IN: klapp 34mm
pesa tööpind 33.9-32.9 ("seat" - laius 1mm pealt-vaates)
kõri 30,6mm (2.3mm väiksem kui tööpinna serv )
EX: klapp 28mm
pesa tööpind 27.8-26.3 ("seat" - laius 1.5mm pealt-vaates)
kõri 23,6mm (2.7mm väiksem kui tööpinna serv)

Niigi väike klapp ja niigi lai pesa (mis on jahutuse mõttes hea - ja jääb nii), ja siis veel kägistatakse kõri veel 2.7mm kokku. VL hingas windorfis mõõdetult 54% võrreldes sisselaskega, aga see peaks olema max-tõusu peal arvutatud. Arvestades ka tulevast nukkvõlli profiili, peaks EX/IN suhe olema 67%, aga noh selle kohta netis võrdlusandmeid ei leia, aga selle 54% kohta küll räägitakse, et 70-80% võiks olla - mõni veel rõhutab, et eriti turbomootoril, kus VL gaase on rohkem ja turbol on vaja spoolida jne.
Kaant on enne natuke porditud (eriti sisselaske porti), ja viimaste kaanetöödega lasin teha raadiusega pesad/klapid - muidu nagu stock

Esiteks on plaan IN kõri 30.6->31.9 peale nühkida, eriti pordi sise-raadiuselt ja EX kõri 23.6 pealt 25.3mm peale. Peale selle tahaks EX-klapi sääre madalalt õhemaks tõmmata. Säär muidu 6mm, aga 10mm kõrgusel (5mm peast kõrgemal) see veel 8mm vms. - arvutuslikult annab see kõva 10% pinda juurde. Ja siis tahaks veel EX siseraadiuse sujuvamaks tõmmata. Ja pordi väljundit avardada sujuvalt peaaegu kolle-flantsini, jättes väike anti-reversion serv. VL kanalite kokku minemise koha juba tõmbasin teravaks ja üritan seal ka VL joad kõrvuti (mite kokku) ajada.
Ideaalis, kui sisselaset ei parandaks, ja kui see VL 30% avardamine annab voolavust 30% juurde, olekski ex/in suhe 80%.
Öelge midagi, enne kui hilja....