1. leht 2-st
Kompressor E36 318is le.
Postitatud: 07.11.2009 19:28
Postitas boga
Tere!
Oleks soov oma 318is kiiremaks muuta ja meeldiks kompressori variant.
Kõik kes oskavad kommenteerida seda üritust või soovitada midagi muud (paremat või odavamat) teie abi on teretulnud.
Postitatud: 07.11.2009 19:47
Postitas cthen
Miks just kompressor? Miks mitte turbo?
Ise saksakeel ei oska, aga mingit turbo kit pakutakse siin:
http://cgi.ebay.de/BMW-E36-E30-Turbolad ... 20adddf566
Edit:
Siin ka midagi:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-M10- ... ccessories
Postitatud: 07.11.2009 20:11
Postitas boga
Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada
ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on
Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?
0
Postitatud: 07.11.2009 20:13
Postitas IvarR
boga kirjutas:Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada
ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on
Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?
0
Kompressori puhul rõhk oleneb ju pigem pööretest ning kaane voolavuses.
Kompressori ringi kruvimisega kaotad madalal pöördel jõus kuna käitatakse teda vända pealt ju.
Samas kui paned siduri vahele siis äkki ei kaota all otsas jõudu.
IvarR
Postitatud: 07.11.2009 20:37
Postitas cthen
boga kirjutas:Kompressor seepärast:
1. see annab kohe powerit
2. seda on valmis komplektid olemas
3. seda on lihtne paigaldada ja vajadusel eemaldada
ja ega rohkem suurt ei oskagi arvata miks ta parem on
Kas turboga liiga aretamiseks ei lähe ?
0
Kui tahad asja mis normaalselt toimib, siis peab kindlasti ka progetava ajuga arvestama, vahet ei ole kas komperssor või turbo.
Aga, eelnetel linkidel samamoodi "valmis komplektid" olemas.
Palju jõudu juurde tahad saada?
Postitatud: 07.11.2009 21:24
Postitas Fog
tsentrifugaalkompressoril(mis algselt lingitud) ei ole jõudu all otsas, täpselt nagu turbogi puhul.
Elementaarne kompressorite-turbote jutt peaks ikka läbi olema loetud enne kui midagi ostma tõtata.
Seal on ka jõu/väände tabel olemas erinevate ülelaadimiste võrdluseks.
Postitatud: 07.11.2009 21:42
Postitas boga
http://www.koperformance.com/BMW/turbo_ ... /index.htm#
Sellel lehel olemas komplektid mis minu arusaamist mööda ei vaja progetavat aju.
Postitatud: 07.11.2009 21:52
Postitas boga
Jõudu tahaks saadi niipalju et mootor ka ilma eriliste täiendusteta kestaks.
Mis oleks max hobused mida saab ilma progetava aju ja muu sellise kraamita ?
Postitatud: 07.11.2009 22:03
Postitas _siim_
0-whp
Need kitid on päris korraliku hinnaga ka seal,päris mitu auto hinda ning hinna võimsuse suhe pole ka midagi ostmakutsuvat,selle rahaga paneb kohapeal ka midagi paremini toimivat kokku...
Postitatud: 07.11.2009 22:20
Postitas cthen
Miksi mootori swapi peale ei ole mõelnud?
Postitatud: 08.11.2009 14:56
Postitas boga
Siinkohal vbolla küsikski kas see 1,8 103kw on mõistlik mootor millel ülelaadimist kasutada.
Postitatud: 08.11.2009 18:05
Postitas Maik
loomulikult,et mitte.
ülelaadimisel (või üldse ehitamisel) on enamasti mõistlik kasutada suurimat saadaolevat mootorit antud autole. Vähemalt ei jää pärast raha raiskamist võimsusest puudu... mida 1,8-ga kindlasti jääks...
Kompressor on pigem levinud usas - põhjus on lihtne, neid odavam ehitada...ja suurel mootoril pole algusossa väga võimsust juurde vaja,väänet niisamagi...
Postitatud: 08.11.2009 18:39
Postitas Sassu
Roots või twin-screw kompressori eelis turbo ees ongi ju see, et madalamalt annab juba tunda ja koguaeg on midagi olemas. Ei ole mingit pikka mõtlemisaega nagu turbodega. Tsentrifugaalkompressor on tõesti kahlase väärtusega vidin.
Postitatud: 08.11.2009 19:34
Postitas boga
Lihtne põhjus miks selline mõte tekkis oligi see, et masin sellisena olemas ja ei tahaks hakata mootori vahetusega tegelema hakata.
Kas sellele konele on äkki mingeid lihtsamaid ja odavamiad variante võimsuse tõstmiseks?
Postitatud: 08.11.2009 20:25
Postitas TevoDekk
See leht aitab sind kindlasti.
http://www.metricmechanic.com/
Odavam lahendus oleks M50B25, M52B28.