1. leht 1-st
võimsama välise bensupumba korrektne ühendamine?
Postitatud: 02.11.2005 14:15
Postitas Marko
boschi 180...195L/h välise pumbale koht leitud kapoti all enne bensu latti. kas oleks tulemus oluliselt parem kui vana sisene pump 90L/h vahelt ära võtta? kui mõlemad pumbad jäävad jadana (originaalist jookseb toru võimsamasse ja seal edasi latti) ütleb minu loogika, et nõrgem hakkab võimsamat pidurdama
sama asi piltlikult: kui 2 jooksjat omavahel nööriga ühendada siis kiirem sell ei saa oma tempos kulgeda kuna aeglasem pidurdab

Postitatud: 02.11.2005 15:39
Postitas Robo
Pane uus tootlikum kohe originaali asemele põhja alla ,kui sa ei taha just originaal pumppa "safeti" pumbaks jätta

.
Postitatud: 02.11.2005 18:48
Postitas creese
Mis moodi siis pumbad ühendatakse, kui on näiteks kolm bensupumpa. Kas jadamisi või on kolm eraldi bensutoru ka tagant ette välja?
Postitatud: 02.11.2005 19:22
Postitas Marko
suurema mootoriga mersudel on 2 pumpa, ma arvan et paraleelselt ühendatakse. kindel muidugi selles ei ole. 3 pumba süsteemi pole kuulnudki

kahjuks on astral paagisisene pump, seega pole sinna autoalla asja

Postitatud: 02.11.2005 21:07
Postitas jeff01
tootlikkus tootlikkuseks aga jadamisi pannes lööb tagumine esimesele ette bensiini ja esimene arendab suuremat rõhku, kui ta üksi suudaks.
Postitatud: 02.11.2005 22:04
Postitas creese
Autod millel on üle tuhande HP, nendele minuteada juba pannakse kolm suure tootlikusega pumpa. Kuidas nendel see asi lahendatud on?
Postitatud: 02.11.2005 23:28
Postitas Marko
Postitatud: 02.11.2005 23:59
Postitas creese
Ma lihtsalt kasutasin sinu teemat, et oma küsimusele kah vastus saada, äkki keegi targem oskab vastata?
Postitatud: 03.11.2005 9:31
Postitas Raceboy
Kui on mitu pumpa, siis ühendatatkse parraleelselt. Kuigi mu 924-l on eraldi etteandepump paagis, aga see on väikese rõhuga ja suure tootlikkusega.

Postitatud: 03.11.2005 12:49
Postitas Mihkel
Kui on vaja suuremat tootlikust, siis ühendad pumbad paralleelselt, kui on vaja suuremat rõhku, siis jadamisi.
Kui mõlemat, siis pane üks korralik pump

Postitatud: 08.01.2006 21:37
Postitas Blu
Väike korrektsioon,
kui paralleelset, siis saad suuremal rõhul sama tootlikuse mis ühe pumba poolrõhul.
Kui jadamisi siis sarnaste pumpade puhul on lugu nadim - 1,65 tootlikust suuremal rõhul reaalis.
Kolmas pump ei anna lisamisel üldjuhul üldse midagi...
See mida 1000+ dragsterid kasutavad on lisa pott mida täidab väike pump ja millest edasi täidab suur pump.
Mis puudutab Aeromotive 1000hp pumpasid - siis võrreldes Walbro või Boschiga - enamasti garanteeritud/testitud 2-3000 h tööd - on Aeromotivel tööaeg suht lühike, mist siis tähendab, et ei kannata tänavasõitu. Põlevad maha.
Track autod kasutavad enamuses Weldoni pumpasid - aga hind $1000+ alates.
Ega keegi oska kosta kuskohast ja mis hinnaga võiks leida Bosch 040 pumpa. 200L - 8bari
Postitatud: 09.01.2006 16:11
Postitas erikred
Marko kirjutas:kahjuks on astral paagisisene pump, seega pole sinna autoalla asja

on ka pandud paagiväline ja likvideeritud paagisisesne, pole eriti raske teostada natukene ebamugav on aint seal paagis sonkida kui ta auto all on.
Postitatud: 11.01.2006 11:54
Postitas Fos
ma arvan ise, et poroovi ära ühendada see pump ja kui sul veel segukella pole, siis muretse omale ja vaata selle pealt.. pmst kui kiirendusel on segu paigas, siis järelikult on su probleem lahendatud. kui pensu vaegus on, siis läheb ka segu paigast ära.
ise olen sama küsimuse üle pead vaevanud... plaanin katsetada.
Postitatud: 11.01.2006 11:58
Postitas Marko
see teema oli minu jaoks ennast juba eelmise aasta novembris ammendanud

ammu sai selgeks, et originaal bensurõhu regulaator kalas ja nüüd ootab riiulis paigaldamist oluliselt asisem vidin
mis rõhu kukkumisse puutub siis pump ise hoidis hästi... 180lbh bosch