1. leht 2-st

K: Keegi E28 520 turbo

Postitatud: 05.10.2005 22:41
Postitas hanzvonkazak
Masin aastast 82 ja mehaaniline pritse. kas keegi sellele turbot on aretanud ja kas üldse mõttet?

Postitatud: 06.10.2005 0:25
Postitas Ints
Kaks võimalust vist:
1. Tee ise
2. Lase kellelgi valmis teha!

Postitatud: 06.10.2005 7:41
Postitas hanzvonkazak
tahaks just ise teha. selline tehnikavend. aga sooviks nõuandeid natsa;)

Postitatud: 06.10.2005 8:10
Postitas Kuuno
milliseid nõuanded? kuidas polti kinni keerata? Kui palju sa ise uurinud oled ja turbotamisest tead? (ära pane tähele kui veidi karmilt tuleb aga paraku keegi ei viitsi üldse ise uurida)

Postitatud: 06.10.2005 12:26
Postitas aibast
mul siin väike statistiline huvi. Palju sedalaadi küsimusi siin foorumis juba on?

Postitatud: 06.10.2005 13:36
Postitas Kuuno
aibast kirjutas:mul siin väike statistiline huvi. Palju sedalaadi küsimusi siin foorumis juba on?
no peris mitu tglt...kui konkreetset juttu v kysimust ei ole siis lukku...

Postitatud: 06.10.2005 17:46
Postitas hanzvonkazak
ma pean tegelt silmas seda, et kuidas seda teha selle mehaanilise pritsega???

Postitatud: 06.10.2005 17:49
Postitas Ragnar
audi 200 10v tq on ka mehaanilise pritsega... et siis vihjeks :)

Postitatud: 06.10.2005 19:16
Postitas Renn
hannes...tule minu juuurest läbi, saad mingisuguse ettekujutuse vähemalt turbost ja kuidas süsteem välja peaks nägema...
sellekohta, palju 520 orig. sisu vastu peab jäin aga talle vastuse võlgu...
T25 turboga äkki ~0,5 bar`i ? :roll:

Postitatud: 06.10.2005 20:43
Postitas hanzvonkazak
ok ok renn homme tulen. vaatan su kiire külmiku ka üle 8)

Postitatud: 06.10.2005 22:10
Postitas crisp
kui tegu m20b20 mootoriga siis pikka pidu ei ole sul vaja surve asta alla viia originaalis on 9,8:1 mis on liiga palju

selleks on võimalusi mitmeid:
paksem tihend
uued kolvid tellida
komp. erinevatest mootoritest mootor kokku m20b27 mingi variant on lühikese kepsuga
jne jne


Kõige lihtsam on otsi m20b25 mootor alates 87a sellel originaalis 8,8 surveaste mis madala rõhuga sõitmiseks käib küll. kuid mootorit on raske leida ja hinnad on 6000+eequ

ühesõnaga kui sul ca 15k vaba raha ei ole ja ise väga ei tea asjast siis unusta ära!!!

Postitatud: 06.10.2005 23:18
Postitas Kuuno
ja kui sa hoiad õhu temp all siis peab se 9.8 kah ilma probleemita!
hyundail kah stockis 9.85 :)

Postitatud: 20.05.2008 15:16
Postitas jx
kas elektrooniline ja mehaaniline sissepritse mängib turbo juures rolli ning kas sama mootorile bi- turbo tuleks kõne alla... teatavasti r6 väljalaske kolle jaguneb kaheks... samas jälle kui suurt rõhku tahab turbo et jõuaks ringi ajada...

Postitatud: 20.05.2008 17:05
Postitas ivar
Üldiselt võib mõlemale jah vastata, aga kui paremaid/sisukamaid vastuseid tahad, siis esita konkreetsemaid küsimusi.

Edit: ok, küsin ise:).

Kas autol on originaalis meh. pritse? Kui ei, siis pole sellega mõtet jändama hakata. Keerulisem ja piiratud võimalustega.

Milleks biturbo? Keerukam ja kallim ehitada, suurt eelist ei ole.

Postitatud: 22.05.2008 1:11
Postitas jx
minu 85 aasta 520i on elektrooniline pritse ning kas siis ühest turbost peaks piisama kui kasutada audi s4 turbot...