VW Golf II 89a 1.8T Silver

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

VW Golf II 89a 1.8T Silver

Postitus Postitas RKsilver »

Tere Tere..

Peale väikest kõksu siis passatiga, oli ikka valikus kas teha raha eest passat korda või teha väike hobimasin, milleks siis golf 1-2-3 sciro või corrado..

Ja saingi hea hinnaga Golf 2-he :)

aga Loodame, et Piltide omanik ei pahanda ja kasutan tema pildialbumit.
PILDID

mootoriks siis tõstan vahele selle 1.8 Liitrise G60 mootori millel Turbolaadur..

kere vajab veel nokkimist ja hoolitsust hästi õrnalt..

ostetud on juurde veel juba uued silla veermiku osad, sarniirid, rooliotsad, puksid
mootorile õlirõhu näidik
Narrowband segukell
ja piilar kuhu neid panna.

autol on juba all 60/40 madaldusvedrud+sportamordid.

Hetkeseisuga on juba autol mootor maas, vaja kusagilt organiseerida endale 02A käigukast või siis originaal jätta kuigi ma ei tea kuidas see vastu peab ..

eks näis mis head hakkab saama :)
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Nii, tegelikult arenenud on päris palju :)

Pilt

Pilt

Pilt

23X brakes digimuutusid 256mm
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt[/img]
telerex
Postitusi: 153
Liitunud: 26.03.2008 22:15
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas telerex »

soovitan kasvõi niipalju teha et mootoriruum ära pesta korralikult. jube on vaadata.ülejäänud asjad tõotavad head tulla.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

telerex kirjutas:soovitan kasvõi niipalju teha et mootoriruum ära pesta korralikult. jube on vaadata.ülejäänud asjad tõotavad head tulla.
Mootoriruum ootab soojemat ilma aga pesu on plaanis
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Tükk aega vaikust olnud jälle.


vahepeal tehtud:

Pilt
Pilt
Pilt

hetkel siis jaman elektriskeemiga ning vat ei leia jama ülesse.
nimelt süüte sissekeeramisel mitte kui midagi ei toimu...

ning hetkeseisuga mootor vahel, poolteljed kinni pandud, vl.kollektor küljes, turbo küljes, downpipe küljes..
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

nii..

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


tekkis ka paar küsimust.

kas sellist asja tohib teha.. nimelt mootor siis g60
kas tohib kasutada mehaanilise pritse pumpa, mis toodab 6-7 bar rõhku, või on selle pumba kasutamine pihustite surm ?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Pihustiteni se ülerõhk ei jõua kuna enne laseb kütuse rõhuregulaator selle paaki tagasi :) Olen suletud süsteemis üle 11BARi löövat (meh pritse)pumpa kasutanud vabalthingaval ja toimis :) keskmisest suurem tagasivoolu sorin ja undamine paagis aga muid jamasid ei täheldanud.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Oh jumal inimesed, saage aru, et PUMP ei määra mitte midagi, RÕHUREGULAATOR on see, mis KÜTUSERÕHU määrab!!!

Lihtsalt eri foorumites suht lühikese ajaka sarnased teemad kuskilt läbi jooksnud.
Lisaks peaks ju antud asi väga loogiline olema, kui kütusesüsteemi endale põhjalikult selgeks teed.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Mihkel kirjutas:Oh jumal inimesed, saage aru, et PUMP ei määra mitte midagi, RÕHUREGULAATOR on see, mis KÜTUSERÕHU määrab!!!

Lihtsalt eri foorumites suht lühikese ajaka sarnased teemad kuskilt läbi jooksnud.
Lisaks peaks ju antud asi väga loogiline olema, kui kütusesüsteemi endale põhjalikult selgeks teed.
kurjaks ei tasu minna.

kuna kõik kütusesüsteem on hetkel veel originaal.

http://i257.photobucket.com/albums/hh22 ... a/24-2.jpg

regulaator asub tal nn peale pihusteid.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

RKsilver kirjutas:
regulaator asub tal nn peale pihusteid.
Regulaator asetseb pigem pihustitega paralleelselt ja reguleerib kütuserõhku kütuselatis. Seega on pihustite sisendites täpselt niipalju rõhku, kui regulaator lubab.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Vahet ei ole kus ta asub. Vedelikes ja gaasides jaguneb rõhk võrdselt ja kuna erilist takistust teel pihustitest regulaatorini ei ole siis on kõik OK Probleem võib tekkida siis, kui rõhuregulaator paigutatakse paagi juurde aga seegi poleks reegel :-D Kujuta nüüd ette, et eemaldad regulaatori ja lased sealt kütte otse välja....kas jõuab pihustiteni siis üldse mingi surve? Loomulikult mitte....rõhuregulaator toimetab seal lati otsas ideaalselt ja nii on se väga paljudel autodel.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

jeff01 kirjutas:Vahet ei ole kus ta asub. Vedelikes ja gaasides jaguneb rõhk võrdselt ja kuna erilist takistust teel pihustitest regulaatorini ei ole siis on kõik OK Probleem võib tekkida siis, kui rõhuregulaator paigutatakse paagi juurde aga seegi poleks reegel :-D Kujuta nüüd ette, et eemaldad regulaatori ja lased sealt kütte otse välja....kas jõuab pihustiteni siis üldse mingi surve? Loomulikult mitte....rõhuregulaator toimetab seal lati otsas ideaalselt ja nii on se väga paljudel autodel.
selge, suured tänud, see oligi vastus mida ootasin.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

tundub, et asi lükkus edasi pikemaks ajaks..

sai täna mootorile manomeeter peale pandud ja silindri surved mõõdetud
1 silinder alla 3 bari
2 silinder 8 bari
3 silinder 11.2 bari
4 silinder 9 bari.

väike katse, õli silindrisse ja pmst kõigil silindritel tõusis kompressioon 2 korda.

ehk see tähendab uus g60 plokk+rõngad või siis
vana plokk puurida, uued kolvid-rõngad.:(

KUI kellegil on pakkuda 1.8 dohc või g60 KORRALIKKU mootoriplokki siis olge kiired ja andke mulle palun teada.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Klappide viga on välistatud ja sulanud kolb on esimene mida kahtlustad?
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

kahtlustan kolbe, rõngaid või lihtsalt liialt kulunud plokki..
kui passat sõitis siis enne saaremaal käiku olid kõik silindri surved
1 10.9
2 10.8
3 11.3
4 10.9

ning selle sõidu ajal ei näidanud ma kordagi 0.5 bari mootorile.
Vasta