Harige Audi WG teemal
Postitatud: 03.11.2009 0:15
Audi WG-l on selles vaakumi/aktuaatori kopsikus 2 otsa - esimene, jämedam on membraani all, sealt saab järeldada, et sinna satub boosti surve, mis tõstes membraani ja surudes kokku vedru, avab WG. Natukese mõtlemise järel tuleks see ühendada sisselaskekollektorisse?
Mida teeb see peenem ots, mis asub kopsiku ülaosas, kuhu see ühendatakse?
Ja veel - katsetasin seda aparaati suruõhuga, 1 bar peal, kus ta peaks olema igati avatud, tõusis klapp ainult hästi natuke. 2 bar peal läks lopsti kohe lahti. Vedru silma järgi igati stock. Kas ma sain milleski valesti aru või peabki nii.
Asi muidugi ka selles, et nokitsesin seda natuke suuremaks - st suurem klapipesa, suurem klapp ja koda sai kah mehiselt porditud. Ja ühtlasi sai suurendatud klapi käiku klapi puksi ümbritseva krae madalamaks freesimise arvelt. Kuigi klapi käik tundub olevat sõltumata sellest tjuunimisest 1bar juures ikka liiga väike - tõuseb üles vast 5 mm. Klapp ise liigub suurepäraselt (st kinnijäämise probleemi pole).
Rääkige.
Mida teeb see peenem ots, mis asub kopsiku ülaosas, kuhu see ühendatakse?
Ja veel - katsetasin seda aparaati suruõhuga, 1 bar peal, kus ta peaks olema igati avatud, tõusis klapp ainult hästi natuke. 2 bar peal läks lopsti kohe lahti. Vedru silma järgi igati stock. Kas ma sain milleski valesti aru või peabki nii.
Asi muidugi ka selles, et nokitsesin seda natuke suuremaks - st suurem klapipesa, suurem klapp ja koda sai kah mehiselt porditud. Ja ühtlasi sai suurendatud klapi käiku klapi puksi ümbritseva krae madalamaks freesimise arvelt. Kuigi klapi käik tundub olevat sõltumata sellest tjuunimisest 1bar juures ikka liiga väike - tõuseb üles vast 5 mm. Klapp ise liigub suurepäraselt (st kinnijäämise probleemi pole).
Rääkige.