Opel Ascona C 1.6S 83 a 66 kW
Postitatud: 18.04.2009 1:33
Tere turboteemalised
Oli vedelemas selline isend ja nii see alguse sai.Hetkel plaanidest niipalju, et kas jääda originaal mootori juurde nii mootoriploki mõistes või minna C20 NE peale.Kuna originaalil on sis karburaator ja sinna turbo aretamine on raketiteadus omaette, kaalun seda NE mõtet siin.
Panin ka mõned pildid.
Mootori seisukorrast.Viimati ülevaatusel mõõdetud Co oli olematu.Küünal (Denso)on ilus pruun ,kuiv.Mootor ise läheb pöördesse väga hästi aga kui panin nn hõõguva tosooli sisse ja lekke avastasin sis oli selge et lahti tuleb võtta asi-plokikaanetihend jookseb.Selle sama tosooliga saab ka uurida hülsipinda mida palja silmaga nagu ei pruugi hästi näha.Aurutamise meetodil sis.
Sisu 79.99 KC STD kolvid, saaled, keps GM mingi number ei ole käepärast.Väntvõll nn ei ole künnivagusi täis.Sis hülsil-kulumisrant on.Üritan ära mõõta hülsi ellipsi.Sis vaatab, mis edasi saama hakkab selle plokiga üldse.Käigukast F16 4 käiku.Mootoris on näha ka veel õli põlenud kord mis on nagu karus.tt must.
Kerest
Esitiivad vahetada, tagatiib juhipoolne vahetada, tagapõll.Suurem keevitustöö tagumiste poolraamide asendamine uute vastu.Ja põhja alt bensiinipaak pagassi nn korvi.Iseasi kas bensiinipaagi tõstmine on mõistlik tegu.Siit sealt kohendamist esialgu.
Veermik.Uus: amort, puksid, laagrid, pidurisilindrid, vardad, piduritorud,
käsipiduritross, piduriklotsid, voolikud, rooliotsad, alumised sarniirid
Eesmärk ei ole kiirenduspüssi teha aga võiks olla ergem ja metallipressi alla ka ei tahaks nagu saata.
Kes rohkem mõõte tahab uurida www.autoosad.ee
Ja isendist endast pilte.Ja üks pilt on selline, ma ise usun et ei ole väga paha mõte sellise toorikuga tegeleda.
http://www.foto24.ee/album/45192
Oli vedelemas selline isend ja nii see alguse sai.Hetkel plaanidest niipalju, et kas jääda originaal mootori juurde nii mootoriploki mõistes või minna C20 NE peale.Kuna originaalil on sis karburaator ja sinna turbo aretamine on raketiteadus omaette, kaalun seda NE mõtet siin.
Panin ka mõned pildid.
Mootori seisukorrast.Viimati ülevaatusel mõõdetud Co oli olematu.Küünal (Denso)on ilus pruun ,kuiv.Mootor ise läheb pöördesse väga hästi aga kui panin nn hõõguva tosooli sisse ja lekke avastasin sis oli selge et lahti tuleb võtta asi-plokikaanetihend jookseb.Selle sama tosooliga saab ka uurida hülsipinda mida palja silmaga nagu ei pruugi hästi näha.Aurutamise meetodil sis.
Sisu 79.99 KC STD kolvid, saaled, keps GM mingi number ei ole käepärast.Väntvõll nn ei ole künnivagusi täis.Sis hülsil-kulumisrant on.Üritan ära mõõta hülsi ellipsi.Sis vaatab, mis edasi saama hakkab selle plokiga üldse.Käigukast F16 4 käiku.Mootoris on näha ka veel õli põlenud kord mis on nagu karus.tt must.
Kerest
Esitiivad vahetada, tagatiib juhipoolne vahetada, tagapõll.Suurem keevitustöö tagumiste poolraamide asendamine uute vastu.Ja põhja alt bensiinipaak pagassi nn korvi.Iseasi kas bensiinipaagi tõstmine on mõistlik tegu.Siit sealt kohendamist esialgu.
Veermik.Uus: amort, puksid, laagrid, pidurisilindrid, vardad, piduritorud,
käsipiduritross, piduriklotsid, voolikud, rooliotsad, alumised sarniirid
Eesmärk ei ole kiirenduspüssi teha aga võiks olla ergem ja metallipressi alla ka ei tahaks nagu saata.
Kes rohkem mõõte tahab uurida www.autoosad.ee
Ja isendist endast pilte.Ja üks pilt on selline, ma ise usun et ei ole väga paha mõte sellise toorikuga tegeleda.
http://www.foto24.ee/album/45192