Küsimus auto turuväärtuse kohta
Küsimus auto turuväärtuse kohta
Nimelt huvitaks palju võiks olla Toyota celica GT4 turuhind eestis, mitte arvestades müügis olevaid isendeid?
Näiteks kes mis hinnaga ostnud ja pärast müünud?
Näiteks kes mis hinnaga ostnud ja pärast müünud?
Seisukord on neil selline, et korralike pole näinud, kõik tahavad tegemist vähemal ja enamasti rohkemal määral, usun, et veatus korras gt four gen5 st185on väärt pigem 95+ k. Kui aga jutt gen6 gt fourist st205 siis on hinnad 200+k, wrc homologeering masinad veel rohkem, müüa neid väga vähe. Üldiselt tegu selliste masinatega, mille väärtus enam ei lange, vaid pigem tõuseb, rikastumise eesmärgil muidugi ei ole mõtet osta 

Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)
85 on ilmselgelt üle pakutud praeguse aja kohta.
Ise müütame Carlos Sainzi juba enam kui aasta. Müüki alustasime peale peale korralikku ülevärvimist (Olemas ka pildid enne värvimist seisukorrast et ei arvataks et paugu pärast värvisime...originaalvärv oli lihtsalt matt ja mõranenud kohati) Alul oli 90nega müügis sest selle hinnaga sai 1 auto enne seda soome müüdud. Nüüd on asi juba üsna palju alla oma hinna ehk 65-70k vahel ja mitte üht kõnet kah ei tule
EDIT: Leidsin vana kuulutuse üles
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ght=carlos
Ise müütame Carlos Sainzi juba enam kui aasta. Müüki alustasime peale peale korralikku ülevärvimist (Olemas ka pildid enne värvimist seisukorrast et ei arvataks et paugu pärast värvisime...originaalvärv oli lihtsalt matt ja mõranenud kohati) Alul oli 90nega müügis sest selle hinnaga sai 1 auto enne seda soome müüdud. Nüüd on asi juba üsna palju alla oma hinna ehk 65-70k vahel ja mitte üht kõnet kah ei tule

EDIT: Leidsin vana kuulutuse üles

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Vaata celica.ee foorumist erinevate generatsioonide kohta infot. Eespool mainitud Sainz oli kunagi ka kollane. http://www.toyotacelica.ee/photos/main. ... T_CS_1992/
hwu
Saizist ja Celica auto rallispordi ajaloost räägib ka 2009a" Rallimaailma kuulsused" raamat.Aga need ralliaautod juba
.Usun ,et Celika orig seades ja orig juppidega ei maksa suurt midagi praegusel ajal ning kaldun arvama(ma küll täpselt ei tea) et, 31000.-EEK. selle väärtus.





Turuhinnaks nimetatakse seda hinda, millega viimased tehingud analoogsete masinatega toimusid. Julgen arvata, et Eestis on see hind pisut alla 100k, kuid viimased tehingud pärinevad paari aasta tagusest ajast. Värsket 'turuhinda' ei ole Eestis sel autol olemas ja võid kaks korda arvata, kas see on vahepeal tõusnud. Jeff01 jutt kirjeldab kõik.
Lauda nitro
Siin on ainult üks ja väga lihtne vastus. Turuhind on see hind millega müüja on nõus müüma ja ostja ostma.
Kehtib kuldne reegel - igale asjale leidub ostja, tuleb ainult piisavalt kaua oodata.
Niisama arvamine et eelmisel aastal oli hind üks ja sel aastal järelikult poole odavam või kallim ei maksa midagi. Kõik algab müüja pakkumisest ja kui ostjaga leitakse ühine hind ongi käes turuhind.
Edu ostmisel.
Kehtib kuldne reegel - igale asjale leidub ostja, tuleb ainult piisavalt kaua oodata.
Niisama arvamine et eelmisel aastal oli hind üks ja sel aastal järelikult poole odavam või kallim ei maksa midagi. Kõik algab müüja pakkumisest ja kui ostjaga leitakse ühine hind ongi käes turuhind.
Edu ostmisel.
Teoreetiline pool õige kuid mind huvitas ikka rohkem reaalne summa mille eest oleks mõtet sellist autot osta ja müüa. Olgu siis auto seisukord halb, keskmine või hea. Ideaalses seisukorras sellist autot ei ostaks ilmselt keegi sest sellise raha eest saaks ilmselt midagi hoopis paremat. Siiski arvan et auto müümisel paneb paika hinna auto seisukord mitte müüja. Kui auto omanik pole sellega nõus siis siis ei toimu ju ka müüki.
Aga igaljuhul tänud asjalikele ja põhjendatud vastustele.
Aga igaljuhul tänud asjalikele ja põhjendatud vastustele.
Sry aga see porno, jube värvilahendus ja muusikaga pagassi rappimine mis selle masinaga tehtud on viibki just hinda alla, need masinad on ikka väärt originaal korras. Rääkimiata sellest, et tehnikat pole ju ka keegi lahti võtnud, ning ei tea mis korras seal miski on, seega keskmine Eesti turbo auto. Turuhind ei tähenda, et auto peab olema selle hinnaga millega seda Eestis müüa saab, korralikud (korraliku definitsioon on esimeses postis mul kirjas) gt-fourid on hinnas. Gen 5 hinnad, halvas tehnilises seisus masinad ca 50-60k, halvas seisus kerega ja halvas tehnilises seisus masinad ca35-40k. Ja kui halvas seisus masina enam vähem teed on see hind juba selline, et oleks võinud kohe korraliku osta. Sellist masinat ei otsi üldiselt ka inimene, kes arvab, et selle raha eest saaks ju miskit paremat ja mugavamat jne, tegu ikka "fänni autoga" ja mitte igapäeva masinaga.jeff01 kirjutas:85 on ilmselgelt üle pakutud praeguse aja kohta.
Ise müütame Carlos Sainzi juba enam kui aasta. Müüki alustasime peale peale korralikku ülevärvimist (Olemas ka pildid enne värvimist seisukorrast et ei arvataks et paugu pärast värvisime...originaalvärv oli lihtsalt matt ja mõranenud kohati) Alul oli 90nega müügis sest selle hinnaga sai 1 auto enne seda soome müüdud. Nüüd on asi juba üsna palju alla oma hinna ehk 65-70k vahel ja mitte üht kõnet kah ei tule
EDIT: Leidsin vana kuulutuse üleshttp://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ght=carlos
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)
Kollane polnud originaalvärv, tehasest tuli see auto punasena. Läbivad roostekahjustused kerel enne ülevärvimist unustasid mainida ja ka muidu nägi rääbakas välja. Võimalik, et oled kõvasti investeerinud ja auto heaks teinud. CS omab väärtust kas heas korras originaalina või korralikult tehniliselt modifitseerituna. Fänni auto, tavaline inimene võtab selle raha eest midagi muud.jeff01 kirjutas:85 on ilmselgelt üle pakutud praeguse aja kohta.
Müüki alustasime peale peale korralikku ülevärvimist (Olemas ka pildid enne värvimist seisukorrast et ei arvataks et paugu pärast värvisime...originaalvärv oli lihtsalt matt ja mõranenud kohati)
Pingutad vähe üle - LHD Eesti mõistes heas korras 120 tuhat siinses registris pakkuda pole praegu probleem ja seejuures saab müüja väga hästi söönuks, maailmas neid küllalt saada ja ümberehitamine lihtne/vajalikud detailid kättesaadavad. WRC versioon jah teine teema.MB kirjutas:Kui aga jutt gen6 gt fourist st205 siis on hinnad 200+k, wrc homologeering masinad veel rohkem, müüa neid väga vähe.
1990-1994 GT4 on viimase aasta jooksul müüdud näiteks 9 tuhandega (mootoririkkega romu), 30 tuhat kopikatega (sõitis, romu), 55 tuhandega (sõitis, enamvähem auto moodi, vastupidiselt müüja arvamusele tegemist jagus üksjagu) jne jne. Viimane mulle teada CS läks kaubaks 82 tuhandega (sõitis, tegemist jagus). 1994- uuemaid mudeleid Eestis müüdud pole ammu (viimane Eestis müügis olnud LHD oli 110 tuhat, jäi müümata), Eestis üksikud sellised ja tuua/rool tõsta pole mõtet kuna maksujõulisi huvilisi pole.
Üldiselt üheselt vastata võimatu, kõik sõltub konkreetsest autost, müüjast ja ostjast. Ja õige on jah, et korralikke turbomootoriga Celicaid on Eestis vähe, vähem kui valge inimese ühel käel sõrmi. Jõudu ja jaksu Celicate omanikele.
Ma siiski räägin tehasest välja veerenud masinatest ning teadupärast on conversionid ka odavamad kui orig lhd-d, sammuti on ümberehitamiste reeglid muutunud, ning ma ei usu eriti, et Toyota esindus naerul näoga vajaminevat luba väljastab, et masinat registrisse saada, pigem näitab ust, seega ma jään ikkagi oma versiooni juurde, ning selliste hindadega liiguvad need masinad siin pool sood.celica kirjutas:Pingutad vähe üle - LHD Eesti mõistes heas korras 120 tuhat siinses registris pakkuda pole praegu probleem ja seejuures saab müüja väga hästi söönuks, maailmas neid küllalt saada ja ümberehitamine lihtne/vajalikud detailid kättesaadavad. WRC versioon jah teine teema.MB kirjutas:Kui aga jutt gen6 gt fourist st205 siis on hinnad 200+k, wrc homologeering masinad veel rohkem, müüa neid väga vähe.
Madis Toyota Celica ST185 & ST205 Gt-Fourid & SW22 MR2 Turbo (lhd)