võimsama välise bensupumba korrektne ühendamine?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

võimsama välise bensupumba korrektne ühendamine?

Postitus Postitas Marko »

boschi 180...195L/h välise pumbale koht leitud kapoti all enne bensu latti. kas oleks tulemus oluliselt parem kui vana sisene pump 90L/h vahelt ära võtta? kui mõlemad pumbad jäävad jadana (originaalist jookseb toru võimsamasse ja seal edasi latti) ütleb minu loogika, et nõrgem hakkab võimsamat pidurdama :?
sama asi piltlikult: kui 2 jooksjat omavahel nööriga ühendada siis kiirem sell ei saa oma tempos kulgeda kuna aeglasem pidurdab :)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Pane uus tootlikum kohe originaali asemele põhja alla ,kui sa ei taha just originaal pumppa "safeti" pumbaks jätta :roll: .
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

Mis moodi siis pumbad ühendatakse, kui on näiteks kolm bensupumpa. Kas jadamisi või on kolm eraldi bensutoru ka tagant ette välja?
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

suurema mootoriga mersudel on 2 pumpa, ma arvan et paraleelselt ühendatakse. kindel muidugi selles ei ole. 3 pumba süsteemi pole kuulnudki :o
kahjuks on astral paagisisene pump, seega pole sinna autoalla asja :)
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

tootlikkus tootlikkuseks aga jadamisi pannes lööb tagumine esimesele ette bensiini ja esimene arendab suuremat rõhku, kui ta üksi suudaks.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

Autod millel on üle tuhande HP, nendele minuteada juba pannakse kolm suure tootlikusega pumpa. Kuidas nendel see asi lahendatud on?
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

creese kui ma seda teaks siis ei küsiks ju ometi :lol: :lol: :lol:
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

Ma lihtsalt kasutasin sinu teemat, et oma küsimusele kah vastus saada, äkki keegi targem oskab vastata?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kui on mitu pumpa, siis ühendatatkse parraleelselt. Kuigi mu 924-l on eraldi etteandepump paagis, aga see on väikese rõhuga ja suure tootlikkusega.

Pilt
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui on vaja suuremat tootlikust, siis ühendad pumbad paralleelselt, kui on vaja suuremat rõhku, siis jadamisi.
Kui mõlemat, siis pane üks korralik pump :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

Väike korrektsioon,
kui paralleelset, siis saad suuremal rõhul sama tootlikuse mis ühe pumba poolrõhul.

Kui jadamisi siis sarnaste pumpade puhul on lugu nadim - 1,65 tootlikust suuremal rõhul reaalis.

Kolmas pump ei anna lisamisel üldjuhul üldse midagi...

See mida 1000+ dragsterid kasutavad on lisa pott mida täidab väike pump ja millest edasi täidab suur pump.

Mis puudutab Aeromotive 1000hp pumpasid - siis võrreldes Walbro või Boschiga - enamasti garanteeritud/testitud 2-3000 h tööd - on Aeromotivel tööaeg suht lühike, mist siis tähendab, et ei kannata tänavasõitu. Põlevad maha.

Track autod kasutavad enamuses Weldoni pumpasid - aga hind $1000+ alates.

Ega keegi oska kosta kuskohast ja mis hinnaga võiks leida Bosch 040 pumpa. 200L - 8bari
Loving the AWD
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Marko kirjutas:kahjuks on astral paagisisene pump, seega pole sinna autoalla asja :)
on ka pandud paagiväline ja likvideeritud paagisisesne, pole eriti raske teostada natukene ebamugav on aint seal paagis sonkida kui ta auto all on.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

ma arvan ise, et poroovi ära ühendada see pump ja kui sul veel segukella pole, siis muretse omale ja vaata selle pealt.. pmst kui kiirendusel on segu paigas, siis järelikult on su probleem lahendatud. kui pensu vaegus on, siis läheb ka segu paigast ära.

ise olen sama küsimuse üle pead vaevanud... plaanin katsetada.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

see teema oli minu jaoks ennast juba eelmise aasta novembris ammendanud :lol: ammu sai selgeks, et originaal bensurõhu regulaator kalas ja nüüd ootab riiulis paigaldamist oluliselt asisem vidin ;)
mis rõhu kukkumisse puutub siis pump ise hoidis hästi... 180lbh bosch
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Vasta