1. leht 4-st

One Mile Challenge 2009 - 30. Mai

Postitatud: 07.05.2009 0:40
Postitas indro
Aeg on käes, registreerimine võistlusele One Mile Challenge 2009 on avatud.

Kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.onemile.ee/

Võistlusjuhend: EAL reg. nr. 75/D

Pilt

Postitatud: 07.05.2009 13:32
Postitas RFL
Juhendis selline punkt:
4. Tehnilises kontrollis kontrollitakse muuhulgas roolimehhanismi, pidureid, rehve, vedrustust, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust ning keredetailide kinnitusi. Kuna kontroll teostatakse välitingimustes ja ilma eriseadmeteta, siis on sellise kontrolli ulatus ja efektiivsus piiratud. Seetõttu on võistleja kohustus vahetult enne võistlust korraldada auto ülevaatus vastavat sisseseadet omavas autoremondiettevõttes või ametlikus ülevaatuspunktis.

Kas tõesti on selline kohustus? Võiks veidi täpsustada

Postitatud: 07.05.2009 14:40
Postitas indro
Keegi mingit paberit selle kontrolli kohta nõudma ei hakka, kui sa seda mõtlesid. See kontroll on ohutuse mõttes ja ikka selleks, et sinul oleks oma autoga ohutu sõita.
RFL kirjutas:Juhendis selline punkt:
4. Tehnilises kontrollis kontrollitakse muuhulgas roolimehhanismi, pidureid, rehve, vedrustust, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust ning keredetailide kinnitusi. Kuna kontroll teostatakse välitingimustes ja ilma eriseadmeteta, siis on sellise kontrolli ulatus ja efektiivsus piiratud. Seetõttu on võistleja kohustus vahetult enne võistlust korraldada auto ülevaatus vastavat sisseseadet omavas autoremondiettevõttes või ametlikus ülevaatuspunktis.

Kas tõesti on selline kohustus? Võiks veidi täpsustada

Postitatud: 07.05.2009 14:52
Postitas Ragnar
Pigem on see siis soovituslik ja võistleja enda hingerahu tagamiseks. Niikuinii vastutab võistleja saba ja karvadega kui publikusse lendab või midagi sõidu ajal väga valesti läheb.

Postitatud: 07.05.2009 18:32
Postitas umka
Registreerisin ennast :roll:

Postitatud: 13.05.2009 22:28
Postitas ahto10
Nagu ma aru saan siis ilma ÜV-ta peale ei saa?

Postitatud: 13.05.2009 22:44
Postitas indro
Kui pole ei riiklikku ega BHRA ülevaatust, siis ei saa jah.
ahto10 kirjutas:Nagu ma aru saan siis ilma ÜV-ta peale ei saa?

Postitatud: 14.05.2009 6:44
Postitas umka
see on kull huvitav, paljudel autod nii ara tuunitud et ei saa aru kuidas nad labivad/labisid UV :roll:
Aga BHRA seda nouab :lol:

Postitatud: 14.05.2009 12:33
Postitas ahto10
Huvitav kump on ohtlikum kas ostetud ülevaatus või siis võistlusel kohapeal ülevaadatud autod....

Postitatud: 14.05.2009 15:40
Postitas indro
Ega riikliku või bhra ülevaatuse olemasolu vabasta kedagi tehnilisest kontrollist.
Kõige ohtlikumad on võistlejad keda reeglid ei huvita ja kes üritavad neist mööda minna.
ahto10 kirjutas:Huvitav kump on ohtlikum kas ostetud ülevaatus või siis võistlusel kohapeal ülevaadatud autod....

Postitatud: 14.05.2009 16:03
Postitas ahto10
Ma ei ürita reeglitest ümber minna aga arusaamatuks jääb see mis vahe on sellel kas bhra käib ringi ümber auto ja paneb kleepsu peale või tehakse seda enne võistlust seal samas kohapeal mõne pädeva inimene...

Postitatud: 18.05.2009 13:04
Postitas umka
Kolmeliikmeline kamp käib auto ümber, vaatab kas rehvid on korralikud, ka s pidurid olemas :-D , et midagi ei tilguks jne. ja kui kõik on korras panevad sulle kleepsu klaasi peale.

P.S.
Riiklik tehh. ülevaatus üldse suur pask, mis nad seal reaalsed vaatavad. Inimesed kes võistlevad teavad palju paremini et autoga peab kõik korras olema, sellest sõltub nende tervis ja elu. Kas näiteks heitgaasi normi ületamine on väga ohtlik asi??? :lol:

Postitatud: 18.05.2009 13:44
Postitas indro
Ma ei saa nüüd hästi probleemist aru, koduleheküljel on reeglid olemas ja kelle auto nendele ei vasta, see lihtsalt võistlema ei pääse.
Sellest aastast on reeglid karmimad ja lubavad korraldajal vajadusel rakendada alljärgnevat:

Korraldajal on õigus starti mitte lubada autosid, mis vastavad kõikidele käeolevas juhendis esitatud nõuetele, kuid pole korraldaja hinnangul turvalised. Eelkõige see puudutab juhtumeid, kus ümberehituste tulemusena on oluliselt suurenenud auto maksimaalkiirus, kuid samaväärselt pole parendatud auto pidureid, vedrustust, juhitavust, turvastruktuure jne. Ümberehitatud autode puhul on tungivalt soovitav paigaldada autosse täiendav turvastruktuur (turvakaar, turvapuur) koos sertifitseeritud 5 või 6 punkti turvavöödega.

Postitatud: 20.05.2009 1:04
Postitas IvarR
Mis on rootormootori koefitsent miilisõidu puhul?
1308cm³ on töömahuks passis + turbo kuhu klassi läheb?

IvarR

Postitatud: 20.05.2009 7:29
Postitas Raceboy
Tavaliselt tähendab rootor+turbo korrutamist koefitsendiga 3,4.