Mida teeb mootoriruumi poleng voi mootori plahvatus turbole?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Mida teeb mootoriruumi poleng voi mootori plahvatus turbole?

Postitus Postitas riceboy »

Nii nagu pealkiri ytleb...
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Põleng või plahvatus kapoti all:
Kõik oleneb põlengust ja selle ulatusest. Nagu teada võib tuli muuta oluliselt metalli omadusi.

Plahvatus mootoris sees:
Saan aru, et mootoris sees on midagi katki läinud, sel juhul tuleb vaadata, et turbo kuuma osa labad oleksid vigastamata.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Samas turbo saab ju kollest praktiliselt pidevalt tuld nii temperatuuril 900C, mis see lahtine tuli siis talle teeb?
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

riceboy kirjutas:Samas turbo saab ju kollest praktiliselt pidevalt tuld nii temperatuuril 900C, mis see lahtine tuli siis talle teeb?
Lihtsalt tuli ei teegi, kuid kui motos miskit pilbasteks lendas siis need jupid ju liiguvad kõik väljalaskesse ja esimene mis ette jääb on turbo.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Külmale osale võib teha küll...
Kahjuks ei leia Hannese põlenud RS2 mootoriruumi pilte...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
kiireaudi
Postitusi: 11
Liitunud: 29.11.2004 23:30

Postitus Postitas kiireaudi »

Külm osa sulab ära,kuuma poolega ei juhtu midagi.

Kõik,mis on alumiiniumist vm. sarnasest materjalist,hävineb.
Vasta