sama asi piltlikult: kui 2 jooksjat omavahel nööriga ühendada siis kiirem sell ei saa oma tempos kulgeda kuna aeglasem pidurdab
võimsama välise bensupumba korrektne ühendamine?
võimsama välise bensupumba korrektne ühendamine?
boschi 180...195L/h välise pumbale koht leitud kapoti all enne bensu latti. kas oleks tulemus oluliselt parem kui vana sisene pump 90L/h vahelt ära võtta? kui mõlemad pumbad jäävad jadana (originaalist jookseb toru võimsamasse ja seal edasi latti) ütleb minu loogika, et nõrgem hakkab võimsamat pidurdama
sama asi piltlikult: kui 2 jooksjat omavahel nööriga ühendada siis kiirem sell ei saa oma tempos kulgeda kuna aeglasem pidurdab
sama asi piltlikult: kui 2 jooksjat omavahel nööriga ühendada siis kiirem sell ei saa oma tempos kulgeda kuna aeglasem pidurdab
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
suurema mootoriga mersudel on 2 pumpa, ma arvan et paraleelselt ühendatakse. kindel muidugi selles ei ole. 3 pumba süsteemi pole kuulnudki 
kahjuks on astral paagisisene pump, seega pole sinna autoalla asja
kahjuks on astral paagisisene pump, seega pole sinna autoalla asja
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
creese kui ma seda teaks siis ei küsiks ju ometi

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kui on mitu pumpa, siis ühendatatkse parraleelselt. Kuigi mu 924-l on eraldi etteandepump paagis, aga see on väikese rõhuga ja suure tootlikkusega.

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kui on vaja suuremat tootlikust, siis ühendad pumbad paralleelselt, kui on vaja suuremat rõhku, siis jadamisi.
Kui mõlemat, siis pane üks korralik pump
Kui mõlemat, siis pane üks korralik pump
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Väike korrektsioon,
kui paralleelset, siis saad suuremal rõhul sama tootlikuse mis ühe pumba poolrõhul.
Kui jadamisi siis sarnaste pumpade puhul on lugu nadim - 1,65 tootlikust suuremal rõhul reaalis.
Kolmas pump ei anna lisamisel üldjuhul üldse midagi...
See mida 1000+ dragsterid kasutavad on lisa pott mida täidab väike pump ja millest edasi täidab suur pump.
Mis puudutab Aeromotive 1000hp pumpasid - siis võrreldes Walbro või Boschiga - enamasti garanteeritud/testitud 2-3000 h tööd - on Aeromotivel tööaeg suht lühike, mist siis tähendab, et ei kannata tänavasõitu. Põlevad maha.
Track autod kasutavad enamuses Weldoni pumpasid - aga hind $1000+ alates.
Ega keegi oska kosta kuskohast ja mis hinnaga võiks leida Bosch 040 pumpa. 200L - 8bari
kui paralleelset, siis saad suuremal rõhul sama tootlikuse mis ühe pumba poolrõhul.
Kui jadamisi siis sarnaste pumpade puhul on lugu nadim - 1,65 tootlikust suuremal rõhul reaalis.
Kolmas pump ei anna lisamisel üldjuhul üldse midagi...
See mida 1000+ dragsterid kasutavad on lisa pott mida täidab väike pump ja millest edasi täidab suur pump.
Mis puudutab Aeromotive 1000hp pumpasid - siis võrreldes Walbro või Boschiga - enamasti garanteeritud/testitud 2-3000 h tööd - on Aeromotivel tööaeg suht lühike, mist siis tähendab, et ei kannata tänavasõitu. Põlevad maha.
Track autod kasutavad enamuses Weldoni pumpasid - aga hind $1000+ alates.
Ega keegi oska kosta kuskohast ja mis hinnaga võiks leida Bosch 040 pumpa. 200L - 8bari
Loving the AWD
ma arvan ise, et poroovi ära ühendada see pump ja kui sul veel segukella pole, siis muretse omale ja vaata selle pealt.. pmst kui kiirendusel on segu paigas, siis järelikult on su probleem lahendatud. kui pensu vaegus on, siis läheb ka segu paigast ära.
ise olen sama küsimuse üle pead vaevanud... plaanin katsetada.
ise olen sama küsimuse üle pead vaevanud... plaanin katsetada.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
see teema oli minu jaoks ennast juba eelmise aasta novembris ammendanud
ammu sai selgeks, et originaal bensurõhu regulaator kalas ja nüüd ootab riiulis paigaldamist oluliselt asisem vidin
mis rõhu kukkumisse puutub siis pump ise hoidis hästi... 180lbh bosch
mis rõhu kukkumisse puutub siis pump ise hoidis hästi... 180lbh bosch
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]