Juhendis selline punkt:
4. Tehnilises kontrollis kontrollitakse muuhulgas roolimehhanismi, pidureid, rehve, vedrustust, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust ning keredetailide kinnitusi. Kuna kontroll teostatakse välitingimustes ja ilma eriseadmeteta, siis on sellise kontrolli ulatus ja efektiivsus piiratud. Seetõttu on võistleja kohustus vahetult enne võistlust korraldada auto ülevaatus vastavat sisseseadet omavas autoremondiettevõttes või ametlikus ülevaatuspunktis.
Kas tõesti on selline kohustus? Võiks veidi täpsustada
Keegi mingit paberit selle kontrolli kohta nõudma ei hakka, kui sa seda mõtlesid. See kontroll on ohutuse mõttes ja ikka selleks, et sinul oleks oma autoga ohutu sõita.
RFL kirjutas:Juhendis selline punkt:
4. Tehnilises kontrollis kontrollitakse muuhulgas roolimehhanismi, pidureid, rehve, vedrustust, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust ning keredetailide kinnitusi. Kuna kontroll teostatakse välitingimustes ja ilma eriseadmeteta, siis on sellise kontrolli ulatus ja efektiivsus piiratud. Seetõttu on võistleja kohustus vahetult enne võistlust korraldada auto ülevaatus vastavat sisseseadet omavas autoremondiettevõttes või ametlikus ülevaatuspunktis.
Kas tõesti on selline kohustus? Võiks veidi täpsustada
Viimati muutis indro, 07.05.2009 15:41, muudetud 1 kord kokku.
Pigem on see siis soovituslik ja võistleja enda hingerahu tagamiseks. Niikuinii vastutab võistleja saba ja karvadega kui publikusse lendab või midagi sõidu ajal väga valesti läheb.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ega riikliku või bhra ülevaatuse olemasolu vabasta kedagi tehnilisest kontrollist.
Kõige ohtlikumad on võistlejad keda reeglid ei huvita ja kes üritavad neist mööda minna.
ahto10 kirjutas:Huvitav kump on ohtlikum kas ostetud ülevaatus või siis võistlusel kohapeal ülevaadatud autod....
Ma ei ürita reeglitest ümber minna aga arusaamatuks jääb see mis vahe on sellel kas bhra käib ringi ümber auto ja paneb kleepsu peale või tehakse seda enne võistlust seal samas kohapeal mõne pädeva inimene...
Kolmeliikmeline kamp käib auto ümber, vaatab kas rehvid on korralikud, ka s pidurid olemas , et midagi ei tilguks jne. ja kui kõik on korras panevad sulle kleepsu klaasi peale.
P.S.
Riiklik tehh. ülevaatus üldse suur pask, mis nad seal reaalsed vaatavad. Inimesed kes võistlevad teavad palju paremini et autoga peab kõik korras olema, sellest sõltub nende tervis ja elu. Kas näiteks heitgaasi normi ületamine on väga ohtlik asi???
Honda Civic Coupe 1.6T VTEC
[color=cyan]Powered by Honda-Racing![/color] www.honda-tuning.org
225HP/305Nm
Ma ei saa nüüd hästi probleemist aru, koduleheküljel on reeglid olemas ja kelle auto nendele ei vasta, see lihtsalt võistlema ei pääse.
Sellest aastast on reeglid karmimad ja lubavad korraldajal vajadusel rakendada alljärgnevat:
Korraldajal on õigus starti mitte lubada autosid, mis vastavad kõikidele käeolevas juhendis esitatud nõuetele, kuid pole korraldaja hinnangul turvalised. Eelkõige see puudutab juhtumeid, kus ümberehituste tulemusena on oluliselt suurenenud auto maksimaalkiirus, kuid samaväärselt pole parendatud auto pidureid, vedrustust, juhitavust, turvastruktuure jne. Ümberehitatud autode puhul on tungivalt soovitav paigaldada autosse täiendav turvastruktuur (turvakaar, turvapuur) koos sertifitseeritud 5 või 6 punkti turvavöödega.