Gaasivajutus tühikäigul
Gaasivajutus tühikäigul
Tervist!
Tegemist on Nissani CA18DET mootoriga, millele paigaldatud Megasquirt-2 PCB 3.0, mis hetkel veel juhib ainult kütust.
Probleem on sellest, et kui mootor käib tühikäigul (ca 800 rpm) ning vajutada gaasi, ei tõuse pöörded kohe teravalt, vaid hetkeks (pool sekundit maksimaalselt) mootor puterdab, pöörded käivad kuskil 600 peal ära ja alles seejärel reageerib hästi gaasile.
Acceleration enrichment-iga ma eriti veel mänginud ei ole, sest sõites tundub kõik väga ideaalne, olen hoopis muutnud VE-tabeli abil 800rpm-i 60-100kpa kohal segu rikkamaks-lahjemaks. Praegu panin kohe päris rikkaks selles vahemikus ja natuke nagu tuleks paremini tühikäigust välja, kuid mitte ideaalselt.
Milline oleks teoreetiliselt õige kütusekogus/süütenurk tühikäigust välja tulemiseks?
Viga on ilmselt väga suure tõenäosusega hoopis vales süütenurgas sel hetkel (ei me ette tea, mida see stock aju mõtleb)?
Tegelikult juhtub sarnane pöörete kukkumine ka tühikäiku minnes, käiguga pidurdamise pealt, näiteks. "Over-run fuel cut"-i tehakse 1100rpm-ist kõrgemal.
Aitäh!
Mikk
Tegemist on Nissani CA18DET mootoriga, millele paigaldatud Megasquirt-2 PCB 3.0, mis hetkel veel juhib ainult kütust.
Probleem on sellest, et kui mootor käib tühikäigul (ca 800 rpm) ning vajutada gaasi, ei tõuse pöörded kohe teravalt, vaid hetkeks (pool sekundit maksimaalselt) mootor puterdab, pöörded käivad kuskil 600 peal ära ja alles seejärel reageerib hästi gaasile.
Acceleration enrichment-iga ma eriti veel mänginud ei ole, sest sõites tundub kõik väga ideaalne, olen hoopis muutnud VE-tabeli abil 800rpm-i 60-100kpa kohal segu rikkamaks-lahjemaks. Praegu panin kohe päris rikkaks selles vahemikus ja natuke nagu tuleks paremini tühikäigust välja, kuid mitte ideaalselt.
Milline oleks teoreetiliselt õige kütusekogus/süütenurk tühikäigust välja tulemiseks?
Viga on ilmselt väga suure tõenäosusega hoopis vales süütenurgas sel hetkel (ei me ette tea, mida see stock aju mõtleb)?
Tegelikult juhtub sarnane pöörete kukkumine ka tühikäiku minnes, käiguga pidurdamise pealt, näiteks. "Over-run fuel cut"-i tehakse 1100rpm-ist kõrgemal.
Aitäh!
Mikk
Lauda nitro
Probleem suure tõenäosusega ikkagi acceleration enrichment-is.
Over-run tehakse tavaliselt tehaseautodel tunduvalt kõrgemal, kui 1100rpm.
Kõige hullem on over-run panna linnakiirusel täpselt sinna pööretevahemiku, kus tavaliselt sõidad, siis tekib meeldiv jõnksutamine.
Over-run tehakse tavaliselt tehaseautodel tunduvalt kõrgemal, kui 1100rpm.
Kõige hullem on over-run panna linnakiirusel täpselt sinna pööretevahemiku, kus tavaliselt sõidad, siis tekib meeldiv jõnksutamine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
See ilmselt probleemi põhjustabki. Mul hetkel pole tühikäigumootorit üldse.hents99 kirjutas:ma olen täheldanud seda ka tühikäigumootori tööst sõltuvalt.
Ehk kui hästi on välja timmitud tühikäigumootor.
Mul oli säärane probleem ilma tühikäigumootorita, siis tahtis ka jõnksuga pöördesse minna. Nüüd tühikäigumootor korralikult järel ja ei jõnsuta enam.
Oskab keegi selgitada, mismoodi see vaakum siis seal mängib, et selline jõks tekib ja millised oleksid võimalikud lahendused?
Lauda nitro
Mul E30-nega oli sama keiss bi-metall tühikäiguklapiga, et tõmbas hinge kinni.
Nüüd Sierral oli algul sama jama aga siis vist ei olnud veel tühikäigumootor ilusti paika sätitud.
Igatahes nüüd käib päris hästi pöördesse, muutsin ainult acc. enr. settinguid veidi.
Nüüd Sierral oli algul sama jama aga siis vist ei olnud veel tühikäigumootor ilusti paika sätitud.
Igatahes nüüd käib päris hästi pöördesse, muutsin ainult acc. enr. settinguid veidi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sul on accEnrich ikkagi peale keeratud aga sa lihtsalt ise pole seda muutnud? Tundub, et tõmbab hetkeks täis. Kui kiirenduspumba effekt on progemata, siis on see täiesti loomulik.
Peale selle vaata ka 800RPM 100KPa süüde poleks liiga varajane ja et seal segu ok oleks.
WB järgi üsna raske seda timmida, kuna ülerikastuse korral näitab vahelejätmise tõttu lahjat segu. Lihtsalt mängi parameetritega. Aja asi tühikäigul paika, aga siis hiljem käiguga sõites jälgi segu ja timmi üle, kuna tühikäigul paarutamine pole ju oluline.
Peale selle vaata ka 800RPM 100KPa süüde poleks liiga varajane ja et seal segu ok oleks.
WB järgi üsna raske seda timmida, kuna ülerikastuse korral näitab vahelejätmise tõttu lahjat segu. Lihtsalt mängi parameetritega. Aja asi tühikäigul paika, aga siis hiljem käiguga sõites jälgi segu ja timmi üle, kuna tühikäigul paarutamine pole ju oluline.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: Gaasivajutus tühikäigul
Mingi Boschi poolt avaldatud väide on selline, et parima tulemuse annab seguvahemik 11...12murjam kirjutas:Milline oleks teoreetiliselt õige kütusekogus/süütenurk tühikäigust välja tulemiseks?
Mikk
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D