Probleem 4g63T tyhikäik ja segu
Probleem 4g63T tyhikäik ja segu
http://toru.ee/view/2a7619b3e21c
http://toru.ee/view/b3fc2b70280a
Mure siis järgmine. Esitex tyhikäiguga probleeme. Kui keerata pöörded 750 peale siis ei kannata linnas sõita, kuna sureb välja, kui jalg gaasilt vabastada. Seejärel keeran pöörded yle tuhande ja siis asi ok, enam välja linnas ei sure. Segulkellal kah mõnikord jooksevad tuled normaalselt mõnikord seisavad v liiguvad aeglaselt(pole korrapära asjas). Kui aga kohapeal hoida umbes 1500 pööret yhtlaselt siis akkab segu jälle imelikult käima(videole seekord ei jäänud a tglt kõiguvad ka pöörded yles/alla 500 pööret umbes).
Teine asi on maantel. Kiirendades ei läe segu mitte roheliseks vaid punasex ja kaob yldse ä(videol näha) vahest aga ok. Nyyd siis kysimus, et millest need asjad põhjustatud. Kõik vaakumid on uued pandud, tihendid uued ja kontrollitud(sisselaskes), Gaasiklapp puhastatud, tyhikäigu mootor kontrollitud, tyhikäigu positsiooni andur kontrollitud ja paigas, nuka andur kontrollitud, temp andur uus, Lamda sygisel vahetatud (kahtlus siiski, et võib olla jälle läbi) a kuidas õige ja kindel viis kontrollida on? EGR plokitud. Pikk jutt, keeruline jutt a ehk on kellegil mõtteid?
http://toru.ee/view/b3fc2b70280a
Mure siis järgmine. Esitex tyhikäiguga probleeme. Kui keerata pöörded 750 peale siis ei kannata linnas sõita, kuna sureb välja, kui jalg gaasilt vabastada. Seejärel keeran pöörded yle tuhande ja siis asi ok, enam välja linnas ei sure. Segulkellal kah mõnikord jooksevad tuled normaalselt mõnikord seisavad v liiguvad aeglaselt(pole korrapära asjas). Kui aga kohapeal hoida umbes 1500 pööret yhtlaselt siis akkab segu jälle imelikult käima(videole seekord ei jäänud a tglt kõiguvad ka pöörded yles/alla 500 pööret umbes).
Teine asi on maantel. Kiirendades ei läe segu mitte roheliseks vaid punasex ja kaob yldse ä(videol näha) vahest aga ok. Nyyd siis kysimus, et millest need asjad põhjustatud. Kõik vaakumid on uued pandud, tihendid uued ja kontrollitud(sisselaskes), Gaasiklapp puhastatud, tyhikäigu mootor kontrollitud, tyhikäigu positsiooni andur kontrollitud ja paigas, nuka andur kontrollitud, temp andur uus, Lamda sygisel vahetatud (kahtlus siiski, et võib olla jälle läbi) a kuidas õige ja kindel viis kontrollida on? EGR plokitud. Pikk jutt, keeruline jutt a ehk on kellegil mõtteid?
hei,
Panin tähele videos, et mainisid süüte keeramist varajasemaks. Pane esimese asjana süüde -5 kraadi BDCT.
Kontrolli seda, et iga kord, kui sa jala gaasi pealt maha lased, siis drosselklapp läheb täiesti kinni ja vastu idle switchi. (Omal olnud sellega probleem)
1G'l oli mäletamist mööda drosselklapi andur ja tühikäigu lüliti eraldi.
VFAQ peaks olema ka õpetus, kuidas kontrollida drosselklapi andurit multimeetriga. Tee seda.
Lambda anduriga proovi nii, et ühenda ta järelt ära. Originaal pistik peaks olema mingi meetri kaugusel termostaadi all peidus. Aju peaks automaatselt lükkama segu kangeks. Vaata, kas siis tühikäik paraneb või läheb hullemaks.
Üks mõte on veel MAF. Ma saaks sulle 2G maf'i laenata, aga seda on veits tülikas sinna järgi panna, pistikud ei klapi, aga võimalik on.
Kui vähegi rahakott kannatab, siis saada see narrowband kus see ja teine ja pane wideband, läheb pilt märksa selgemaks.
Panin tähele videos, et mainisid süüte keeramist varajasemaks. Pane esimese asjana süüde -5 kraadi BDCT.
Kontrolli seda, et iga kord, kui sa jala gaasi pealt maha lased, siis drosselklapp läheb täiesti kinni ja vastu idle switchi. (Omal olnud sellega probleem)
1G'l oli mäletamist mööda drosselklapi andur ja tühikäigu lüliti eraldi.
VFAQ peaks olema ka õpetus, kuidas kontrollida drosselklapi andurit multimeetriga. Tee seda.
Lambda anduriga proovi nii, et ühenda ta järelt ära. Originaal pistik peaks olema mingi meetri kaugusel termostaadi all peidus. Aju peaks automaatselt lükkama segu kangeks. Vaata, kas siis tühikäik paraneb või läheb hullemaks.
Üks mõte on veel MAF. Ma saaks sulle 2G maf'i laenata, aga seda on veits tülikas sinna järgi panna, pistikud ei klapi, aga võimalik on.
Kui vähegi rahakott kannatab, siis saada see narrowband kus see ja teine ja pane wideband, läheb pilt märksa selgemaks.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Said jagu probleemist? Tuli meelde, et endal põhjustas vigane FPR päris palju probleeme, kas oled kütuse rõhku koormuse all kontrollinud?cartman kirjutas:Mul 3 1g õhulugejat , kõiki proovitud, ei muutu(kahtlane et 3tk on õhtal. Syyde on õige, tyhikäigu mootor kontrollitud, gaasiklapi mõlemad anduri kontrollitud ja paika pandud. Htekel jh lamda veel lahtnie, ex proovin seda varjanti.
Kui sa tallinnas ringi sõidad, siis võime korra kokku saada, ehk koha peal tuleb paremaid mõtteid. Viimane variant on Ranno poole pöörduda.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Drosselklapi võll on tuntud lekke koht, sinna pead vase servaga tihendid hankima, kui tahad pidama saada. Samas, sealt ei saa nii palju lekkida, et see mootori töös niimoodi kajastuks.
Turbo juurest kuskilt? Pane seebivett, kui üles ei leia. Üldiselt päris pidama saada on väga raske, pigem tuleb osata hinnata, kui kiiresti rõhk langeb testi ajal.
Turbo juurest kuskilt? Pane seebivett, kui üles ei leia. Üldiselt päris pidama saada on väga raske, pigem tuleb osata hinnata, kui kiiresti rõhk langeb testi ajal.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Pigem mitte. Tühikäiku väiksed lekked ei mõjuta. Tuleta meelde kui "õhukindlad" vabalthingavate sisselaskesüsteemid on
Mis tühikäigumootori mähiste takistused olid? Kui mai eksi, siis pidid kõik 4 mähist ca 38oomi olema.
Külm osa saab ainult 2 kohast lekkida ja ühe otsa küljes nendest on tavaliselt rõhutesti jaoks tehtud nn agregaat, teise otsa küljes on see 90 kraadine flants koos metall tihendiga, kust vahelt vaevalt läbi tuleb.
Mingi osa läheb ka läbi puksi õlituskanalisse, eriti külma turboga. Õlikork maas on karterist kerget mulinat kuulda, see on normaalne.

Külm osa saab ainult 2 kohast lekkida ja ühe otsa küljes nendest on tavaliselt rõhutesti jaoks tehtud nn agregaat, teise otsa küljes on see 90 kraadine flants koos metall tihendiga, kust vahelt vaevalt läbi tuleb.
Mingi osa läheb ka läbi puksi õlituskanalisse, eriti külma turboga. Õlikork maas on karterist kerget mulinat kuulda, see on normaalne.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies