.
Ei ole mõelnudki mitte tugesid ehitada.
3mm seinaga torust kolle ning mõni toetus kronstein peaks jääma üsnagi tugev! Võrreldes neid e-bay omadega, millel osadel ei ole ma näinudki mitte mingisugust toetust ning mis enamasti on tehtud 1,5mm seinaga torust.
Postitatud: 09.02.2010 17:20
Postitas sx200
- hents99
Miks sa pead üldse turbokollektorit tavaroostevabast tegema? Lõhki tõmbamise risk ei olene materjali paksusest.
Kollektori jaoks on hoopis teine roostevaba teras aga see on kallis ja saab tellimise peale enivei.
Kursis!
AISI 316
Italinox-s on m hind 215.-/+km ja põved 68.-/+km
Muidugi olen plaaninud teha 316st. Aga ei hakka endale garaazi nurka niisama seisma 4,5-5m toru ostma. Alla 6m nad ka ei telli mulle!
Oleks kas või 316 kellegil üle ei ütleks sellestki ära!
Cheers
Postitatud: 09.02.2010 19:37
Postitas hents99
Ei ole ka 316 turbokollektori jaoks parim materjal.
Ma soovitan mustast materjalist teha.