4WD veoskeem
Postitatud: 13.12.2004 19:42
Kuna teise autoteemat ristustada ei tahaks enam siis teeme uue teema.
Et tuli siis päevakorda selline asi nagu 4WD dynostend ja siis 4WD mõõtmine vaid ühelt sillalt.
Audi puhul on vanematel mudelitel kasutatud vabasid diferentsiaale ja salongis on valida lisaks keskdifrilukk ja tagadifrilukk. Uuematel hakati kasutama torsen difreid keskel mis siis peaks automaatselt seda jõudu jagama esi ja tagatelje vahel. Jutud räägivad et audil peaks see veojõud jaotuma 30/70 või vastupidi 70/30 vahemikus ja liigutatakse siis vastavalt vajadusele. Kuid ise kodus tehtud test näitab natuke teist, kui nüüd üks tagaratas õhku tõsta hakkab see vabalt õhus ringi käima, natuke nagu tahaks auto ka liikuma hakata, kuid ei julgenud tungi peal seda gaasi hullult anda, kuid siduri sain täiesti lahti. Nüüd tagasild manuaalselt seest lukku ja jääb tagaratas seisma, sest tahetakse ju teist ka kaasa vedada. Kuid kui nüüd esiratas ülesse tõsta, siis enam tagasilla lukk ei aita, masin seisab kohapeal ja esiaratas käib vabalt ringi... mis peaks tähendama et vedu jaotatakse 0/100, 100/0?
Kusjuures V8 audidel on ka taga juba torsendiffer ja lülitit enam polegi ja sama peaks olema ka kõige uuematel.
Suuremalt jaolt käib minu jutt praegu siis alla 1994a masinate kohta, sest uuematega pole kokkupuudet olnud.
Et tuli siis päevakorda selline asi nagu 4WD dynostend ja siis 4WD mõõtmine vaid ühelt sillalt.
Audi puhul on vanematel mudelitel kasutatud vabasid diferentsiaale ja salongis on valida lisaks keskdifrilukk ja tagadifrilukk. Uuematel hakati kasutama torsen difreid keskel mis siis peaks automaatselt seda jõudu jagama esi ja tagatelje vahel. Jutud räägivad et audil peaks see veojõud jaotuma 30/70 või vastupidi 70/30 vahemikus ja liigutatakse siis vastavalt vajadusele. Kuid ise kodus tehtud test näitab natuke teist, kui nüüd üks tagaratas õhku tõsta hakkab see vabalt õhus ringi käima, natuke nagu tahaks auto ka liikuma hakata, kuid ei julgenud tungi peal seda gaasi hullult anda, kuid siduri sain täiesti lahti. Nüüd tagasild manuaalselt seest lukku ja jääb tagaratas seisma, sest tahetakse ju teist ka kaasa vedada. Kuid kui nüüd esiratas ülesse tõsta, siis enam tagasilla lukk ei aita, masin seisab kohapeal ja esiaratas käib vabalt ringi... mis peaks tähendama et vedu jaotatakse 0/100, 100/0?
Kusjuures V8 audidel on ka taga juba torsendiffer ja lülitit enam polegi ja sama peaks olema ka kõige uuematel.
Suuremalt jaolt käib minu jutt praegu siis alla 1994a masinate kohta, sest uuematega pole kokkupuudet olnud.