1. leht 1-st
Mis juhtub mootoris kui kaant õhemaks lihvida?
Postitatud: 28.08.2009 9:29
Postitas Rain573
Tekkis selline küsimus, et mis juhtub turbomootoris kui kaant lasta lihvida?
Surveaste tõuseb? Mis sellega siis veel kaasneb? Kas asjad lähevad sellega halvemaks või ei muutu suurt midagi?
Postitatud: 28.08.2009 9:56
Postitas Mihkel
Surveaste tõuseb, põlemiskambri kuju muutub.
Kokkuvõttes on suur tõenäosus, et detonatsiooni oht suureneb.
Üks asi on, kui vaja vaid sirgestamiseks kaant lihvida kümnendiku võrra, teine asi on mingil muul eesmärgil lihvida üle kümnendiku.
Postitatud: 28.08.2009 11:19
Postitas murjam
Kindlasti suureneb detonatsioonioht. Sama sisselaskerõhu ja pöörete juures võib mootori pöördemoment suureneda (that is a good thing

). 'Võib' kirjutasin seepärast, et põlemiskambri kuju muutumine võib surveastme tõusuga saavutatud kasuteguri lisa nullida või lausa negatiivseks muuta.
Ei pretendeeri absoluutsele tõele. Parandage, kui eksin.
Postitatud: 28.08.2009 11:40
Postitas Rain573
Mõtlesin, et kui lihvitakse sirgendamiseks.
Postitatud: 28.08.2009 11:50
Postitas murjam
Kui lihvida vähe ning tagada, et põlemiskambrisse ei jääks teravadi servi (võivad hakata hõõgsüüdet tekitama), siis kindlasti ei juhtu suurt midagi. Enda stock turbo mootoril pidin ploki konarustest jagu saamiseks seda lihvima (tõsi - põlemiskambri kuju sellega ei muutunud) niipalju, et varasem 8.5:1 surveaste on nüüdseks ~8.6:1 ja midagi halba sellest ei juhtunud.
Kõik oleneb muidugi konkreetsest mootorist ja sellest, kui palju maha võtta.
Postitatud: 28.08.2009 13:10
Postitas Astrona
Peale selle tuleb nukkvõll väntvõllile lähemale ja nuki ajastus muutub hilisemaks, mis peaks olema kasulik kõrgema pöörde jaoks - seda muidugi üsna vähe

Mul käis klapitööde käigus kaas ka lihvimisest, ja peale kirjutati 0.2 - mis peaks tõstama CR'i kah vist 0.2 punkti. Kunagi viisin ascona kaane freesimisse, et CR'i tõsta - treial ütles, et alla millimeetri ei saandki lasta, kuna oli juba nii kõver

. Kui aga kaas juba kõver olemise pärast maha keeratakse, võivad need vahed olla veel suuremad.
Postitatud: 28.08.2009 17:01
Postitas Rain573
No selge!!! Äitähh neile kes viitsisid vastata, ma nüüd jälle natuke targem

Postitatud: 06.10.2009 22:57
Postitas kilplane
kas seda surveaste vahet ei saa parandada paksema tihendiga? olen netist leidnud mingeid paksemaid~2mm tihendeid jne...
Postitatud: 06.10.2009 23:09
Postitas Mardo
saab küll
Postitatud: 08.04.2010 1:59
Postitas kilplane
Kui nüüd kaanelt ja plokilt kokku on maha võetud 0,6 mm CA18DET mootorilt, kas siis originaal tihendiga veab välja? mida arvate kui panna 2 tihendit?
Postitatud: 08.04.2010 19:02
Postitas zoom1
Kahte tihendit ära kindlasti kasuta. Selle jaoks on meil olemas cometic 1,9mm tihend, mis langetab su surveastme jälle orig. piiridesse.