auto siis automaat kastiga.
selline mure asi et autol viskas veojõu kontrolli põlema ja siis umbes mingi 2000 pöörde pealt hakkas auto hullult värisema ja edasi üldse jõudu ei olnud.
Läksin siis diagnostikasse, seal tuli veakood et esimese pihusti viga, sai siis ära vahetatud, ei midagi sama viga siis sai vahetatud teine pihusti, läks natukene paremaks aga mingi aeg hakkas ikka nagu värisema auto ja veojõu tuli läks põlema, siis vahetati ära ka kolmas ja neljas pihusti. sellega oli siis asi korras. sain natukene aega muretult sõita umbes 500km, ja jälle, algul veojõu kontrolli tuli põlema ja siis hakkas mingi aja pärast ka auto värisema kui natukene aega sai sõidetud. Nüüd auto jälle samas seisus nagu enne remonti, kuigi kõik pihustid said vahetatud. oskab keegi midagi arvata sellest?
autol ka siuke mure olnud juba pikemat aega, et turbo juurest susiseb nagu, et siis kas mingi lõdviku jama või cooler katki aga kuskilt laseb õhku läbi, et kas asi võib sellest olla, kuna pikalt sõidetud susinaga?!
et siis oli mõtetu raha raiskamine pihustite peale, kuna nendel passatitel suht kallid pumppihustid. uue tüki hind on 7500 EEK.????
ootan nõuandeid.
Mure 2003 a. passatiga 1,9 TDI 74kw
Kas värisemine tuleb silindri mittetöötamisest või mitte,selles on nagu küsimus rohkem.
Kuigi tõtt öeldes ma ei tea kuidas seda diislil kontrollda - küttele pime ette ?
õhu läbilaskmine ei pane küll midagi värisema, mul diislil korduvalt olnud pöidlajämedune auk survetorustikus , sõidust ei saanud arugi,aint susises surve all. Iseasi,kui imev pool imeb mingit paska sisse ...
Kuigi tõtt öeldes ma ei tea kuidas seda diislil kontrollda - küttele pime ette ?
õhu läbilaskmine ei pane küll midagi värisema, mul diislil korduvalt olnud pöidlajämedune auk survetorustikus , sõidust ei saanud arugi,aint susises surve all. Iseasi,kui imev pool imeb mingit paska sisse ...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
sõbra seatil ka selline jama ja tema hakkas kasutama mingit kütte lisandit mis pidi olema viimane pääsetee. Lisand maksis küll palju aga nüüd töötab enam vähem.
Proovi sellist asja sõida autoga kindlal kiirusel ja siis jõnksuta gaasi pedaaliga nii ,et hoiad korra peal ja siis lased jala lahti ja siis uuesti vajutad gaasi ja lased lahti. Sõbral ta toimib nii ja arvuti näitab ,et tal kõik pihustid läbi.
Proovi sellist asja sõida autoga kindlal kiirusel ja siis jõnksuta gaasi pedaaliga nii ,et hoiad korra peal ja siis lased jala lahti ja siis uuesti vajutad gaasi ja lased lahti. Sõbral ta toimib nii ja arvuti näitab ,et tal kõik pihustid läbi.