K: Keegi E28 520 turbo

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

hanzvonkazak
Postitusi: 4
Liitunud: 05.10.2005 22:16

K: Keegi E28 520 turbo

Postitus Postitas hanzvonkazak »

Masin aastast 82 ja mehaaniline pritse. kas keegi sellele turbot on aretanud ja kas üldse mõttet?
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Kaks võimalust vist:
1. Tee ise
2. Lase kellelgi valmis teha!
Turbo auto
hanzvonkazak
Postitusi: 4
Liitunud: 05.10.2005 22:16

Postitus Postitas hanzvonkazak »

tahaks just ise teha. selline tehnikavend. aga sooviks nõuandeid natsa;)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

milliseid nõuanded? kuidas polti kinni keerata? Kui palju sa ise uurinud oled ja turbotamisest tead? (ära pane tähele kui veidi karmilt tuleb aga paraku keegi ei viitsi üldse ise uurida)
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

mul siin väike statistiline huvi. Palju sedalaadi küsimusi siin foorumis juba on?
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

aibast kirjutas:mul siin väike statistiline huvi. Palju sedalaadi küsimusi siin foorumis juba on?
no peris mitu tglt...kui konkreetset juttu v kysimust ei ole siis lukku...
hanzvonkazak
Postitusi: 4
Liitunud: 05.10.2005 22:16

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ma pean tegelt silmas seda, et kuidas seda teha selle mehaanilise pritsega???
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

audi 200 10v tq on ka mehaanilise pritsega... et siis vihjeks :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

hannes...tule minu juuurest läbi, saad mingisuguse ettekujutuse vähemalt turbost ja kuidas süsteem välja peaks nägema...
sellekohta, palju 520 orig. sisu vastu peab jäin aga talle vastuse võlgu...
T25 turboga äkki ~0,5 bar`i ? :roll:
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
hanzvonkazak
Postitusi: 4
Liitunud: 05.10.2005 22:16

Postitus Postitas hanzvonkazak »

ok ok renn homme tulen. vaatan su kiire külmiku ka üle 8)
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

kui tegu m20b20 mootoriga siis pikka pidu ei ole sul vaja surve asta alla viia originaalis on 9,8:1 mis on liiga palju

selleks on võimalusi mitmeid:
paksem tihend
uued kolvid tellida
komp. erinevatest mootoritest mootor kokku m20b27 mingi variant on lühikese kepsuga
jne jne


Kõige lihtsam on otsi m20b25 mootor alates 87a sellel originaalis 8,8 surveaste mis madala rõhuga sõitmiseks käib küll. kuid mootorit on raske leida ja hinnad on 6000+eequ

ühesõnaga kui sul ca 15k vaba raha ei ole ja ise väga ei tea asjast siis unusta ära!!!
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ja kui sa hoiad õhu temp all siis peab se 9.8 kah ilma probleemita!
hyundail kah stockis 9.85 :)
jx
Postitusi: 15
Liitunud: 22.03.2008 15:40
Asukoht: sulbi

Postitus Postitas jx »

kas elektrooniline ja mehaaniline sissepritse mängib turbo juures rolli ning kas sama mootorile bi- turbo tuleks kõne alla... teatavasti r6 väljalaske kolle jaguneb kaheks... samas jälle kui suurt rõhku tahab turbo et jõuaks ringi ajada...
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas ivar »

Üldiselt võib mõlemale jah vastata, aga kui paremaid/sisukamaid vastuseid tahad, siis esita konkreetsemaid küsimusi.

Edit: ok, küsin ise:).

Kas autol on originaalis meh. pritse? Kui ei, siis pole sellega mõtet jändama hakata. Keerulisem ja piiratud võimalustega.

Milleks biturbo? Keerukam ja kallim ehitada, suurt eelist ei ole.
jx
Postitusi: 15
Liitunud: 22.03.2008 15:40
Asukoht: sulbi

Postitus Postitas jx »

minu 85 aasta 520i on elektrooniline pritse ning kas siis ühest turbost peaks piisama kui kasutada audi s4 turbot...
Vasta