Gaasivajutus tühikäigul
Postitatud: 24.09.2009 11:09
Tervist!
Tegemist on Nissani CA18DET mootoriga, millele paigaldatud Megasquirt-2 PCB 3.0, mis hetkel veel juhib ainult kütust.
Probleem on sellest, et kui mootor käib tühikäigul (ca 800 rpm) ning vajutada gaasi, ei tõuse pöörded kohe teravalt, vaid hetkeks (pool sekundit maksimaalselt) mootor puterdab, pöörded käivad kuskil 600 peal ära ja alles seejärel reageerib hästi gaasile.
Acceleration enrichment-iga ma eriti veel mänginud ei ole, sest sõites tundub kõik väga ideaalne, olen hoopis muutnud VE-tabeli abil 800rpm-i 60-100kpa kohal segu rikkamaks-lahjemaks. Praegu panin kohe päris rikkaks selles vahemikus ja natuke nagu tuleks paremini tühikäigust välja, kuid mitte ideaalselt.
Milline oleks teoreetiliselt õige kütusekogus/süütenurk tühikäigust välja tulemiseks?
Viga on ilmselt väga suure tõenäosusega hoopis vales süütenurgas sel hetkel (ei me ette tea, mida see stock aju mõtleb)?
Tegelikult juhtub sarnane pöörete kukkumine ka tühikäiku minnes, käiguga pidurdamise pealt, näiteks. "Over-run fuel cut"-i tehakse 1100rpm-ist kõrgemal.
Aitäh!
Mikk
Tegemist on Nissani CA18DET mootoriga, millele paigaldatud Megasquirt-2 PCB 3.0, mis hetkel veel juhib ainult kütust.
Probleem on sellest, et kui mootor käib tühikäigul (ca 800 rpm) ning vajutada gaasi, ei tõuse pöörded kohe teravalt, vaid hetkeks (pool sekundit maksimaalselt) mootor puterdab, pöörded käivad kuskil 600 peal ära ja alles seejärel reageerib hästi gaasile.
Acceleration enrichment-iga ma eriti veel mänginud ei ole, sest sõites tundub kõik väga ideaalne, olen hoopis muutnud VE-tabeli abil 800rpm-i 60-100kpa kohal segu rikkamaks-lahjemaks. Praegu panin kohe päris rikkaks selles vahemikus ja natuke nagu tuleks paremini tühikäigust välja, kuid mitte ideaalselt.
Milline oleks teoreetiliselt õige kütusekogus/süütenurk tühikäigust välja tulemiseks?
Viga on ilmselt väga suure tõenäosusega hoopis vales süütenurgas sel hetkel (ei me ette tea, mida see stock aju mõtleb)?
Tegelikult juhtub sarnane pöörete kukkumine ka tühikäiku minnes, käiguga pidurdamise pealt, näiteks. "Over-run fuel cut"-i tehakse 1100rpm-ist kõrgemal.
Aitäh!
Mikk