1. leht 3-st

VW Golf II 89a 1.8T Silver

Postitatud: 07.03.2009 22:30
Postitas RKsilver
Tere Tere..

Peale väikest kõksu siis passatiga, oli ikka valikus kas teha raha eest passat korda või teha väike hobimasin, milleks siis golf 1-2-3 sciro või corrado..

Ja saingi hea hinnaga Golf 2-he :)

aga Loodame, et Piltide omanik ei pahanda ja kasutan tema pildialbumit.
PILDID

mootoriks siis tõstan vahele selle 1.8 Liitrise G60 mootori millel Turbolaadur..

kere vajab veel nokkimist ja hoolitsust hästi õrnalt..

ostetud on juurde veel juba uued silla veermiku osad, sarniirid, rooliotsad, puksid
mootorile õlirõhu näidik
Narrowband segukell
ja piilar kuhu neid panna.

autol on juba all 60/40 madaldusvedrud+sportamordid.

Hetkeseisuga on juba autol mootor maas, vaja kusagilt organiseerida endale 02A käigukast või siis originaal jätta kuigi ma ei tea kuidas see vastu peab ..

eks näis mis head hakkab saama :)

Postitatud: 19.03.2009 13:07
Postitas RKsilver
Nii, tegelikult arenenud on päris palju :)

Pilt

Pilt

Pilt

23X brakes digimuutusid 256mm
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt[/img]

Postitatud: 19.03.2009 15:01
Postitas telerex
soovitan kasvõi niipalju teha et mootoriruum ära pesta korralikult. jube on vaadata.ülejäänud asjad tõotavad head tulla.

Postitatud: 19.03.2009 15:39
Postitas RKsilver
telerex kirjutas:soovitan kasvõi niipalju teha et mootoriruum ära pesta korralikult. jube on vaadata.ülejäänud asjad tõotavad head tulla.
Mootoriruum ootab soojemat ilma aga pesu on plaanis

Postitatud: 09.04.2009 11:52
Postitas RKsilver
Tükk aega vaikust olnud jälle.


vahepeal tehtud:

Pilt
Pilt
Pilt

hetkel siis jaman elektriskeemiga ning vat ei leia jama ülesse.
nimelt süüte sissekeeramisel mitte kui midagi ei toimu...

ning hetkeseisuga mootor vahel, poolteljed kinni pandud, vl.kollektor küljes, turbo küljes, downpipe küljes..

Postitatud: 14.04.2009 10:13
Postitas RKsilver
nii..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


tekkis ka paar küsimust.

kas sellist asja tohib teha.. nimelt mootor siis g60
kas tohib kasutada mehaanilise pritse pumpa, mis toodab 6-7 bar rõhku, või on selle pumba kasutamine pihustite surm ?

Postitatud: 14.04.2009 10:19
Postitas jeff01
Pihustiteni se ülerõhk ei jõua kuna enne laseb kütuse rõhuregulaator selle paaki tagasi :) Olen suletud süsteemis üle 11BARi löövat (meh pritse)pumpa kasutanud vabalthingaval ja toimis :) keskmisest suurem tagasivoolu sorin ja undamine paagis aga muid jamasid ei täheldanud.

Postitatud: 14.04.2009 10:22
Postitas Mihkel
Oh jumal inimesed, saage aru, et PUMP ei määra mitte midagi, RÕHUREGULAATOR on see, mis KÜTUSERÕHU määrab!!!

Lihtsalt eri foorumites suht lühikese ajaka sarnased teemad kuskilt läbi jooksnud.
Lisaks peaks ju antud asi väga loogiline olema, kui kütusesüsteemi endale põhjalikult selgeks teed.

Postitatud: 14.04.2009 10:43
Postitas RKsilver
Mihkel kirjutas:Oh jumal inimesed, saage aru, et PUMP ei määra mitte midagi, RÕHUREGULAATOR on see, mis KÜTUSERÕHU määrab!!!

Lihtsalt eri foorumites suht lühikese ajaka sarnased teemad kuskilt läbi jooksnud.
Lisaks peaks ju antud asi väga loogiline olema, kui kütusesüsteemi endale põhjalikult selgeks teed.
kurjaks ei tasu minna.

kuna kõik kütusesüsteem on hetkel veel originaal.

http://i257.photobucket.com/albums/hh22 ... a/24-2.jpg

regulaator asub tal nn peale pihusteid.

Postitatud: 14.04.2009 10:57
Postitas KaroK
RKsilver kirjutas:
regulaator asub tal nn peale pihusteid.
Regulaator asetseb pigem pihustitega paralleelselt ja reguleerib kütuserõhku kütuselatis. Seega on pihustite sisendites täpselt niipalju rõhku, kui regulaator lubab.

Postitatud: 14.04.2009 11:30
Postitas jeff01
Vahet ei ole kus ta asub. Vedelikes ja gaasides jaguneb rõhk võrdselt ja kuna erilist takistust teel pihustitest regulaatorini ei ole siis on kõik OK Probleem võib tekkida siis, kui rõhuregulaator paigutatakse paagi juurde aga seegi poleks reegel :-D Kujuta nüüd ette, et eemaldad regulaatori ja lased sealt kütte otse välja....kas jõuab pihustiteni siis üldse mingi surve? Loomulikult mitte....rõhuregulaator toimetab seal lati otsas ideaalselt ja nii on se väga paljudel autodel.

Postitatud: 14.04.2009 11:38
Postitas RKsilver
jeff01 kirjutas:Vahet ei ole kus ta asub. Vedelikes ja gaasides jaguneb rõhk võrdselt ja kuna erilist takistust teel pihustitest regulaatorini ei ole siis on kõik OK Probleem võib tekkida siis, kui rõhuregulaator paigutatakse paagi juurde aga seegi poleks reegel :-D Kujuta nüüd ette, et eemaldad regulaatori ja lased sealt kütte otse välja....kas jõuab pihustiteni siis üldse mingi surve? Loomulikult mitte....rõhuregulaator toimetab seal lati otsas ideaalselt ja nii on se väga paljudel autodel.
selge, suured tänud, see oligi vastus mida ootasin.

Postitatud: 15.04.2009 0:55
Postitas RKsilver
tundub, et asi lükkus edasi pikemaks ajaks..

sai täna mootorile manomeeter peale pandud ja silindri surved mõõdetud
1 silinder alla 3 bari
2 silinder 8 bari
3 silinder 11.2 bari
4 silinder 9 bari.

väike katse, õli silindrisse ja pmst kõigil silindritel tõusis kompressioon 2 korda.

ehk see tähendab uus g60 plokk+rõngad või siis
vana plokk puurida, uued kolvid-rõngad.:(

KUI kellegil on pakkuda 1.8 dohc või g60 KORRALIKKU mootoriplokki siis olge kiired ja andke mulle palun teada.

Postitatud: 15.04.2009 9:45
Postitas jeff01
Klappide viga on välistatud ja sulanud kolb on esimene mida kahtlustad?

Postitatud: 15.04.2009 9:57
Postitas RKsilver
kahtlustan kolbe, rõngaid või lihtsalt liialt kulunud plokki..
kui passat sõitis siis enne saaremaal käiku olid kõik silindri surved
1 10.9
2 10.8
3 11.3
4 10.9

ning selle sõidu ajal ei näidanud ma kordagi 0.5 bari mootorile.