Opel Ascona C 1.6S 83 a 66 kW

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Opel Ascona C 1.6S 83 a 66 kW

Postitus Postitas Sportlane »

Tere turboteemalised
Oli vedelemas selline isend ja nii see alguse sai.Hetkel plaanidest niipalju, et kas jääda originaal mootori juurde nii mootoriploki mõistes või minna C20 NE peale.Kuna originaalil on sis karburaator ja sinna turbo aretamine on raketiteadus omaette, kaalun seda NE mõtet siin.
Panin ka mõned pildid.
Mootori seisukorrast.Viimati ülevaatusel mõõdetud Co oli olematu.Küünal (Denso)on ilus pruun ,kuiv.Mootor ise läheb pöördesse väga hästi aga kui panin nn hõõguva tosooli sisse ja lekke avastasin sis oli selge et lahti tuleb võtta asi-plokikaanetihend jookseb.Selle sama tosooliga saab ka uurida hülsipinda mida palja silmaga nagu ei pruugi hästi näha.Aurutamise meetodil sis.
Sisu 79.99 KC STD kolvid, saaled, keps GM mingi number ei ole käepärast.Väntvõll nn ei ole künnivagusi täis.Sis hülsil-kulumisrant on.Üritan ära mõõta hülsi ellipsi.Sis vaatab, mis edasi saama hakkab selle plokiga üldse.Käigukast F16 4 käiku.Mootoris on näha ka veel õli põlenud kord mis on nagu karus.tt must.
Kerest
Esitiivad vahetada, tagatiib juhipoolne vahetada, tagapõll.Suurem keevitustöö tagumiste poolraamide asendamine uute vastu.Ja põhja alt bensiinipaak pagassi nn korvi.Iseasi kas bensiinipaagi tõstmine on mõistlik tegu.Siit sealt kohendamist esialgu.
Veermik.Uus: amort, puksid, laagrid, pidurisilindrid, vardad, piduritorud,
käsipiduritross, piduriklotsid, voolikud, rooliotsad, alumised sarniirid
Eesmärk ei ole kiirenduspüssi teha aga võiks olla ergem ja metallipressi alla ka ei tahaks nagu saata.

Kes rohkem mõõte tahab uurida www.autoosad.ee

Ja isendist endast pilte.Ja üks pilt on selline, ma ise usun et ei ole väga paha mõte sellise toorikuga tegeleda.


http://www.foto24.ee/album/45192
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Pane esialgu c20xe peale 1.6 kõrval tundub see juba rakett,ja kui hiljem vöheks jääb siis on väga lihtne xe turbotada.....
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Töös

Postitus Postitas Sportlane »

Kontrollimisel
Viimati muutis Sportlane, 24.04.2009 16:02, muudetud 1 kord kokku.
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Karbraatorid

Postitus Postitas Sportlane »

Ei mõtle nende peale hetkel
Viimati muutis Sportlane, 24.04.2009 16:03, muudetud 1 kord kokku.
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Korralik töö

Postitus Postitas Sportlane »

Väike näide sellest mida saab nimetada nimega
Viimati muutis Sportlane, 23.04.2009 19:09, muudetud 1 kord kokku.
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Sportlane »

Vasta