1. leht 2-st

Klapikambri kaane tihend õlikindlaks

Postitatud: 23.12.2009 17:58
Postitas RD
Mure selline, et klapikambrikaane tihend hakkas pisut lekkima. Sai uus ostetud ja eile vahetama asudes selgus, et poes suure suuga lubatud sobiv tihend siiski ei sobi. Ei old muud varianti, kui samamoodi kokku tagasi. Nüüd raip lekib veel hullemini :(

Ideid, kuidas olukorda pisut paremaks saaks? Lekib ainult ühest nurgast aga otse vl. kolle peale. Jõuluaeg -> poed kinni aga sõita vaja

Postitatud: 23.12.2009 18:16
Postitas topgear
kuumakindel silikoon aitab,
mul oli peaaegu sama loo
ostsin uued tihendid, ja need ka lasid labi, panin vahele silikooni ja k6ik korras

Postitatud: 23.12.2009 18:28
Postitas mart154
Locktide hall tihendisilikoon.

Tootekood mul kunagi meeles ei püsi, aga Mihkel paneb selle siia kirja, eksju :)

Postitatud: 23.12.2009 18:47
Postitas hents99
Oleneb klapikambrikaanest, üldjuhul pingutatakse poldid liiga kõvasti kinni ja painutatakse kontaktpind kõveraks. Siis ei aita ka uus tihend mitte.

Postitatud: 23.12.2009 19:08
Postitas RD
hents99 kirjutas:üldjuhul pingutatakse poldid liiga kõvasti kinni ja painutatakse kontaktpind kõveraks
Õnneks/kahjuks on sellel autol plastikust klp.kambri kaas ja vast ei lähe kõveraks :-D
Need silikoonid on hea soovitus aga kust seda pühade ajal saada? Prisma tuninguosakond vist välja ei aita?

Postitatud: 23.12.2009 19:13
Postitas onesuspect
tule mina annan kui tallinnas elad!

Postitatud: 24.12.2009 0:00
Postitas Jesper
Kui on elu ja surma küsimus, siis Prismas müüdav punane mootorisilikoon ajab nii vähekriitilises rakenduses ka asja ära, kui korralikult puhastada ja karestada. Anoh jah, Loctite nakkub ikka oluliselt paremini ja kuivab tugevamaks.

Postitatud: 24.12.2009 0:15
Postitas mart154
locktide võid tanklatest otsida. justkui oleks näinud kusagil. a mitte ei mäleta millises ketis.

Postitatud: 24.12.2009 2:10
Postitas Marko
Mina siiani kõik lekkivad tihendid ja kohad Bardahli kuumakindla mootori silikoniga pidama saanud. Oluliselt mugavam kasutada kui seda Locktite oma ;)

Postitatud: 24.12.2009 4:14
Postitas kilplane
Jesper kirjutas:Kui on elu ja surma küsimus, siis Prismas müüdav punane mootorisilikoon ajab nii vähekriitilises rakenduses ka asja ära, kui korralikult puhastada ja karestada. Anoh jah, Loctite nakkub ikka oluliselt paremini ja kuivab tugevamaks.
ei ütleks et see kinni ei hoia. mul terve mootor sellega kinni lastud.(eelmise omaniku poolt.) mistõttu võtsin ka mootori laiali, et kõik punane välja rookida ja karteris oli seda kah omajagu. karterit ennast andis ikka lahti kangutada. mul olid ka olemasolevad tihendid sellega üle lastud. ainus kuhu seda pandud ei oldud oli PK tihend.(thank god)

kuigi jah. seda jama tuleks kasutada tõesti viimases hädas. kõi võimalik siis ikka korralik tihend.

Postitatud: 24.12.2009 11:36
Postitas Raceboy
Silikooni tuleb õigesti osata kasutada ka. Kui seda pindadele hunnikus panna, siis saabki tulemuseks olla vaid see, et jäägib hulbivad mootoris.

Isiklikult eelistan minna kindla peale ja enamasti õhuke kiht tüütutes kohtades (õlivann nt) tihendile ka läheb, ka uuele, kuna ausalt ei viitsi sada korda lahti võtta asja.

Ja tulihingelistele silikoonivihkajatele: nt Porsche 911 õhkjahutusega mootoritele (1963-1997) on juba tehasemanualis ette nähtud Loctite'ga (numbrit peast ei mäleta) mootoriploki poolte koostamine, mingit tihendit seal ei ole. Kehtib nii magneesium-, kui alumiiniumploki kohta.

Postitatud: 24.12.2009 12:11
Postitas Mihkel
mart154 kirjutas: Tootekood mul kunagi meeles ei püsi, aga Mihkel paneb selle siia kirja, eksju :)
Tegu Loctite 5699 kui mälu ei peta. Kuivab ilusti kõvaks, mitte ei jää poolvedelaks nagu paljud teised silikoonid.
Saadaval paljudes poodides nagu Automaailm, Autoekspert jne.

Postitatud: 24.12.2009 14:32
Postitas mart154
Jesper kirjutas:Kui on elu ja surma küsimus, siis Prismas müüdav punane mootorisilikoon ajab nii vähekriitilises rakenduses ka asja ära, kui korralikult puhastada ja karestada. Anoh jah, Loctite nakkub ikka oluliselt paremini ja kuivab tugevamaks.

Kunagi, kui ma veel noor ja loll olin, koostasin sellega ühe mootori.
See SITT ei kuivanudki ära. jäigi kleepuvaks ja vedelaks igal pool vahel. Ja mingit erilist kleepivat omadust kah polnud.


Muuhulgas panin käigukanginupu selle silikooniga kangi otsa.
See raip otsustas voolata mööda käigukangi alla ja kleepis-määris mu käsi veel aastaid.

Poolik lõhkine tuub vist on siiani kusagil garaazi riiuli peal, võin üles otsida ja demoda. Viimati kui nägin, polnud see tuub kah ära kuivanud. :lol:

Postitatud: 24.12.2009 16:19
Postitas RD
Tänud soovituste eest. Õnnestus tuttava käest ka see Loctite saada... nüüd varsti jõululauas kõht täis ning õhtul garaaži jõulumasendust ravima :-D

Postitatud: 24.12.2009 21:04
Postitas Jesper
Mart, ma ei usu et nende supermarketi vidinate puhul on mõtet mingeid vanu kogemusi või kogenematuseid näiteks tuua, raudselt on iga nädal seal kogu stuff uuelt tootjalt, kellel jälle hind tsipa odavam on (=saab hinnale rohkem moosi vahele määrida). Mul on nende erinevate punastega üldiselt normaalsed kogemused, kui ma noorem ja vaesem olin siis ladusin Escorti mootori mitu korda kokku ja lahti sellega, aga pole ju üldse kindel kas me eri aegadel sealt üldse sama aine saime.

Nagu ma ütlesin, neid võib kasutada siis kui on hädaolukord, stiilis kell on 2235, tihend ei pea ja järgmine hommik on emv etapp ;).