O: r/v toru VL 42.4, 3mm seinaga (AISI 304)

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
sx200
Postitusi: 65
Liitunud: 12.12.2006 0:13
Asukoht: tallinn - kesk-eesti

O: r/v toru VL 42.4, 3mm seinaga (AISI 304)

Postitus Postitas sx200 »

Tervitus,

Kellegil äkki seisab kollektori ehitusest alles jäänud mingi jupp toru. Või oskab keegi peale Italinox-i mingit kohta soovitada kus saaks väiksemas koguses seda (max 2m). Italinox-s selline mõõt tellimise peale ja vaevalt nad alla 6m tellida tahavad :roll
Viimati muutis sx200, 01.01.2017 20:44, muudetud 1 kord kokku.
200sx
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Miks üldse 3mm seinaga ?
sx200
Postitusi: 65
Liitunud: 12.12.2006 0:13
Asukoht: tallinn - kesk-eesti

Postitus Postitas sx200 »

Kas õhemast seinast piisab kollektori tegemiseks? Võib-olla on sul mingeid näiteid tuua?
Ise arvan, et pigem 3mm on selline turvaline mõõt. Ei hakka pärast mõrasid tekkima!
Viimati muutis sx200, 01.01.2017 20:44, muudetud 1 kord kokku.
200sx
sink
Postitusi: 41
Liitunud: 19.03.2009 14:35
Asukoht: Kuressaare/Tallinn/Tartu

Postitus Postitas sink »

sx200 kirjutas:Kas õhemast seinast piisab kollektori tegemiseks? Võib-olla on sul mingeid näiteid tuua?
Ise arvan, et pigem 3mm on selline turvaline mõõt. Ei hakka pärast mõrasid tekkima!

Terv. Ardi :)

Eeldan, et torukollet plaanitakse valmistada turboga autole. Aga turbo raskus ei toetu torukollele - kui kasutatakse torukollet siis tuleb lisaks tuua lisa kinnitused/toed mootorilt kollektorile, et turbo raskust lisaks toetada, ning hea oleks kasutada ka summuti osana sukka - igasugune torustiku paisumine millimeetrites soosib ka pragude tekkimist torukolles, mille eest sukk peaks säästma. Nii et jah tavalisest summutitorust peaks piisama valmistada torukollet, vähemalt see on minu praegune teadmine.

Sorry algse teema OT pärast, aga ehk oli kasu.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Miks sa pead üldse turbokollektorit tavaroostevabast tegema? Lõhki tõmbamise risk ei olene materjali paksusest.
Kollektori jaoks on hoopis teine roostevaba teras aga see on kallis ja saab tellimise peale enivei.
sx200
Postitusi: 65
Liitunud: 12.12.2006 0:13
Asukoht: tallinn - kesk-eesti

Postitus Postitas sx200 »

Ei vaidle vastu!
Loomulikult tulevad ka toed ehitada kollektorile.
Ei ole mõelnudki mitte tugesid ehitada.
3mm seinaga torust kolle ning mõni toetus kronstein peaks jääma üsnagi tugev! Võrreldes neid e-bay omadega, millel osadel ei ole ma näinudki mitte mingisugust toetust ning mis enamasti on tehtud 1,5mm seinaga torust.
200sx
sx200
Postitusi: 65
Liitunud: 12.12.2006 0:13
Asukoht: tallinn - kesk-eesti

Postitus Postitas sx200 »

  • hents99

    Miks sa pead üldse turbokollektorit tavaroostevabast tegema? Lõhki tõmbamise risk ei olene materjali paksusest.
    Kollektori jaoks on hoopis teine roostevaba teras aga see on kallis ja saab tellimise peale enivei.
Kursis!

AISI 316
Italinox-s on m hind 215.-/+km ja põved 68.-/+km
Muidugi olen plaaninud teha 316st. Aga ei hakka endale garaazi nurka niisama seisma 4,5-5m toru ostma. Alla 6m nad ka ei telli mulle!

Oleks kas või 316 kellegil üle ei ütleks sellestki ära!

Cheers
200sx
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Ei ole ka 316 turbokollektori jaoks parim materjal.

Ma soovitan mustast materjalist teha.
Vasta