1. leht 2-st
K: audi 4,2 supercharger???
Postitatud: 06.04.2009 21:13
Postitas sniff21
küsimius selline et milline supercharger oleks parim audi 4,2 v8 220 kw mootorile ja millised pihustid oleksid parimad.
Postitatud: 20.04.2009 18:22
Postitas Waixu123
Tervitused,
Huvitab sama asi. audi s6 4,2 c4 6k. manuaal.
Hetkel on silma jäänud eaton m112.
Kas keegi teab kust saada seda kasutatult või kit- ina?
nt. mõni USA lehekülg.
Postitatud: 20.04.2009 19:29
Postitas topgear
jaaguari kompressor
eaton m112
XJRil on 269kw, X type Ril on 291kw
Postitatud: 20.04.2009 19:42
Postitas topgear
mersu AMG kompressor

Postitatud: 20.04.2009 20:02
Postitas hents99
Mul ka Jaguari M112 müügis. Kes tahab, see otsib.
Postitatud: 20.04.2009 20:09
Postitas Waixu123
hents99 kirjutas:Mul ka Jaguari M112 müügis. Kes tahab, see otsib.
Sul on see vist tartus? 4,2 jaguari oma.
tea kas see audile sobib?
Pidin sulle homme helistama

Postitatud: 20.04.2009 20:11
Postitas hents99
Bolt-on vist ei sobi ükski. Minul on ta 4.2 mersu mootorile, suhtkoht bolt-on.
Postitatud: 20.04.2009 20:14
Postitas Waixu123
Huvitav kas m90 või mp90 4,2- le ka sobivad?
Manualis on kirjas, et 3,5- 5 l.
Postitatud: 20.04.2009 20:26
Postitas Raceboy
Väikesed on, need on praktikas väikesed isegi Porsche 3.6l bokser-6 jaoks.
Postitatud: 20.04.2009 22:23
Postitas Waixu123
http://suxelike.multiply.com/photos/album/4/s4_mootor#1[/img]
kui aretada sinna põlv ja teha bolt on alus, siis saaks mp112 vist sellest otsast paikka.
mõõdud on netis ka täitsa olemas.
http://www.capa.com.au/eaton_mp112_4th.htm
Postitatud: 21.04.2009 13:03
Postitas sniff21
Postitatud: 21.04.2009 13:48
Postitas Joel
M112 ei pea ju ilmtingimata silindriridade vahele istutama. Pealegi kui originaalsisselaskekollektorile ta veel otsa istutada, siis tuleb kapotti korralik auk sisse lõigata. Kompressor võib täitsa vabalt ka mootori küljepeale olla paigaldatud.
Vortechi ja Paxtoni osas - tsentrifugaalkompressorid on väga kallid ja omavad tuntavat efekti pööretevahemiku ülemises otsas. Kui juba tsentrifugaali teed minna, siis mina kasutaks Audi V8 küljes
Rotrex C38 kompressorit, mille planetaarajam kindlustab mõningase boosti ka madalatel pööretel, pärssimata oluliselt ülemist otsa.
Ma soovitaksin ülelaadehuvilistel eneseharimiseks lugeda näiteks seda artiklit ->
http://www.tqhq.ee/dir.php?id=163. Eaton M112 on põhimõtteliselt Roots. Lisaks soovitaksin veel youtubest vaadata videosid Eatoni ja nt Kenne Bell'i või Lysholm'i topeltkruvikompressoritega edasiaidatud autodest - need kompressorid teevad päris omapärast häält, mis paljudele inimestele tugevalt vastukarva käib...
Postitatud: 21.04.2009 20:18
Postitas AndresZ
TERE
Ise kasutan sellist Vortechi kompressorit
http://www.capa.com.au/vortech_v1t.htm
Soovitan soojalt

Asi lihtne mootori kõrvale monteerida ja rihmaga ülekanne. Ebays saab suht ok hinnaga ( umbes 1000$) korraliku asja.
Ainuke asi selles, et rootskompressoriga saad juba madalamal pöördel maximum väände kätte. Minul maximumvääne 4400rpm.
Postitatud: 21.04.2009 21:42
Postitas Waixu123
[quote="Joel"] Kui juba tsentrifugaali teed minna, siis mina kasutaks Audi V8 küljes
Rotrex C38 kompressorit, mille planetaarajam kindlustab mõningase boosti ka madalatel pööretel, pärssimata oluliselt ülemist otsa.
quote]
Lugesin artikli läbi. Graafiku poolest meeldis kõige rohkem twin screw kompressor, siis roots. Annavad jõudu juurde juba madalatel põõretel. Roots kompressori miinus oli jõu vähenemine peale 5000 rpm.
Tulles tagasi Eaton m112 ja eaton mp112 juurde, siis need peaksid olema twin screw kompressorid.
Kompressori peab, jah, paigaldama mootori kõrvale.
Kas sellist topelt rullikut, mis läheb väntvõlli otsa on kuskil müügis ka või saab need ka ise kokku keevitada ( teine rullik on olemas)?
Millest peaks olema torustik, mis läheb kompressorist mootorisse ja kui suurt rõhku kompressor toodab?
Kuidas lahendada mootori ülekuumenemise probleem?
Postitatud: 21.04.2009 21:46
Postitas Waixu123
Tsentrifugaal on vist sarnane turbole. Jõud kasvab koos põõretega. (graafiku järgi). Ei ole päris kindel kas graafikust õigesti aru sain.