emulsioon sisselaskes aga mitte karteris?
emulsioon sisselaskes aga mitte karteris?
nagu kõik juba teavad siis jebinud oma coupega juba pool aastat, et saaks ta käima uuesti, kuid ei miskit, nüüd siis lootused tõusid ning no nii kui võtit keerad tagant valget suitsu tuleb ja auto käivitub, kuid ei jää käima. Esimene mõte oli, et plokikaane tihend, kuna lõpuks peale käiamist jäi maha mootori alla emulsiooni laik, uus tihend vahele ja no sai õli ka üle vaadatud, kuid ei miskit karteris emulsiooni pole, kuid kui sisselaske torustiku lahti kiskusin siis sealt kohe voolas emulsiooni välja, turbo on seest kuiv ja puhas, ICst voolas ka emulsiooni välja, kuid kust see sinna saab kui kuskilt seda ei teki? Torud pesin puhtaks kui algselt kokku ladusin, täna pesema ei hakanud, kuid peseks uuesti ära, kuid tahaks teada, kuidas sinna emulsioon saab? õli sattumise saaksin aru, et kas minu vea või millegi muu tõttu tuleb karteri tuulutuse kaudu, sest koonusest nirgus ka seda välja, kuid kust saab jahutusvedelik sinna? peaks ju täielikult teine ring olema?
kusjuures õlivarrast välja tõmmates peab asi ikka kohutav olema et vardal näha oleks.
Olen näinud autot millel 4l vett karteris , mootor emulsiooni täis aga õli veel suures osas segunemata ja varrast välja tõmmates polnud asi üldse hull ja oleks julgenud käima panna küll. Mõned nädalad tagasi sai 1 v6 pulkadeks lahti võetud just seepärast et pesuõlidega , bensiiniga, mootoripesu vahendiga seespidiselt pestes ega ei kuidagi seda emulsiooni sealt kätte ei saa. Kui juba pulkadeks oli siis ei tahtnud päris lödva keti ja katkise siduri ja otsas saaledega kokku panna ja kui asi lõpuks seest-väljast puhas ja korras oli ja raami vahel tiksus oli arve 24k
(Auto sõitis ise meile ja probleemiks oli see, et paari minutiga õlikorgil plögaplönn otsas) Klapikambri kaaned on asjad mille alla emulsioon millegi pärast kõige suuremas osas koguneb ja antud mootoril oli seal seda liialdamata 2-3cm
Olen näinud autot millel 4l vett karteris , mootor emulsiooni täis aga õli veel suures osas segunemata ja varrast välja tõmmates polnud asi üldse hull ja oleks julgenud käima panna küll. Mõned nädalad tagasi sai 1 v6 pulkadeks lahti võetud just seepärast et pesuõlidega , bensiiniga, mootoripesu vahendiga seespidiselt pestes ega ei kuidagi seda emulsiooni sealt kätte ei saa. Kui juba pulkadeks oli siis ei tahtnud päris lödva keti ja katkise siduri ja otsas saaledega kokku panna ja kui asi lõpuks seest-väljast puhas ja korras oli ja raami vahel tiksus oli arve 24k

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
jeff01 sa ajad midagi sassi vist? Emulsioon on jahutusvedeliku ja õli segu mitte plönn.
kuid loogiliselt oleks esimene asi kohe õli sissevalamis korgialune emulsiooniga koos, kuid ei, ilus puhas õli. kruvisin klapikambri kaane maha, korralik ilus ja puhas õli. Ssselaske torus aga räige emulsioon.
Karterist õli välja lastes ka ei mingit emulsiooni. kust see siis sisselaskesse tulnud on? Kas oli õli palju, et surus mingi osa õli läbi karterituulutusvoolikute?Ning on jahutuse osas kuskil tõesti throttle body juures mingi kala?
kuid loogiliselt oleks esimene asi kohe õli sissevalamis korgialune emulsiooniga koos, kuid ei, ilus puhas õli. kruvisin klapikambri kaane maha, korralik ilus ja puhas õli. Ssselaske torus aga räige emulsioon.
Karterist õli välja lastes ka ei mingit emulsiooni. kust see siis sisselaskesse tulnud on? Kas oli õli palju, et surus mingi osa õli läbi karterituulutusvoolikute?Ning on jahutuse osas kuskil tõesti throttle body juures mingi kala?