1. leht 1-st

O: muutuva geomeetriaga turbo

Postitatud: 01.12.2009 14:08
Postitas Toivoku
Sobida võiks siis 2,5 diisel masinale. ja võiks olla 4 poldilise kinnitusega. Ilma vesi jahutuseta ja sisemise WasteGatega. Rohkem ei oskagi midagi küsida.

Postitatud: 01.12.2009 17:32
Postitas KillFrenzy
VTG turbodel ei ole sisemist wastegate, rõhu piiramiseks kasutaksegi seda sama muutuvat geomeetriat, kui ei aita on vaja välimist WG kasutada.

Postitatud: 01.12.2009 23:39
Postitas Toivoku
KillFrenzy kirjutas:VTG turbodel ei ole sisemist wastegate, rõhu piiramiseks kasutaksegi seda sama muutuvat geomeetriat, kui ei aita on vaja välimist WG kasutada.
Hmm VTG tähendab mida? Endal on olnud täiesti muutuva geomeetriaga turbo ja täiesti sisemise WG . Ja on ka pakutud selliseid juba :)

Postitatud: 01.12.2009 23:51
Postitas cthen
Toivoku kirjutas:
KillFrenzy kirjutas:VTG turbodel ei ole sisemist wastegate, rõhu piiramiseks kasutaksegi seda sama muutuvat geomeetriat, kui ei aita on vaja välimist WG kasutada.
Hmm VTG tähendab mida? Endal on olnud täiesti muutuva geomeetriaga turbo ja täiesti sisemise WG . Ja on ka pakutud selliseid juba :)
http://lmgtfy.com/?q=VTG+turbo


Was that so hard?


Variable turbine geometry - ehk muutuva geomeetriaga turbo

Postitatud: 02.12.2009 0:10
Postitas ahto42
Kuidas keegi. on ka VGT turbosid olemas.

Postitatud: 02.12.2009 0:33
Postitas KillFrenzy
Iga tootja nimetab erimoodi.

Turbocharger manufacturer Aerocharger uses the term 'Variable Area Turbine Nozzle' (VATN) to describe this type of turbine nozzle. Other common terms include Variable Turbine Geometry (VTG), Variable Geometry Turbo (VGT) and Variable Vane Turbine (VVT).

:D

Postitatud: 02.12.2009 3:45
Postitas Lihtsalttiit