1. leht 1-st

Uus S-Nissan on sündinud...

Postitatud: 12.03.2009 22:15
Postitas Taavi
... ja ta nimi on Hyundai :)

2.0T Genesis RWD Coupe on juba tootmises, aga tulemas on veel eriti vahva verisoon:

2010 Hyundai Genesis Coupe R-Spec
Pilt
Pilt

starting price of $23,750
210-horsepower 2.0-liter turbocharged 4-cylinder

The R-Spec will take its mechanicals from the 2.0T Track, making it turn, brake and handle better, though certainly ride harder, than other models. The hydraulic steering will be quicker. Brembo brakes will do the stopping, with 13.4-inch front and 13-inch rear ventilated rotors and red 4-piston calipers at each corner. The racetrack-tuned suspension will feature higher-rate coil springs, firmer shock absorbers, an additional front strut brace and thicker front and rear stabilizer bars (25 mm front and 22 mm rear). The tires will be summer performance Bridgestone Potenzas, P225/40YR19 up front and P245/40YR19 at the rear, on gunmetal-finish alloy wheels. A Torsen limited-slip differential will also be standard.

To reduce weight and price, the R-Spec will not have several of the features of the Track or even the base model. Compared to the base model, the R-Spec will lack automatic headlights, cruise control, a trip computer, chrome interior accents, steering-wheel audio controls and a Bluetooth hands-free cell phone link.

R-Spec will come only with a 6-speed manual transmission.

Kas Euroopasse ka tuleb ja mis hinnaga seda veel ei kirjutata.

Postitatud: 12.03.2009 22:23
Postitas JDM-San
Kui palju kaalub? Tundub üsna lahmakas olevat.

Postitatud: 12.03.2009 22:36
Postitas Siim
Nissan võiks siiski S16 peale mõtlema hakata. :)

Postitatud: 12.03.2009 23:03
Postitas Maik
Ma ei saa absull aru mis mõttega teha turbo + 2.0l = 200hp, kui tehakse mudel mudelisse (sub/evo) sama litraasiga 200+ kw autosid tehaste poolt ? Tundub raiskamisena....

Postitatud: 12.03.2009 23:45
Postitas c20xe
Kui ma väga mööda ei pane, siis algselt plaaniti aistevahele üldse V8 torgata.

Postitatud: 13.03.2009 10:27
Postitas Taavi
Ainuke miinus ongi tõesti tühimass - ca 1540kg. 210hp on sellepärast, et samal kerel on ka olemas ka 3.8 V6 310hj. Eks tuunijatele jääbki rõõm sellest 2.0T mootorist mõõdukate modidega 200+kw kätte saada.

Postitatud: 13.03.2009 12:10
Postitas Ragnar
Tundub ainuke mõistlik sportlik auto olevat mis hetkel tootmises. Pean just silmas mootori ja rwd kombot. Nissani Z seeria autod nii, et eruta kuna neil on suhteliselt suur tühimass ja puuduv turbomootor.

Postitatud: 13.03.2009 13:02
Postitas JDM-San
Z kaalub vähem.

Postitatud: 13.03.2009 13:08
Postitas Ragnar
JDM-San kirjutas:Z kaalub vähem.
Hehe :) Euro mudelid peaksid olema 1550kg kupee ja 1638kg cabrio kui Fakto kodukal õiged numbrid on. Sellegipoolest my bad, sest mul oli meelde jäänud, et Z kaalub rohkem.

Postitatud: 13.03.2009 20:15
Postitas Gert001
Antud mudel on ammugi tootmises mõlema jõuallikaga. 3.6 meeldis 2.0T-st kordades rohkem. Turboka jaoks paistis veidi umane olevat. Kuid hyundai on hyundai...

Postitatud: 13.03.2009 20:48
Postitas silvia