milliseid nõuanded? kuidas polti kinni keerata? Kui palju sa ise uurinud oled ja turbotamisest tead? (ära pane tähele kui veidi karmilt tuleb aga paraku keegi ei viitsi üldse ise uurida)
hannes...tule minu juuurest läbi, saad mingisuguse ettekujutuse vähemalt turbost ja kuidas süsteem välja peaks nägema...
sellekohta, palju 520 orig. sisu vastu peab jäin aga talle vastuse võlgu...
T25 turboga äkki ~0,5 bar`i ?
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
kui tegu m20b20 mootoriga siis pikka pidu ei ole sul vaja surve asta alla viia originaalis on 9,8:1 mis on liiga palju
selleks on võimalusi mitmeid:
paksem tihend
uued kolvid tellida
komp. erinevatest mootoritest mootor kokku m20b27 mingi variant on lühikese kepsuga
jne jne
Kõige lihtsam on otsi m20b25 mootor alates 87a sellel originaalis 8,8 surveaste mis madala rõhuga sõitmiseks käib küll. kuid mootorit on raske leida ja hinnad on 6000+eequ
ühesõnaga kui sul ca 15k vaba raha ei ole ja ise väga ei tea asjast siis unusta ära!!!
kas elektrooniline ja mehaaniline sissepritse mängib turbo juures rolli ning kas sama mootorile bi- turbo tuleks kõne alla... teatavasti r6 väljalaske kolle jaguneb kaheks... samas jälle kui suurt rõhku tahab turbo et jõuaks ringi ajada...