Masina arvele võtmine (USA auto)
Masina arvele võtmine (USA auto)
nimelt pikemat aega uurinud ühte kindlat masinat autoturul ja silma jäänud
et väga palju autosid on nö. USA variandid. Näiteks leedus auto arvel
aga tegu US variandiga ja kui ma hakkan eestisse arvele võtma siis
millega võib probleeme tekkida? või kas pean maksma kellelegi veel
lisaks arvele võtmise eest vms?
LINK Antud masinale
Tänud ette!
et väga palju autosid on nö. USA variandid. Näiteks leedus auto arvel
aga tegu US variandiga ja kui ma hakkan eestisse arvele võtma siis
millega võib probleeme tekkida? või kas pean maksma kellelegi veel
lisaks arvele võtmise eest vms?
LINK Antud masinale
Tänud ette!
- KKD Motorsport - EstPerformance -
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Kui tüübikinnitus on olemas siis ei tohiks rohkem probleeme olla kui õiged tuled küljes. Kui pole siis vist 10k ringis oli tüübikinnituse tegemine.
Arkist pole uurinud?
Usa variandil on launchi piiraja ka paar tuhat pööret madalamal ja mõned hobused ka puudu, ei tea kas piisab ainult euro softi peale laskmisest.
Arkist pole uurinud?
Usa variandil on launchi piiraja ka paar tuhat pööret madalamal ja mõned hobused ka puudu, ei tea kas piisab ainult euro softi peale laskmisest.
-
- Postitusi: 110
- Liitunud: 21.08.2005 14:17
Paar teemat allpool on sellest pikemalt räägitud, palun loe seda. See pole siiski nii lihtne, valepoole rooliga autosi arvele võtta.Aigo kirjutas:siin tulebki mängu see seadus, et kui euroopa liidus arvel siis saab eestisse ka arvele pole tüübikinnitust vaja. Nii ju veetakse ka valepoole rooliga jaapani siseturu autosid siia.
Kui leedus see auto arvel on siis järelikult on tüübikinnitus olemas ja ei tohiks nagu mingeid takistusi olla.
aga näet üleeile läks sugulane ARK'i valepoole rooliga autoga millel vahetatud esituled ja muud midagi(autoks siis nissan skyline R33, arvatavasti ilmub varsti ka siia foorumisse) Arkis vaadati kõik üle ja värki ning pea tunnike hiljem sõitis juba ülevaatuspunkti ülevaatust tegema ja eestinumbrid olid küljes, täpsemalt vast tuleb juttu teemas kui see tuleb.
Kus tal see auto varem arvel oli mina oma lätis arvel olevat subarut siia arvele ei saa igatahes.Aigo kirjutas:aga näet üleeile läks sugulane ARK'i valepoole rooliga autoga millel vahetatud esituled ja muud midagi(autoks siis nissan skyline R33, arvatavasti ilmub varsti ka siia foorumisse) Arkis vaadati kõik üle ja värki ning pea tunnike hiljem sõitis juba ülevaatuspunkti ülevaatust tegema ja eestinumbrid olid küljes, täpsemalt vast tuleb juttu teemas kui see tuleb.
S4 2,7 BiT ja Impreza wrx Sti Type Ra
Ise sain 3 kuud tagasi sellise vastuse ARKist Mitsubishi kohta,aga ma pole viitsinud asjaga tegeleda,ega lähemalt uurida.
Ühtlasi peavad sõiduki tulevad vastama parempoolse liikluse nõuetele, valgusvihk peab olema paremale poole tagumine udutuli peab kindlasti olema vasakul poolel võib olla ka mõlemal poolel.
Kui tal Euroopa tüübikinnitus puudub, ning Inglismaal on tehtud talle üksiktüübi kinnitus siis tõenäoliselt ei tule CO, müra ning piduritesti Eestis uuesti teha. Soovitan ühendust võtta Tallinna tehnoosakonnaga, tel. 6 201 200 küsida sealt näiteks härra Tarmo Koori või Martin Harakit. Nemad peaksid olema teile võimelised ütlema, kas sõidukile tuleb tüübivastavuse testid teha või mitte. Ilmselt tahavad nad teada auto numbrit või Vin koodi. Ilmselt tuleb sõiduk meile arvele üksikkorras sellegi poolest, ning 3000 kroonise riigilõivuga võiksite arvestada lisaks arvele võtmise 2800 kroonile aga võimalik, et pääsete testidele kuluvatest summadest.
Ivar Lood
Peaspetsialist
Tartu ARK
Ühtlasi peavad sõiduki tulevad vastama parempoolse liikluse nõuetele, valgusvihk peab olema paremale poole tagumine udutuli peab kindlasti olema vasakul poolel võib olla ka mõlemal poolel.
Kui tal Euroopa tüübikinnitus puudub, ning Inglismaal on tehtud talle üksiktüübi kinnitus siis tõenäoliselt ei tule CO, müra ning piduritesti Eestis uuesti teha. Soovitan ühendust võtta Tallinna tehnoosakonnaga, tel. 6 201 200 küsida sealt näiteks härra Tarmo Koori või Martin Harakit. Nemad peaksid olema teile võimelised ütlema, kas sõidukile tuleb tüübivastavuse testid teha või mitte. Ilmselt tahavad nad teada auto numbrit või Vin koodi. Ilmselt tuleb sõiduk meile arvele üksikkorras sellegi poolest, ning 3000 kroonise riigilõivuga võiksite arvestada lisaks arvele võtmise 2800 kroonile aga võimalik, et pääsete testidele kuluvatest summadest.
Ivar Lood
Peaspetsialist
Tartu ARK
Kui auto enne '97 eestis arvele võetud siis on lubatud punased suunad.Astrona kirjutas:Kui masin on arvele võetud ja tal on koguaeg punased suunatuled olnud, kas TÜV'is on õigust vinguda, et miks pole oranzid suunatuled? Või peab passis olema vastav märge?
Siin rohkem lugemist (ja searchiga peaks veel leidma sealt)
http://www.tqhq.ee/forum/viewtopic.php?tid=26028&page=3
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA