Uus S-Nissan on sündinud...

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Uus S-Nissan on sündinud...

Postitus Postitas Taavi »

... ja ta nimi on Hyundai :)

2.0T Genesis RWD Coupe on juba tootmises, aga tulemas on veel eriti vahva verisoon:

2010 Hyundai Genesis Coupe R-Spec
Pilt
Pilt

starting price of $23,750
210-horsepower 2.0-liter turbocharged 4-cylinder

The R-Spec will take its mechanicals from the 2.0T Track, making it turn, brake and handle better, though certainly ride harder, than other models. The hydraulic steering will be quicker. Brembo brakes will do the stopping, with 13.4-inch front and 13-inch rear ventilated rotors and red 4-piston calipers at each corner. The racetrack-tuned suspension will feature higher-rate coil springs, firmer shock absorbers, an additional front strut brace and thicker front and rear stabilizer bars (25 mm front and 22 mm rear). The tires will be summer performance Bridgestone Potenzas, P225/40YR19 up front and P245/40YR19 at the rear, on gunmetal-finish alloy wheels. A Torsen limited-slip differential will also be standard.

To reduce weight and price, the R-Spec will not have several of the features of the Track or even the base model. Compared to the base model, the R-Spec will lack automatic headlights, cruise control, a trip computer, chrome interior accents, steering-wheel audio controls and a Bluetooth hands-free cell phone link.

R-Spec will come only with a 6-speed manual transmission.

Kas Euroopasse ka tuleb ja mis hinnaga seda veel ei kirjutata.
JDM-San
Postitusi: 60
Liitunud: 10.01.2006 11:49

Postitus Postitas JDM-San »

Kui palju kaalub? Tundub üsna lahmakas olevat.
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Nissan võiks siiski S16 peale mõtlema hakata. :)
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

Ma ei saa absull aru mis mõttega teha turbo + 2.0l = 200hp, kui tehakse mudel mudelisse (sub/evo) sama litraasiga 200+ kw autosid tehaste poolt ? Tundub raiskamisena....
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
c20xe
Postitusi: 45
Liitunud: 06.04.2008 16:46

Postitus Postitas c20xe »

Kui ma väga mööda ei pane, siis algselt plaaniti aistevahele üldse V8 torgata.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Ainuke miinus ongi tõesti tühimass - ca 1540kg. 210hp on sellepärast, et samal kerel on ka olemas ka 3.8 V6 310hj. Eks tuunijatele jääbki rõõm sellest 2.0T mootorist mõõdukate modidega 200+kw kätte saada.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Tundub ainuke mõistlik sportlik auto olevat mis hetkel tootmises. Pean just silmas mootori ja rwd kombot. Nissani Z seeria autod nii, et eruta kuna neil on suhteliselt suur tühimass ja puuduv turbomootor.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
JDM-San
Postitusi: 60
Liitunud: 10.01.2006 11:49

Postitus Postitas JDM-San »

Z kaalub vähem.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

JDM-San kirjutas:Z kaalub vähem.
Hehe :) Euro mudelid peaksid olema 1550kg kupee ja 1638kg cabrio kui Fakto kodukal õiged numbrid on. Sellegipoolest my bad, sest mul oli meelde jäänud, et Z kaalub rohkem.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Gert001
Postitusi: 58
Liitunud: 22.02.2007 17:34
Asukoht: Jõhvi
Kontakt:

Postitus Postitas Gert001 »

Antud mudel on ammugi tootmises mõlema jõuallikaga. 3.6 meeldis 2.0T-st kordades rohkem. Turboka jaoks paistis veidi umane olevat. Kuid hyundai on hyundai...
b3 > s13 > A8 3.7 > A8 2.5d > S4 2.7bit > A8 4.2 > S8 4.2 > A8 Lang> s13 > E270d > e65 3.6 > A6 2.0d > e60 3.0d > e65 3.0d > e65 3.0d Individual > s14 > W220 > W215 AMG
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

Vasta